Spillrom
| Sjiraffen | 8 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 9 |
Mobilspill
| Pågående | 8 657 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| rognkjeksen - Ikke medlem lenger | 2011-09-15 21:18 | |
![]() | Rare lyder veerden rundt se på dette www.nettavisen.no/ny...23 0574.ece | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-09-15 22:20 | |
![]() | hm, kan vi tro på dette? Hva sier du rognkjeksen? | |
| rognkjeksen - Ikke medlem lenger | 2011-09-15 22:25 | |
![]() | litt merkelig da | |
| DROY - Ikke medlem lenger | 2011-09-15 23:33 | |
![]() | 21 des 2012 nærmer seg... | |
| Boubou | 2011-09-16 08:20 | |
![]() | Men det er ikke stort vi kan gjøre er det? Som med resten av livet, ta en dag av gangen og prøv å gjøre den bra, ingen vet om det varer 5 dager eller 50 år til. Uansett, og dette har jeg lært av amerikanske katastrofefilmer - de som overlever er ikke spesielle, men heldige og stort sett litt tøffe. De møter alltid noen på veien som vet mer enn dem, men da har de alt merket at noe er galt. Så, ingen fare, eller, hva skal jeg si, vent til dere hører lyden salv, dere :-) Den landsbyen nedi Pyreeneene er forresten småkk full alt. Gærne utlendinger forårsaker kaos og løs moral. Z'etrangers, PhAh! | |
| AaseB | 2011-09-16 09:41 | |
![]() | Eg har et forslag til forklaring: Eg har hørt liknande lydar i lengre tid nå.... Inne. "The groanings" kjem frå trommelen på vaskemaskina vår som er i ferd med å gå ad undas. Lovar å kjøpe ny snart. :-) | |
| bastet | 2011-09-16 10:39 | |
![]() | syke dinosaurer som har vondt i maven, synes jeg det minner mest om, og er vel like sannsynlig som the voice of god eller heavenly trumpets! | |
| Eastwood | 2011-09-17 01:56 | |
![]() | Opp blir ned, og ned blir opp. Disse lydene kommer nok av at polskiftet er fullt i gang! Dette påbegyntes for noen år siden, og vil bli endelig fullført den 21.12.2012. Lydene begynte svakt, men har blitt sterkere, og neste år vil det bli et heidundranes bråk frem til denne datoen, på enda flere steder på jorda. Polskifter har skjedd før, vil skje nå, og vil også skje i fremtiden! Menneskeheten blir ikke utryddet, men ekstremt store klimaforvandlinger, vulkaner og jordskjelv vil ta livet av mange. Verdenskartet på tegnes på nytt. Norge kan for eksempel bli liggendes ved ekvator. Ikke vær redd, men vær forberedt! | |
| bearo | 2011-09-17 02:06 | |
![]() | Kjem det til å kitle i magen? | |
| mymlen | 2011-09-17 08:15 | |
![]() | Uff da disse dommedagsprofetiene. Har vi ikke nettopp overlevd en dommedag? De kommer etterhvert så tett at det er vanskelig å skille dem fra hverandre. Lev mens du lever er et greit råd for de som måtte følge med på alle disse profetiene. Ingen av oss har garanti-stempel i panna :) | |
| Eastwood | 2011-09-17 13:08 | |
![]() | Hahaha! Men sånn helt seriøst, her er årsaken til lydene: www.eutimes.net/2011...l- network/ | |