Spillrom
| Sjiraffen | 1 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 2 |
Mobilspill
| Pågående | 8 604 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Pepitakjeks | 2011-06-11 23:26 | |
![]() | iPad HEi. VI har akkurat fått en iPad i hus, og jeg så for meg at dette måtte være genialt i forhold til ordspill, men neida... Noen av dere andre som vet hvordan en kan få innstallert flash pl. slik at ordspill lar seg gjøre? For meg så det ut som om Apple har lagt inn noen hinder i forhold til Flash. Stemmer dette? LItt kjedelig i så fall! | |
| Scrabla | 2011-06-11 23:36 | |
![]() | Det stemmer. Du får ikke flash på iPad. Det finnes derimot andre databrett med Windows og flash, men ikke Apple´s. | |
| Happy4You | 2011-06-11 23:37 | |
![]() | tja... utifra det jeg leste nå,, så kan det hende det ja :) | |
| Happy4You | 2011-06-11 23:39 | |
![]() | det er trist altså,,, :'( men sånn er det... | |
| stalljenta | 2011-06-12 10:39 | |
![]() | det er jo veldig trist... | |
| Pepitakjeks | 2011-06-12 18:43 | |
![]() | Jepp! Trist... Så jo for meg hvor kjekt det ville være med touch-screen - å kunne dra bokstavbrikkene på plass på brettet istedet for å bruke vanlig mus eller pad'en på PC'n. Men det kommer vel etter hvert håper jeg :) | |
| Kirsti | 2011-06-12 18:54 | |
![]() | I denne tråden gir NOWI et råd som kanskje kan fungere: www.ordspill.no/foru...=- 0#109118 Dagens tips kan forresten være funksjonen "Søk i forumet". Ved å klikke på fanen Forum øverst på forsiden, får man opp søkefunksjonen. Det finnes nemlig flere tråder med spørsmål om å spille på Ordspill på iPad allerede, slik det finnes tråder om veldig mye annet praktisk folk lurer på knyttet til Ordspill, som rankingutregning, nektknapper og forskjell på spillrommene, spørsmål det med jevne mellomrom startes nye tråder om uten at det egentlig er nødvendig. | |
| Pepitakjeks | 2011-06-12 19:02 | |
![]() | Takk for tipset! Skal søke og lese :) | |
| Happy4You | 2011-06-12 20:20 | |
![]() | NOWI skrev den 01-06 2011, Med appen Cloud Browse skal det la seg gjøre å spille ordspill og andre flashbaserte programmer på iPad, iPhone eller iPod. Den er riktignok ikke i norsk App Store, så du trenger en amerikansk iTunes-konto.. og jeg må si meg fulstendigt enig i ham :).. faren min hadde det, og jeg registrerte meg på ordspill nettop via denne metoden, men det er ikke 100 % at den funker på deg :).. det er bare av og til den funker :) | |