Spillrom
| Sjiraffen | 1 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 2 |
Mobilspill
| Pågående | 8 604 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Kirsti | 2011-06-17 21:06 | |
![]() | Har jeg fått overnaturlige evner? I natt bråvåknet jeg med én tanke i hodet: "Parkometeret! Pokker!" Klokken på nattbordet viste 04.40, og bilen jeg låner og pliktskyldig parkerer i parkeringshuset rett nede i kvartalet, sto der med en lapp som gikk ut 22.17 i går kveld. Noe jeg selvsagt glemte. Jeg dro på meg noen klær, grep bilnøkler og lommebok og stormet ut - for kanskje, kanskje, kanskje hadde ikke vakten vært der, kanskje jeg hadde griseflaks denne gangen ... Nye penger ble lagt på, jeg styrtet bort til bilen med lappen - og der lå boten på 710 kroner. Skrevet ut kl. 04.40. Og jeg spør meg - og nå dere: Hva i himmelens navn er dette? Har jeg fått overnaturlige evner? En slags sjette sans? Og hvorfor i all verden har jeg fått en evne knyttet opp mot EuroParks betjenter? Gjelder den også Trafikketatens ansatte? Sporveiens kontrollører? Kommer jeg heretter til å merke det hver gang noen i nærheten får en bot (noe som kan bli slitsomt, i og med at jeg bor midt i Oslo)? Kunne jeg ikke heller fått evnen til å kunne fly, kurere kreft eller skape fred på jord? Eller i det minste evnen til å få det ryddig og rent hjemme bare ved hjelp av tankekraft? Er det noen i den mangfoldige ordspillverdenen som har tilsvarende erfaringer? Og gjerne noen kloke råd å gi? Bill.mrk. forvirret, frustert og litt fattigere enn før | |
| kvedh | 2011-06-17 21:23 | |
![]() | Det finnes ufattelig m ting mellom himmel og jord vi ikke har peiling på eller er blitt fada ut i vår moderne verden. Så ta d ro, for det der er nok egentlig helt naturlig. Han astrofysikeren i rullestol har noen teorier om det, som ingen til nå har klart å motbevise. For 200 år sia satte konene på middag den dagen kara kom fra fiske på havet etter ett par uker. De bomma sjelden. De mottok ikke sms skal du vite:) | |
| korsa1957 | 2011-06-17 22:06 | |
![]() | Man kan jo lure :) Men, eier ikke Euro Park magemål? Har de virkelig ansatte som er ute kl. 0440 om natta? Sykt synes nå jeg :/ Håper bare du våkner/kommer på det noen minutter før Euro Park har vært på ferde neste gang. Ha ei trivelig helg alikevel :) | |
| renegade | 2011-06-17 22:08 | |
![]() | Jeg synes du skal gifte deg med snåsagubben og sette engler til verden. sidenote, intuisjonen er sterk hos mange, den sitter antageligvis blant de 90% av hjernen vi ikke bruker. I tillegg til intuisjon hadde det nesten vært ulogisk om det "overnaturlige" ikke fantes i en verden der vår egen bisarre eksistens er naturlig for oss. | |
| Kanutten61 | 2011-06-17 22:25 | |
![]() | Kanskje du har spesielt god kontakt med bilen din? Forresten, jeg føler vel at jeg bruker mer enn 90% av hjernen... | |
| Mira7 - Ikke medlem lenger | 2011-06-17 22:54 | |
![]() | Så spennende Kirsti:) Men kanskje litt kjedelig hvis det bare gjelder parkeringsbøter:)) | |
| Smalhansen | 2011-06-17 23:36 | |
![]() | Har hørt om vardøger. Mannen din er kanskje parkeringsvakt? | |
| Apollo - Ikke medlem lenger | 2011-06-18 01:59 | |
![]() | Kanskje du hadde besøk av orber? Titt og ofte får jeg dem på besøk..... Litt spennende selv om jeg ikke helt forstår hvorfor.... Noe er d i hvertfall! | |
| snubi | 2011-06-18 09:19 | |
![]() | Herlig Kirsti =) Gratulerer med nyervervede evner! Når du etterhvert får øvet de opp enda mer, tenker jeg du kan føle på deg en eventuell parkeringsbot enda tidligere, slik at du kan komme de parkomane i forkjøpet ;) ....og lite er vel mere tilfredsstillende enn det? | |
