Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 600 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Happy4You | 2011-07-05 22:12 | |
![]() | Hjelp.. Jeg får ikke åpnet noen rum i Ordspill :O Hei og hå... nå sitter jeg på en pc som er hos faren min :O!!! den ser nøyaktig like dann ut som på bildet her: www.ubergizmo.com/20...t- netbook/ Problemet mitt er at på denne pc'en får jeg kommet inn på ordspill.no men får ikke åpnet noen av spillrummene her på ordspill :(! og jeg som hadde gledet meg :(! kan dere vennligst hjelpe meg :)?! Eller er det noen PC-genier som har samme problemet og som faktisk har startet en tråd allerede som jeg ikke har funnet =o? pleace can someone help me????????????! med vennlig hilsen Happy4You :)! | |
| GreteSB | 2011-07-05 22:14 | |
![]() | Kanskje han ikke har Adobe Flash Player. | |
| Happy4You | 2011-07-05 22:15 | |
![]() | hm... jeg har flash player :)! men det er jo selve spillrommene jeg ikke kommer inn på :P! | |
| Alamo - Ikke medlem lenger | 2011-07-05 22:18 | |
![]() | Vis du kommer inn i et spillrom,og da det låser seg,så må du rettåslett slå av brannmuren i routeren,jeg fikk gjort det her om dagen og da funka det hos meg | |
| Happy4You | 2011-07-05 22:22 | |
![]() | jeg får si det for ente gang.. jeg kommer inn på ordspill og på ett spill som heter www.miniclip.com/ der man må ha adobe flash player for å spille... men jeg kommer ikke inn på selve ordspill's spillrumm og det synes jeg er litt rart :P | |
| Happy4You | 2011-07-05 22:24 | |
![]() | au-da :P! der gjorde jeg en glipp :P! sorry folkens... jeg prøvde i går i 1 og en halv time- da funka det ikke... men nå funker det tydeligvis :D! hura :D | |
| nici | 2011-07-05 22:29 | |
![]() | vis du går på forum kategori ordspill, også på inlegget som heter skjiraffen så finner du svaret. og på funka det og bruke en annen nettleser | |