Spillrom
Sjiraffen5
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede5
Mobilspill
Pågående8 624

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
herje2011-08-04 14:14
Antall innlegg: 8

Wordfeud
Wordfeud er en scrabbleapplikasjon til iphone/android. Man kan velge norsk språk, legge til venner og spille mot de. Veldig god erstatning til ordspill om man skulle være foruten pc.

Last ned og inviter "herje" til et spill!
Jobbdagen går mye fortere :)

veslefrikk2011-08-04 16:11
Antall innlegg: 144

På tide å prøve den greia der snart! Du er invitert!

BeeJay2011-08-04 16:27
Antall innlegg: 968

Hehe! På min jobb får vi ikke spille på PCene, veldig tjukke brannmurer....og mobil er ikke lov på jobb heller.....så vi må faktisk jobbe i arbeidstida, vi! :):)

Torill2011-08-04 16:45
Antall innlegg: 3668

Å jobbe kan jo være så mangt. På noen arbiedsplasser er det arbeidsoppgaver å gjøre fortløpende. Andre steder er det tilstrekkelig at man er tilstede og er tilgjengelig, om det skulle dukke opp en kunde, en klient eller en krise. Det er viktig at man er der, men kanskje ingen arbeidsoppgaver man kan eller skal gjøre mens man venter. Da er det jo kjekt med litt forlystelser. Men det er jo et poeng å legge fra seg forlystelsen i det øyeblikket man trengs til noe annet.

Ellers har jeg klart meg med min gamle gode mobil sålangt. Synes NESTEN det holder med ordspill jeg....

herje2011-08-04 18:52
Antall innlegg: 8

Har du invitert meg, fredrik? tror ikke jeg har fått noe, med mindre du kaller det for willis67. Jeg vil helst at du kjører på med standard :)

BeeJay2011-08-05 00:14
Antall innlegg: 968

Enig med Torill.....både i at det fins forskjellige typer jobber mht hvor mye tilstedeværelse og aktivitet som kreves, og i at det holder med den gamle mobilen.
Jeg er antakelig ganske så rar, for jeg har ikke hverken noen smarte telefoner eller noen app'er eller....og jeg savner det heller ikke. Men det som er viktig for et menneske er kanskje ikke det for andre.
Kunne nok tenkt meg en liten pause med ordspill på jobben iblant, det hadde vært fullt mulig, men det er altså ikke mulig. Så blir man ikke helt avhengig, da. :)

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?