Spillrom
| Sjiraffen | 12 |
| Krokodillen | 2 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 14 |
Mobilspill
| Pågående | 8 639 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Angelbaby - Ikke medlem lenger | 2011-09-09 18:37 | |
![]() | Hvor viktig er utseende når man velger partner? Husker da jeg la ann på min mann var min første replikk for og komme i kontakt....Heeii...Du er han som jobber på rema med den fiiine rompa...Da var det gjort ser dere ;) Saken var i grunn at øynene var det jeg likte best, men det var det liksom ikke samme susen over....Dessuten var jo dette en litt fuktig aften ;) Men dagen etter fortalte jeg min mor at jeg hadde møtt han jeg skulle gifte meg med...;) Men hvordan er det med dere der ute...hvor mye betyr looken? Skal damene ha kropp som Linni etter feks en fødsel og mennene være like godt trent som Dwaye Johnson? Jeg mener jo selv at det indre teller veldig, men om man ikke kjenner en person er det jo utseende man går etter eller? Ellers ønsker jeg alle en god helg:) Spiller antagelig med noen av dere senere i kveld :) | |
| utlending | 2011-09-09 20:38 | |
![]() | "du er han som jobber paa Rema med den fiiine rompa" maa vaere verdens vakreste sjekkereplikk. Liksom "aa ja, du er min saksbehandler paa attfoeringskontoret med de svaere puppene". | |
| rbm | 2011-09-09 20:42 | |
![]() | Et gullegg er lagt Angelbaby,og USA har noe å gjøre resten av kvelden :-) Men et pent ytre slår aldri A BEAUTIFUL MIND...er nå min mening | |
| Angelbaby - Ikke medlem lenger | 2011-09-09 20:44 | |
![]() | Vel...sa ikke den var vakker jeg, men den funka....;) Og vi sto i regnet og snakket i halvannen time etterpå.....funket din til hun på nav like bra? Hmm....? :p | |
| utlending | 2011-09-09 20:46 | |
![]() | stod dere i regnet utenfor REMA? hva det der dere kysset for foerste gang, UTENFOR Rema? Fy faen, saa vakkert. I det deres lepper beroerte hverandre for foerste gang, skrek han: "Beate Beaaaaaaaaaaate, d r koe i kassa, vent din tur lizzom" | |
| Angelbaby - Ikke medlem lenger | 2011-09-09 20:47 | |
![]() | Hehe...ja ikke sant rbm :) Veldig enig med deg når det gjelder personlighet, men det er jo ikke alltid den synes utenpå....men det lyser gjerne igjen i øynene da :) Men som 20 åring, lettere bedugget gikk jeg liksom ikke bort og sa...så skjønne øyne du har....Helt sikker på at du er skjønn på innsiden også....En gutt måtte jo gjerne sagt det da, men sier man sånn til gutta? | |
| utlending | 2011-09-09 20:49 | |
![]() | du sa, i foelge deg selv, "er det du med den fiiiine rompa" - ingenting om oeynene..... | |
| Angelbaby - Ikke medlem lenger | 2011-09-09 20:51 | |
![]() | Du er litt dust innimellom du utlending, men det er helt greit...vi var på byen for det første, men det var vel ikke poenget her...vårt første kyss var etter at jeg hadde kastet opp all spriten jeg hadde drukket tidligere på kvelden....synes du fortsatt det er vakkert....poenget var....Hvor mye teller utseende? jeg la ann på min mann fordi jeg syntes han var kjekk....eneste plassen jeg hadde sett han tidligere var på jobben hans, men i edru tlstand ville jeg nok aldri gått bort og sjekket han opp på den måten... | |
| Angelbaby - Ikke medlem lenger | 2011-09-09 20:53 | |
![]() | nei står i øverste innlegg at jeg ikke syntes det var samme susen over den sjekkereplikken å duuu har så fiiiine øyne.....men siden rompa ikke var så verst heller da så ;) | |
| utlending | 2011-09-09 20:53 | |
![]() | kastet du opp spriten paa ham eller i hans munn i det dere kysset for foerste gang? og et spoersmaal: hvordan la du merke til rumpeballene hans hvis han jobbet paa Rema? Jeg tipper at han satt bak kassen - og hvis han var sittende, saa du neppe hans raev. | |
| Angelbaby - Ikke medlem lenger | 2011-09-09 20:58 | |
![]() | Tenner du på og vite dette eller? kastet ikke opp på han nei...og han satt ikke i kassen heller...det er flere jobber i en butikk serru...stabling av varer, bestilling av varer, rydding av papp....osv... Mange som faller for din flotte personlighet eller? | |
| Mina75 - Ikke medlem lenger | 2011-09-09 21:01 | |
![]() | Hærregud, skjærp dæg utlending! | |
| utlending | 2011-09-09 21:01 | |
![]() | kan jeg spoerre om d ble noe "stabling" paa deg etter det foerste kysset? eller var d mest "papp" det gikk i? | |
| Angelbaby - Ikke medlem lenger | 2011-09-09 21:06 | |
![]() | Spørr i vei du....helt lovlig....så kan jeg velge hva jeg vil svare på :P Vi er bestevenner 12 år og tre barn etterpå. Håper du hadde like stort hell med Nav dama di!!! | |
| utlending | 2011-09-09 21:07 | |
![]() | og han er faren til alle de tre barna? | |
| Angelbaby - Ikke medlem lenger | 2011-09-09 21:21 | |
![]() | Utlending ser du jeg biter på hver gang, du er litt morsom også da vet du...fritidsproblemer kaller man dette, men her kommer t skjea...Ja han er pappan til alle tre :p | |
| utlending | 2011-09-09 21:50 | |
![]() | er du sikker paa det? bare mye hjemmebrent kan ofte foerer til daarlige valg, har jeg hoert | |
| Angelbaby - Ikke medlem lenger | 2011-09-09 21:58 | |
![]() | hørt eller erfart? | |
| utlending | 2011-09-09 22:00 | |
![]() | Som Proeysen skal ha sagt en gang: "Hjemmebrent er doelens religion - Hedemark ble etablert paa hjemmebrentens grunnlag - og paa rumpeballene til gaardsguttene". | |
| ave - Administrator | 2011-09-09 23:03 | |
![]() | Henstiller til bidragsytere om å holde seg til tema for tråden. Innlegg blir slettet dersom denne debattformen fortsetter. | |