Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 601 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| kvedh | 2011-06-04 09:59 | |
![]() | Mer eller mindre Norsk mester i ordspill, kvinnelig sådan. Hvem er det Pondus redaksjonen sikter til her mon tro? Stå frem i rampelyset kvinne og meld deg her, ellers må vi gjette oss frem etter ellimineringsmetoden?:) puppeordspillene. Okay. Denne saken trenger litt forklaring. Vi satt i lunchen og diskuterte pupper, som man innimellom gjør. En god venninne av Pondus.no-redaksjonen, er mer eller mindre norsk mester i ordspill. Da hun fikk vann på mølla, var det ingen vei tilbake. Det måtte bli en fredagsartikkel av dette. Enjoys! Her er linken til hele artikkelen om det er av intr... pondus.no/Rokla/Babe...ds pillene/ | |
| Katiem | 2011-06-04 14:22 | |
![]() | Da er det bare å vente på at de skal bli tillatt i ordlisten :-) | |
| Red - Ikke medlem lenger | 2011-06-04 18:30 | |
![]() | Artig! Videoen med hompetitten var best. | |
| Red - Ikke medlem lenger | 2011-06-04 18:31 | |
![]() | Ops....får mail...ka i svarte....?? Er ekskludert fra Ottar..... Sånn kan det gå... | |
| Scrabla | 2011-06-04 18:34 | |
![]() | Jeg avkrefter herved ryktene om at det var jeg som var modell for "titsnok", men jeg har forståelse for hvorfor ryktene har oppstått. | |
| kvedh | 2011-06-04 20:05 | |
![]() | Men hvem er kvinnelig norsk mester i orspill, og henger med Pondus redaksjonen. Svar raskt så vi kan få en titsbesparelse her:) | |
| twiver | 2011-06-04 20:54 | |
![]() | Her savnet jeg titspress :) = mammografi :) | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-06-04 21:38 | |
![]() | Tipper Anne Holt, den "anonyme" :-) | |