Spillrom
Sjiraffen9
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede10
Mobilspill
Pågående8 923

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Hæppi - Ikke medlem lenger2008-06-13 14:14
Antall innlegg: 25

Koseprat...
Det er lov med litt koseprat? ....eller?

Det er jo snart helg å vi kan kose oss litt med de nærmeste....da blir jeg litt øm og personlig.
Jeg jobber deltid, og har fri i dag. Har lagt noen ordspill i dag,- med og uten hell.
Det er så godt å ikke ha en eneste ting å stresse med....bare være hjemme, spille litt mellom øktene i huset...lytte til radioen som varsler HELG. Herlig.
Barna er flyttet ut for lengst, å jeg gleder meg til mannen kommer hjem på eftan.
Vi ble ikke helt "barnløse" når de forlot redet....det er to enestående fuglehunder i huset som krever sitt, og som holder antall medlemmer i huset oppe i noen år til.

Noen andre som er kommet i helgemodus? ;)) Spennende å høre planene dere har for helgen...

PS! Svært hyggelig å høre om de fine gavene spillvertene har fått fra fornøyde brukere. Topp!!! Venter på link til bildene av veskene...




 
Anjete2008-06-13 15:12
Antall innlegg: 152

Koselig med koseprat!

Jeg har og fri idag, hadde eksamen på onsdag, så da ble en tung bør løftet av skuldrene mine...
I helgen skal jeg synge, synge og synge! Synger i kor, og skal være med i konkurranse i morgen ettermiddag, hvordan det går har ingenting å si, vi får jo være med på festen uansett :)
Og på søndag skal vi ha konsert med 7 andre kor, vi skal synge et 40-stemt korverk fra 1500-tallet. Det blir spennende... Hvis noen vil komme, må de komme seg til Tyssedal turbinhall(180m langt rom) på søndags kveld. Må vel være lov med litt snikreklame...

God helg alle sammen!
 
Hæppi - Ikke medlem lenger2008-06-13 17:38
Antall innlegg: 25

Ønsker deg og dere så mange lykke til. Jeg er ikke flink å synge, dvs skal jeg synge, må det i så fall bli altstemme.
Fra 1500-tallet? Det hørtes spennende ut.
Kunne tenkt meg å høre....

 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?