Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 601 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-06-01 22:25 | |
![]() | løgner Kan man se på folk at de lyver? Syns nok at svenskekongen så noe løgnaktig ut der han sto og svarte på strippebesøkspørsmålene. | |
| Anitapita | 2011-06-01 23:11 | |
![]() | Det er vel gjerne slik at man ser det best på dem som føler seg mest ubekvem med å lyve. De som syns det er problemfritt å lyve har som regel lang erfaring i gamet og får det til ganske så naturlig. Ang kungen så var han noe svevende i sine uttalelser. Jeg har ikke satt meg så godt inn i saken, men er iallfall glad jeg ikke er kongelig. | |
| Red - Ikke medlem lenger | 2011-06-02 01:22 | |
![]() | Har ikke fulgt så nøye med akkurat på svenskeknugens eventuelle løgner,men når det gjelder mennesker og løgner generellt , er det en god regel å lytte til magefølelsen. Hvis den forteller deg at her er det noe som ikke stemmer, så er det sannsynligvis noe som blir løyet om (i beste fall ikke snakket om). Har opplevd selv for 1-2 år siden å bli noe så grundig lurt av en kar som nok ikke var den han gav seg ut for....det som vekket min mistanke om muffens (:;;), var den til tider paranoide tankegangen...(eks. " vi kunne ikke som single , voksne mennesker møtes slik eller slik,eller vi kunne ikke holde hverandre i hendene akkurat der fordi....." og så fulgte en merkelig forklaring på hvorfor vi ikke kunne gjøre ditt eller datt. Jeg valgte å bryte med denne personen. Tok meg ca 6.uker med skikkelig hjertesorg, (var langt nede i kjelleren)men jeg har valgt aldri å ha noe med denne personen å gjøre, til tross for henvendelser (tidligere) , og til tross for at han ikke har det minste fnugg av selvinnsikt eller evne til å reflektere kritisk over egen oppførsel. Er glad jeg kom meg unna. Såpass lang tid etter ,føler jeg bare medlidenhet med personen,og håper andre slipper unna hans \eller andre likesinnede menneskers mangel på modenhet og integritet. Så poenget mitt er folkens: Stol på magefølelsen! | |
| Bhå | 2011-06-02 03:27 | |
![]() | Håper du finner/har funnet drømmeprinsen, Red. En som du slipper flere løgner av. :-) | |
| Torill | 2011-06-02 04:45 | |
![]() | Kan man se på profilbildet om folk juger? Jo, av og til. | |
| maria_m - Ikke medlem lenger | 2011-06-02 06:14 | |
![]() | Helt sant. I dag er jeg kjempesur. Mwn kan du se om jeg juger på meg kjempegodt humør etter å ha blitt gruset av deg? | |
| maria_m - Ikke medlem lenger | 2011-06-02 06:15 | |
![]() | (deg = Torill) :-) | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2011-06-02 09:44 | |
![]() | Skolepsykologien opererer med det fenomen at når en person hever øyenbrynene, lager til uttrykk som gir rynkefolder i pannen og setter frem store "uskyldige" øyne, ja da lyver vedkommende mest sannsynlig...... | |
| Red - Ikke medlem lenger | 2011-06-02 10:04 | |
![]() | Ja,stemmer sikkert :); hyppig blinking med øynene idet man uttaler løgnen,det at man tar seg til ansiktet ,klør seg i håret o.l...er kjent hobbypsykologi....og kan ofte bety at mulig annet enn en indikasjon på løgn.....trur eg... | |
| Nicky | 2011-06-02 10:32 | |
![]() | han så noe rar ut | |
| krini | 2011-06-02 11:06 | |
![]() | ser han ikke alltid litt rar ut? | |
| Bongo | 2011-06-02 12:28 | |
![]() | Nei James. Det stemmer ikke | |
| Cygnus | 2011-06-02 21:38 | |
![]() | Den svenske kongen ser i grunnen alltid rar ut, men verre er det at han må ha verdens verste medierådgivere - han gjorde mildest talt en ynkelig figur og skulle aldri hatt det intervjuet! | |
| salute | 2011-06-02 22:10 | |
![]() | er det ikke sånn da ? At han har blitt en frosk liksom...derfor han ser sånn ut ?? Alle prinser jeg har kysset ble til frosker... | |