Spillrom
Sjiraffen5
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede5
Mobilspill
Pågående8 624

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Happy4You2011-08-05 21:51
Antall innlegg: 2020

Humpete Riksveg 7 til Gol og og riksveg 52 over Hemsedalsfjellet :)
Riksveg 52 over Hemsedalsfjellet er rettogslett en BERG OG DALBANE..... det går bare ikke ann å kjøre på den veien uten å få nakkeskader.....

Jeg har hytte på hemsedalsfjellet.... og kjører via Gol og Flå... men før jeg kommer til RV 52.. så må vi også kjøre RV 7.

RV 7. er den værste veien jeg har kjørt i hele mitt liv... og det er den værste på hele strekningen ( Oslo - Hemsedalsfjellet)...

Hvis flere har kjørt samme veien (da den ofte blir brukt til trailere og lastebiler og personbiler som skal til Bergen) og som synes den er for dårlig.... og jeg ber (intenst) om at noen kan skrive et brev til statens vegvesen og nevne dem hvor dårlig selve RV 7 er....

Statens Vegvesen holder nå på med å legge ny asfalt like etter hemsedal, men veien der er fin :o.... dere benytter dere av feil vei,,, det er RV 7 ifra gol til Noresund som faktisk er en ganske dårlig vei og grunnen til at jeg skriver denne tråden er fordi:

Grunner:

nr 1: Jeg er litt for liten til å si ifra :o..
nr 2: Jeg benytter denne veistrekningen hver vinter, vår, sommer, og høst-ferie.
NR 3: Jeg lurer på om det er flere som faktisk har kjørt over det vakre fjellet :)

------------------------- ------------------------- ---------

en annen ting jeg lurer på er i det hele tatt om det er noen som faktisk bryr seg om fartsgrensen på veistrekningen som jeg ga tidligere i tråden ( ifra 50 til 80).. hender ofte at det er F A R L I G E forbikjøringer enkelte strekninger...

Håper alle kjører forsiktigt når dere er ute og kjører :)

Klem ifra en som faktisk bryr seg om andre :)!!

rognkjeksen - Ikke medlem lenger2011-08-05 22:01
Antall innlegg: 548

det er fordi valdresingen skal kjøre til gol

Happy4You2011-08-05 22:05

hm... men det er så dårlig vei der jo :... så hvorfor ikke legge ny asfalt der ?

Fiskemann2011-08-05 22:26
Antall innlegg: 135

H4Y: noe nytt på bloggen din snart?

Happy4You2011-08-05 23:31

hm... tja... til uka skal jeg prøve å laste noen bilder :)... og starte pån igjen :).. blir nok mer blogging :)

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?