Spillrom
| Sjiraffen | 6 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 6 |
Mobilspill
| Pågående | 8 624 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-08-07 20:14 | |
![]() | te med muslimer www.tv2.no/nyheter/i...51 731.html Å drikke te med muslimer er in. Noen som har erfaring med dette? | |
| Happy4You | 2011-08-07 20:15 | |
![]() | hm ikke jeg :).. men Kjenner en muslim og har hvert hos han og han er ganske hyggeligt :)-... | |
| troyvader - Ikke medlem lenger | 2011-08-07 20:36 | |
![]() | Jeg har erfaring med å drikke øl med muslimer, kristne, jøder, buddhister, hinduer og ateister. Te har jeg ikke prøvd med noen. Tror ikke det er like moro. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-08-07 20:40 | |
![]() | Kanskje på tide å invitere muslimene hjem til oss? På Grandiosa om ikke annet....? | |
| Happy4You | 2011-08-07 20:44 | |
![]() | wstine... du glemte at DE IKKE SPISER KJØTT!!! | |
| GreteSB | 2011-08-07 20:47 | |
![]() | De spiser ikke svinekjøtt. Forøvrig syns jeg det hadde vært en god ide om alle som føler fremmedfrykt kunne ta seg tid til å bli kjent med en muslim! Eller en fra andre kulturer enn den norske, kanskje man kan lære seg noe... | |
| MyRuin | 2011-08-07 20:47 | |
![]() | De spiser vel kjøtt, men det må være hallal?!?? | |
| Happy4You | 2011-08-07 20:54 | |
![]() | ops... skulle ha stått SVINEKJØTT :o... glemte det i forbifarten... men synes det var litt K R E N K E N D E av wstine som skrev " Kanskje på tide å invitere muslimene hjem til oss? På Grandiosa om ikke annet....?" her får du svar: Det kan du godt gjøre, men da må du IKKE kjøpe Grandiosa, men heller lage noe mat som er vanlig i den kulturen og som inneholder HALLAL kjøtt :)... (og sorry for at jeg ble sint)... jeg har en muslimsk kompiss som jeg har hatt helt siden barneskolen :)... har vært med han hjem også og smakt på maten der :)... og jeg må si at maten som en muslimsk familie spiser er MYE bedre enn den som de norske spiser (som forøvrig nesten består av Pizza, pølser og noe fisk/kjøttstykker :) ). Gir derfor en 6-er på maten til muslimene :) | |
| snubi | 2011-08-07 20:55 | |
![]() | Halal svinekjøtt? ;) | |
| Happy4You | 2011-08-07 20:58 | |
![]() | hm.... vet du... det finnes halal svinekjøtt, halal pølser, halal kjøttboller og halal hamburgerkjøtt, halal salami, halal pølse(sånn frokostpølse) og Halal kjøttpuding :P... ikke rart jeg går i surr :) | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-08-07 21:01 | |
![]() | Grandiosa var uttrykk for det ekte norske, det rotnorske liksom. Absolutt ikke ment krenkende overfor muslimer..... | |
| Happy4You | 2011-08-07 21:03 | |
![]() | oia :o... da missforsto jeg deg wstine (bukker meg ned på knær) :p | |
| Kirsti | 2011-08-07 21:05 | |
![]() | Nei, halal svinekjøtt finnes ikke. Muslimer spiser ikke svinekjøtt uansett, det er haram (forbudt). Men kjøtt fra alle andre dyr kan være halal (tillatt) dersom det er slaktet etter muslimske regler. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-08-07 21:06 | |
![]() | hehe, kom opp igjen Happy :-) | |
| troyvader - Ikke medlem lenger | 2011-08-07 21:06 | |
![]() | Hvor får man kjøpt halal svinekjøtt? | |
| peren - Ikke medlem lenger | 2011-08-07 21:09 | |
![]() | For å være sikker ,server halalfisk | |
| kuami | 2011-08-07 21:28 | |
![]() | ikke noe problem, det finnes halal pizza grandiosa. Det må også være en egen halal ost på pizzaen. Det er det på halal pizzaen. Tine lager egen halal ost. Finnes sikkert i større forretninger og i innvandrerforretninger. Kylling og lam er safe. Har servert fiskeburgere i barnebursdager (spurte foreldre på forhånd ) til de som er muslimer. Finnes ellers lammepølser i frysedisken som kan brukes. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-08-07 21:32 | |
![]() | Jepp. Nå fikk Grandiosaen mye oppmerksomhet, og sikkert fullt fortjent. Men poenget; inviterer nordmenn muslimer hjem til seg? Gjør vi det? Blir det gjenbesøk av disse tevisittene? | |
| Marten | 2011-08-07 22:04 | |
![]() | Kanskje vi skulle invitert høyreekstremistene på te i samme slengen? I følge de selv er de jo både marginaliserte, oversett og ignorert. Tror det kunne blitt en interessant aften.. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-08-07 22:09 | |
![]() | Men høyreekstremistene opererer jo med hemmelige medlemslister, hvordan skal vi da få tak i dem? Men demokrati! Og ytringsfrihet skal dem ha..... (skjult bak et nick vel å merke). | |