| Cygnus | 2011-06-18 09:42 | |
![]() | Kisti, dette er flott! Jeg tror nemlig du har helt plutselig fått overnaturlige evner og nå kan du utvikle dem i alle retninger og stoppe ALL EVIL - en slags norsk Superlady, det er jo fantastisk! | |
| Annhe | 2011-06-18 10:41 | |
![]() | Har nok opplevd noe av det samme, men i andre sammenhenger. Underbevisstheten arbeider uansett og tilfeldigheter inntreffer, men enkelte ganger kan en begynne å lure. | |
| mymlen | 2011-06-18 11:24 | |
![]() | Disse nyoppdagete evnene må du jo bare skynde deg å utvikle videre! Tenk å kunne forutse motstanderens trekk i Ordspill...? | |
| Valpen | 2011-06-18 12:03 | |
![]() | Dette har ikke noe med overnaturlige evner å gjøre men som det ganske riktig blir påpekt : underbevisstheten jobber 24 / 7 Du forteller ikke om noe annet enn at du bråvåknet med en tanke i hodet - hva dine eventuelle overnarturlige evner er skriver du ingenting om. | |
| Kirsti | 2011-06-18 14:13 | |
![]() | Rent bortsett fra at Snåsamannen både er godt gift og kanskje litt i eldste laget for meg, Renegade, ser jeg for meg en rekke praktiske problemer ved dette med å sette engler til verden. Hva gjør jeg når de bokstavelig talt flyr av gårde? Er det egentlig lov å ha barna sine i bånd? Problemet med denne evnen, som jeg nå er heeelt overbevist om at det er, er foreløpig at den viste seg å være ubrukelig. Den hjalp jo ikke. Hva er vitsen da, liksom? Den må altså trenes opp. Men hvordan gjør jeg det? Feilparkerer med vilje? Det kan bli dyrt ... Jeg hadde i mitt stille sinn håpet å finne likesinnede her. Hvor er dere som føler på dere at noe i kjellerboden har veltet, som sitter ute i hagen og får en innskytelse til å gå inn akkurat idet veggskapet braser i gulvet, som kommer inn i rommet i samme øyeblikk som katten har satt klørne i gullfisken? Er dere her? Og kan vi gå sammen, trene opp våre fantastiske evner og danne en superheltklubb? | |
| snubi | 2011-06-18 14:20 | |
![]() | I'm in Kirsti! ...sånn rent bortsett fra at jeg fremdeles venter på disse evnene. Men tar kontakt så snart de kommer rekende på ei fjøl ;) | |
| picassa | 2011-06-18 15:15 | |
![]() | Ta kontakt med europark og faa navnet paa parkeringsvakten.H*n er helt sikkert din sjelefrende.verdt aa bli kjent med. | |
| Kirsti | 2011-06-18 15:27 | |
![]() | Kult, Snubi! Jeg gleder meg allerede! Picassa, der tror jeg jammen du er inne på noe. Mannen som ga meg bot er antagelig mannen i mitt liv! (Og er det en kvinne, er hun min nye bestevenninne.) Åh, denne skjebnen er en smarting, altså! | |
| snubi | 2011-06-18 15:37 | |
![]() | Ja, se her ja! Nå ser det jammen meg ut som denne tråden tar vendinger i retning tråden om "singel"....hoho, dette blir spennende! | |
| MissOlaisen | 2011-06-18 16:05 | |
![]() | Dette kan være en blanding av intuisjon og underbesvissthet, men om det skulle være at du nå begynner å utvikle det alle mennesker bærer på innerst inne, har du mye spennende i vente ;) Forresten liker jeg å tenke på intuisjon som 6.sans, og det overnaturlige som den 7. :) | |
| Bhå | 2011-06-18 18:38 | |
![]() | Trenger ikke ha overnaturlige evner for å tenke på parkometeret så lenge du parkerer på EuroPark sine plasser. De er på plass med sine overdimensjonerte gebyrer lenge, lenge før du rekker å tenke "fillern". Det er like sikkert som at det blir vått når det regner ute. | |