Spillrom
Sjiraffen | 2 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 2 |
Mobilspill
Pågående | 8 641 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Hæppi - Ikke medlem lenger | 2008-06-13 14:14 | |
![]() | Koseprat... Det er lov med litt koseprat? ....eller? Det er jo snart helg å vi kan kose oss litt med de nærmeste....da blir jeg litt øm og personlig. Jeg jobber deltid, og har fri i dag. Har lagt noen ordspill i dag,- med og uten hell. Det er så godt å ikke ha en eneste ting å stresse med....bare være hjemme, spille litt mellom øktene i huset...lytte til radioen som varsler HELG. Herlig. Barna er flyttet ut for lengst, å jeg gleder meg til mannen kommer hjem på eftan. Vi ble ikke helt "barnløse" når de forlot redet....det er to enestående fuglehunder i huset som krever sitt, og som holder antall medlemmer i huset oppe i noen år til. Noen andre som er kommet i helgemodus? ;)) Spennende å høre planene dere har for helgen... PS! Svært hyggelig å høre om de fine gavene spillvertene har fått fra fornøyde brukere. Topp!!! Venter på link til bildene av veskene... | |
Anjete | 2008-06-13 15:12 | |
![]() | Koselig med koseprat! Jeg har og fri idag, hadde eksamen på onsdag, så da ble en tung bør løftet av skuldrene mine... I helgen skal jeg synge, synge og synge! Synger i kor, og skal være med i konkurranse i morgen ettermiddag, hvordan det går har ingenting å si, vi får jo være med på festen uansett :) Og på søndag skal vi ha konsert med 7 andre kor, vi skal synge et 40-stemt korverk fra 1500-tallet. Det blir spennende... Hvis noen vil komme, må de komme seg til Tyssedal turbinhall(180m langt rom) på søndags kveld. Må vel være lov med litt snikreklame... God helg alle sammen! | |
Hæppi - Ikke medlem lenger | 2008-06-13 17:38 | |
![]() | Ønsker deg og dere så mange lykke til. Jeg er ikke flink å synge, dvs skal jeg synge, må det i så fall bli altstemme. Fra 1500-tallet? Det hørtes spennende ut. Kunne tenkt meg å høre.... | |