Spillrom
| Sjiraffen | 2 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 3 |
Mobilspill
| Pågående | 8 599 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2011-07-22 16:35 | |
![]() | Bombeeksplosjon i Oslo Bombeeksplosjon kl 15.20 i dag 22.07.11. Youngstorget. Hva skjer ? Er det Gaddafi fra Libya som står bak ? Det meldes om flere døde og sårede. | |
| elver | 2011-07-22 16:38 | |
![]() | Er vel en smule for tidlig å trekke konklusjoner, men ser slettes ikke bra ut, dette. | |
| kuami | 2011-07-22 16:52 | |
![]() | Kjente faktisk smellet fra eksplosjonen, men skjønte først ikke hva det var. (Bor bak Frognerparken). | |
| SandraLinn | 2011-07-22 16:59 | |
![]() | Dette er skremmende! To døde, foreløpig. Liker overhodet ikke dette asså :( | |
| picassa | 2011-07-22 18:13 | |
![]() | Norge har jo vaert med aa bombet flere land,ikke lett aa si hvem det kan vaere som staar bak dette. | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2011-07-22 18:22 | |
![]() | De det er naturlig å mistenke mest er vel Al-Qaida og Gaddafi. Kan hende har eventuelle terrorister blitt stoppet før avreise fra Gardermoen ? Og det har forekommet skyting meldes det. | |
| Apollo - Ikke medlem lenger | 2011-07-22 18:23 | |
![]() | Norge blir aldri det samme etter dette! | |
| Angelbaby - Ikke medlem lenger | 2011-07-22 18:39 | |
![]() | Kjenner jeg ikke helt har ord for dette....Det er bare så grusomt....:( Sitter og tenker at jeg skal slappe av og ikke bekymre meg så veldig, men har jo familie og venner i Oslo som jeg håper har det bra! Og som man forhåpentligvis hører fra i løpet av kvelden! | |
| Scrabla | 2011-07-22 18:39 | |
![]() | ANGÅENDE DENNE TRÅDEN: Det er helt forståelig at denne hendelsen vil bli diskutert på ordspill, hvor vi har mange samfunnsengasjerte spillere. Vi har jo også spillere som bor eller jobber i Oslo. Jeg vil på forhånd instendig be alle som kommenterer om å være seriøse og ikke ty til spekulasjoner, trakassering av grupper eller sårende kommentarer. La heller ikke kjepphester få fritt spillerom fordi det åpner seg en mulighet. | |
| gompedyret | 2011-07-22 19:01 | |
![]() | Og vips, så hadde den store, skumle Verdenen kommet til Norge også. Jeg som hadde tenkt meg en tur på deichmanske rundtom da. Enkelte ganger er det bra det er guffent vær, gitt! Forhåpentligvis er det ingen ordspillere eller scrabblevenner som har blitt direkte berørt av dette. | |
| Fidelma | 2011-07-22 19:09 | |
![]() | Et innlegg som bryter med ordspills forumregler ble slettet. | |
| Ruschne | 2011-07-22 19:26 | |
![]() | Kanskje lurt å la politiet prøve å finne de skyldige og stoppe spekulasjoner her inne. | |
| Sanka | 2011-07-22 19:42 | |
![]() | Jeg syns dette er kjempe skummelt. Flere har ringt meg i dag for å høre om jeg var i byen, men det var jeg heldigvis ikke. Får helt vondt av både det i Oslo og det på Utøya. Så mange uskyldige. Foreløbig er 7 bekreftet døde på Utøya... Hva, hvor og når rammer det neste gang? Jeg er i alle fall veldig urolig, redd og bekymret og i dag... Dårlig utgangspunkt for en hyggelig helg... :( | |
| rognkjeksen - Ikke medlem lenger | 2011-07-22 20:39 | |
![]() | ja norge har jo noen terrorister boende i oslo..sier ikke mer | |
| Amicofritz | 2011-07-22 21:11 | |
![]() | Satt på et kontor og jobbet 70 meter unna. Ikke hyggelig. Vi ble evakuert; i gatene blant knust glass og bygningsdeler lå døde og sårede mennesker. Totalt kaos. Jeg kunne se tvers igjennom regjeringshøyblokken. Røyksøylen sto opp. 9/11-bildene dukket opp, altfor livaktig. Og nå på toppen av det hele: Utøya-massakren. | |
| MyRuin | 2011-07-22 21:59 | |
![]() | Om noen skulle finne på å bruke det som nå har skjedd i Oslo for å score billige poeng om innvandringsstopp. STOPP. Dette er en tid for samhold og fellesskap, ikke hat og frykt. | |
| jorunnnaaden - Ikke medlem lenger | 2011-07-22 22:17 | |
![]() | Trist Trist Trist!!! | |
| Kulekanon - Ikke medlem lenger | 2011-07-22 22:20 | |
![]() | (Mitt nickname er litt malplassert i denne sammenheng. Sorry.) Satt og så på nyhetene om Oslo og Utøya. Måtte se det flere ganger for å svelge at dette er i Norge. Er sjokkert- | |
| choirgirl | 2011-07-22 22:25 | |
![]() | Hold hodet kaldt og hjertet varmt nå - vi vet ikke enda hvem dette er. | |
| bearo | 2011-07-22 22:29 | |
![]() | Ja, det uheldige her er virkelig at det er gjennomtrekk i VG-bygget. Huttemegtu. | |