Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 600 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Angelbaby - Ikke medlem lenger | 2011-06-28 19:50 | |
![]() | Noen som har greie på mobiltelefon? Har veldig lyst på en Iphone 4, men hører HTC Desire HD er bedre og at det nå også er kommet en HTC Incredible S som er bedre enn denne igjen, bare mindre str. Så finnes da denne nye samsungen da Samsung Galaxy S II i9100...den ser også veldig fin ut.... noen som har peiling på hva som er bra?? Smil fra meg:) | |
| NOWI | 2011-06-28 19:55 | |
![]() | Alle de du har nevnt er flotte telefoner. Smak og behag samt hva slags behov man har er nok det som avgjør hva som er den "beste". | |
| bearo | 2011-06-28 20:05 | |
![]() | Sjølv har eg for tida ein Nokia 3410, og er strålande fornøgd med den. Både sender sms og ringer ut og tar imot telefonsamtalar. Ein kræsj med bakken tålar den også. Ypperleg telefon. Og då har eg ikkje ein gong nevnt Snake II. | |
| Bamsebraka | 2011-06-28 20:14 | |
![]() | n8 | |
| Angelbaby - Ikke medlem lenger | 2011-06-28 20:21 | |
![]() | Er ikke veldig nokia fan da...derfor har jeg egntlig ikke vurdert n8, men kan den måle seg med de fire øverst nevnte altså? | |
| Madeira | 2011-06-28 20:53 | |
![]() | Det blir nevnt her i huset (har ikke peiling selv;) -at det er veldig mye feil på HTC.... | |
| Hege_66 | 2011-06-28 20:56 | |
![]() | Jeg har Iphone 4, og er kjempefornøyd. | |
| trollburger | 2011-06-28 20:57 | |
![]() | Er ikke noe flere feil på Htc en iphone. For hastighet er en android powered mobil det du burde gå for. HTC er et veldig godt valg. Men når det gjelder simplisitet og brukervennlighet er nok iphone veien å gå. Håper det hjalp litt ^^ | |
| Tassen | 2011-06-28 21:08 | |
![]() | Har alltid hatt diverse Nokiaer, men byttet nå til HTC Desire HD og er svært fornøyd til min store overraskelse. Litt kort batterilevetid, men det er det vel med de fleste android-telefoner tror jeg. | |
| Stig_75 | 2011-06-28 21:17 | |
![]() | Har HTC Desire og er veldig fornøyd med det aller, aller meste. Det største minuset, som tilfellet er med de fleste smarttelefoner, er at batterikapasiteten er for lav. Hastigheten er høy, brukervennligheten er fantastisk og tilpasningsmulighetene er langt større enn på en Iphone. Det skal også sies at jeg valgte bort Iphone fordi jeg ikke liker Apple, men det er min hickup, og trenger ikke influere valget ditt. Felles for de fleste nye telefoner nå for tiden er at alle er ganske lette å skjønne og bruke. Spørsmålet blir egentlig hva du skal bruke den til og hva magefølelsen er for de forskjellige telefonene. Det kommer ny Iphone til høsten (noe du ser veldig tydelig på prisen på Iphone 4 nå for tiden), og det kan kanskje være verdt å vente på den hvis du vil ha Iphone. 4-eren har vært beheftet med en del feil, og jeg antar at Apple vil prøve å rette opp igjen inntrykket. Har sett Samsung i bruk, og den ser aldeles flott ut. Lynrask og elegant utseende, og jeg ble litt misunnelig. En ting som kanskje kan avgjøre valget er muligheten til å få forskjellige applikasjoner på telefonen. Der leder Iphone (dessverre) stort i Norge. Vi nordmenn har virkelig fått dilla på Apple-produkter, og det merkes når det gjelder apps. Android er større i utlandet, men markedsløsningen og utvalget apps er ikke like bra foreløpig. Men det kommer! | |
| ave - Administrator | 2011-06-28 21:24 | |
![]() | Jeg hat HTC desire, og har vært veldig fornøyd med den, bortsett fra batteriet, som Stig nevner.... Som Stig har jeg også sett Samsungen i bruk, og må ærlig innrømme at sånn fikk jeg også lyst på.... Iphone er det ungdommen her som bruker, mitt forhold til den er at den er litt hypa.... altså oppskrytt.... | |
| Angelbaby - Ikke medlem lenger | 2011-06-28 21:31 | |
![]() | HTC Incredible S skal vist være lik HTC desire HD, bare litt mindre størrelse og bedre på batteriet, men jeg vet ikke...mobilene mine brukes til telefon, kamera, musikkavspilling, datatrafikk og ja den må gjerne se litt bra ut også;) Og det siste gjør samsungen så absolutt, men litt ventetid på den da...hmm...enten vente på samsungen eller smøre meg med masse tålmodighet og vente på den nye iphonen da kanskje...??!! Men takk for mange gode råd folkens:) | |
| Rune | 2011-06-28 21:44 | |
![]() | Har nettopp fått meg Samsung Galaxy SII. Min første smarttelefon. Hvilken verden... :-D | |
| ajnor | 2011-06-28 22:53 | |
![]() | Jeg har HTC Sensation, hadde HTC Legend før og er veldig fornøyd med HTC-telefoner. Gubben har Iphone, men den skjønner jeg ikke bæra av.... (Det sier kanskje mest om meg, men...) Bare godt å si om HTC jeg, altså, sånn rent bortsett fra at Sensation kosta noen kroner, da... | |
| lenep | 2011-06-28 23:23 | |
![]() | kommer helt an på behovet ditt. Iphone og htc er veldig følsomme for kulde, slag og varme, så om du lever et over gjennomsnittet aktivt liv, så hadde jeg nok valgt noe annet, mer robust.. | |
| Gundersen67 | 2011-06-29 00:10 | |
![]() | Svaret er enkelt, HTC Sensation. Holde deg unna Nokia, operativsystemet de bruker (symbian) er ganske enkelt avlegs i dag. HTC gir deg mye flere valgmuligheter enn Iphone, og lar deg virkelig gjøre mobilen personlig Har selv en Incredible S, og skulle jeg kjøpt i dag, ja da står svaret innledningsvis. Iphone= the I is great, the phone not that good | |
| rognkjeksen - Ikke medlem lenger | 2011-06-29 00:56 | |
![]() | Android telefonen ZTE er bra koster bare 1600 kr uten abonn. | |
| Cygnus | 2011-06-29 16:05 | |
![]() | Jeg har IPhone 4 og er veldig fornøyd! | |
| dårligtaper | 2011-06-29 23:42 | |
![]() | Jeg sverget å aldri ha iphone, men fikk til bursdag iphone 4 og kommer aldri til å gå tilbake til noe annet:) | |
| KrisRull | 2011-06-30 20:42 | |
![]() | jeg har ikke greie på mobiltelefon :O | |