Spillrom
| Sjiraffen | 5 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 5 |
Mobilspill
| Pågående | 8 624 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Happy4You | 2011-07-31 17:24 | |
![]() | ´ville bare prate jeg da :) noen sier at desto større ranking man har, desto bedre blir man. jeg har nå en ranking 515, og har hørt at all ranking under 600 er dårlig... jaja tenker jeg da, men det er jo egentlig forskjell på meg og en på rank 402... Begge er jo like gode... så da spør jeg (om håp) dere spillverter.... Er det egentlig noe forskjell mellom f.eks oss under 500 og de over 3000 ?... og da mener jeg at man kan jo være gode selv om man har dårlig rank?... eller er det sånn at alle som har dårlig rank er rett og slett dårlige?... jeg møtte en gang en spiller her inne som drev og skrøyt av hvor god han var! Da sa jeg "" kan du venligst slutte å skryte så fælt.... Det handler ikke om hvor lav rank man har, eller hvor god man er. Det handler jo bare om å ha det gøy""... Siden har jeg ikke sett ham. det jeg egentlig skulle komme frem til er et stort spørsmål, for jeg er jo et eneste spørsmålstegn :p... Noe som ikke har med ranking å gjøre, men som jeg må si er at dere spillverter er såpass vennlige og snille at dere får meg til å stikke innom hver gang jeg har ledig tid :).. jeg synes da at spillvertene burde fått en stor klapp på skulderen for en F A B E L A K T I G innsats i den tiden jeg registrerte meg til nå! :)!... STÅ PÅ SPILLVERTER! egentlig startet jeg denne tråden bare for å si at rankingen spiller ingen rolle så lenge du har det morsomt her :).... og for å si at spillvertene er de snilleste personene jeg har støtt på :)... (denne tråden kan bli stengt, det godkjenner jeg :), men er jo litt fint hvis man skryter over andre som OGSÅ gjør en fin insats her :) )... Klem ifra Happy4You ;) | |
| Happy4You | 2011-07-31 17:27 | |
![]() | ser at jeg har skrevet feil der :o... det skal stå: men det er jo egentlig IKKE noen forskjell på meg og en på rank 402... | |
| Tone2 | 2011-07-31 18:55 | |
![]() | tror ikke ranken sier hvor god man er, jeg har aldrig spillt ord spill før jeg starta her inne og fikk myyyyye tap i første periode:) lettere å miste rank enn å bygge seg opp. har spilt mot folk som er midre i rank en meg og de har knust meg, mens jeg har tatt folk med høy rank....... så rank er vel bare en peke pinne på hvor en ca ligger...... | |
| Gizma - Ikke medlem lenger | 2011-07-31 19:02 | |
![]() | Spiller og skravler med alle, og taper og vinner med samme sinn. Men så skal det også være sagt at jeg lærer litt mer av de som har høy poengsum. Men forstår også de med høy rank som ikke vil spille med en med mye lavere da man mister veldig mye hvis man ikke vinner overlegent | |
| Alfa93 | 2011-07-31 19:13 | |
![]() | De som har høy ranking, har det fordi de har vunnet mange spill, eller spilt godt mot andre gode spillere. De som har lav ranking, har tapt mange spill, eller fått lav score mot spillere som de burde ha spilt bedre mot. Det finnes nok ingen fasit på spørsmålet ditt om gode og dårlige spillere, det kommer an på hvordan hver enkelt person definerer en "god" eller "dårlig" spiller. Hvis noen kaller deg dårlig, kan du jo bare la være å spille med dem, og heller finne noen å spille med som er nærmere ditt nivå. Når du har spilt en stund og fått mye trening, får du kanskje litt høyere ranking. Mange spillere ønsker ikke å spille mot folk som har veldig høy eller veldig lav ranking, fordi det kan "ødelegge" deres egen ranking hvis de ikke spiller godt nok. Mer om rankingsystemet og rankingutregningen, kan du lese her: www.ordspill.no/rating/ Ellers er det hyggelig at du synes spillvertene gjør så god jobb, H4U. Ettersom du nå har fått svar på ditt spørsmål om ranking, stenger jeg tråden. Hvis du har flere spørsmål, er du velkommen til å sende en melding til en spillvert og spørre. | |
Diskusjonen er arkivert og ikke åpen for nye innlegg.