Spillrom
| Sjiraffen | 9 |
| Krokodillen | 2 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 11 |
Mobilspill
| Pågående | 8 639 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Lene T | 2011-08-18 22:17 | |
![]() | Hvordan er din turneringsinteresse? Mitt svaralternativ står ikke der: Jeg deltar ikke i turneringer fordi det tar for lang tid! Kan godt være jeg sitter og spiller lenge og vel uansett, men trenger muligheten til å gå fra når som helst:) | |
| MyRuin | 2011-08-18 22:32 | |
![]() | Enig med deg, leneT! | |
| fusion | 2011-08-18 22:43 | |
![]() | Også enig med Lene T, det mangler et svaralternativ som heter "ikke interessert i turneringer" e.l. | |
| nalo | 2011-08-18 22:57 | |
![]() | og eg er jo alldri nøgd med svaralternativa...... heller ikkje denne gongen! | |
| aomame - Ikke medlem lenger | 2011-08-18 23:00 | |
![]() | Enig. Det tar for lang tid = man vet ikke om man kan fullføre. I mitt forrige liv på Ordspill (annet nick) deltok jeg noen få ganger i turneringer, og det var definitivt morsomt. Det var så sosialt som det kan bli på nett, og man møter deltagere på alle nivåer. | |
| piaf | 2011-08-18 23:02 | |
![]() | nalo: Det er visst mulig å komme med forslag til både spørsmål og svaralternativer selv, så send i vei til spillvertene hvis du har noen ideer! Se ellers www.ordspill.no/foru...ea did=7799 | |
| nalo | 2011-08-18 23:51 | |
![]() | ...men det er jo ikkje det som er vitsen... Eg er ikkje så opptatt av kva dei spør om, men det er rart at det ofte manglar svaralternativ som dekker heile spekteret. Kan'kje eg få lov til å klaga litt, utan at det skal takast så alvorleg? | |
| piaf | 2011-08-19 00:06 | |
![]() | Oops - sorry, nalo! Skal prøve å huske å le neste gang du klager på noe. | |
| Liddell | 2011-08-19 01:49 | |
![]() | Ordspillspørsmålene er ikke tiltenkt benyttet i seriøse analyser. Vi stiller uformelle tidsaktuelle spørsmål, som det er vanskelig å dekke 100% med inntil 6 alternativer. Ikke er det så viktig med vanntett dekning heller. Finnes det ikke svaralternativer som passer perfekt, så finnes det kanskje ett som passer bedre enn de andre? Gjentar også det som er sagt før; har noen av dere tips til spørsmål, tar vi mer enn gjerne imot dem. | |
| terø | 2011-09-09 16:00 | |
![]() | Har aldri deltatt i turneringer fordi det passer meg svært dårlig. | |