Spillrom
Sjiraffen8
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede9
Mobilspill
Pågående8 657

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
wstine - Ikke medlem lenger2011-09-21 20:16
Antall innlegg: 2369

målrettet reklame på facebook
www.nrk.no/helse-for.../1 .7800765

I skrivende stund popper det opp følgende reklame på fb-profilen min:

Frisør opptil 70% - groupon.no

Kaptein Sabeltannpakke, få gratis velkomstpakke - euroads.no

Knapstad Glass, kunstglass blåst av Camilla og Jarle Knapstad - knapstadglass.no

Ditt slekstre, opprett ditt slektstre. Enkelt og gratis - myheritage.no

Vel, lurer på hvordan jeg har gjort meg fortjent til en gratis velkomstpakke fra selveste kpt Sabeltann...?

Slektsgransking? Kunstglass?
Frisørtime derimot,,,, er bestilt, men ikke fra groupon da.

Nå? ER du fornøyd med den målrettete reklamen på din fb-profil? Lykkes reklameaktørene?

Torill2011-09-21 20:24
Antall innlegg: 3668

Joda, hold-in-truse og joggesko. De sjekker vel bildene også!

Torill2011-09-21 20:27

Og der kom det en til: Klesbutikk for frodige damer.

Kirsti2011-09-21 20:38
Antall innlegg: 1946

Har bare én annonse på FB-siden min, jeg. Den er til gjengjeld veldig fin:

Hvem vil du gifte?
Finn ut hvem du vil gifte! Så nøyaktig, er det skummelt! Få en synsk lesning nå sendt til innboksen din.

Mulig jeg ville hatt litt mer tiltro til annonsøren med det flotte navnet love.hasoffer.com hvis de hadde hatt litt mindre tiltro til Google Translate ... men jeg tror neimen ikke jeg hadde klikket da heller.

tante g2011-09-21 20:42
Antall innlegg: 94

Jeg trenger gullbrev fordi gullprisene er så høye. Også trenger jeg D-vitaminer visstnok....

ave - Administrator2011-09-21 20:55
Antall innlegg: 4987

Jeg får tilbud på drivstoff, slektsgransking, single menn og hotell!

Fidelma2011-09-21 20:59
Antall innlegg: 3315

BMI + 35 Overvektsoperaperasjon!

Det høres vel ut som meg.

meisa2011-09-21 21:20
Antall innlegg: 443

Nå er det reklame for møteplassen (Dating) og Play Sims.

GreteSB2011-09-22 07:21
Antall innlegg: 7777

Hos meg får jeg tilbud på KFC Bargain Bucket, ny kolleksjon med sko, og, siden de tror jeg skal spise en bøtte med fritert kylling, en Atkins slankekur!

Boubou2011-09-22 08:40
Antall innlegg: 1210

Dette var genial lesning. Nå er jo ikke jeg på Facebook, men vurderer å slenge meg på, bare for disse syke syke reklamene. Lo så jeg trillet under bordet av Torill og Kirsti sine :-D

oLaLaLaLa2011-09-22 08:59
Antall innlegg: 6

Store bryst uten silikon?
Fitflop , trening mens du går
Nike joggesko
forbrukslån

Ja ja..... i går var det lego, overvektsoperassjon og ugg`s støvler

kvedh2011-09-22 09:06
Antall innlegg: 64

Hmm, så mye nyttig og velrettet reklame dere får da. På min FB side dukker det kun opp saker fra rødvinsprodusenter, gambling, hoteller i d transseksuelle strøket i Pattaya og info fra hjemmevoldtjenesten.

Pussig å oversikt google har på hva jeg liker:)

peren - Ikke medlem lenger2011-09-22 09:53
Antall innlegg: 169

har stengt for reklame på FB, så reklame er ingen problem

Torill2011-09-22 10:55

Hva mener du med velrettet reklame, Kvedh? Er du frekk? Hehe...

leonella2011-09-22 11:24
Antall innlegg: 890

Hmm-- hvordan stengte du for reklame peren ? Har : Hvem vil du gifte ? Det ser ut som en google oversettelse, og reklame for HR eksperter og julebord på Anker Hotell - de får vel med seg hvor man bor og hvilke appser man har vært innom. App er et ord som ikke virker ennå på ordspill men er vel så vanlig som CD og DVD idag..hehe... minnepinne bør også med.

quartz - Ikke medlem lenger2011-09-22 11:44
Antall innlegg: 5

Hva f er FB??

wstine - Ikke medlem lenger2011-09-22 11:47
Antall innlegg: 2369

hjemmevoldtjenesten kvedh! Hva er det de vil informere om?

Skrev i statusoppdateringen: Har du som meg et ustyrlig temperament? - For å sjekke om de hadde en målrettet reklame for oss temperamentsfulle. Aldri godt å vite.
Vel, dagens reklame er Gravert dørskilt i sølv og Gjør gull om til penger. Litt staselig liksom.

bris12011-09-22 11:58
Antall innlegg: 2601

Jeg har ikke lagt inn annen informasjon om meg enn fødselsdato, så det hender at reklamen for Vi over 60 popper opp. I dag synes de jeg skal bake sjokoladekake, siden det nærmer seg helga! wstine, jeg satt akkurat og tenkte på at jeg skulle legge inn noen fiktive opplysninger for å se hva som skjer, men nå slipper jeg det ;).

Kirsti2011-09-22 12:08
Antall innlegg: 1946

Åh, i dag har jeg en ny en – minst like velformulert som den forrige:

"Hvordan NZ sko så billig
Hot selger Nike sko.Du vil trist hvis du går glipp av store tilbudet sent kvartal. Spare 46.8% på bare tre minutter. Klikk her akkurat nå"

Nja, shoxverden.com. Fortsatt skeptisk, merker jeg.

Happy4You2011-09-22 17:00
Antall innlegg: 2020

quartz skrev 2011-09-22 klokken 11:44 dette spørsmålet "Hva f er FB?? " jeg har ikke sett at noen har svart på spørsmålet til vedkommende så derfor gjør jeg det :)!

Quartz: FB er faktisk forkortelsen til Facebook :)! hvis du vil vite mere om Facebook gå inn på denne siden her: en.wikipedia.org/wik.../F acebook.
------------------------- ------------------------- -----------------------

Og så over til reklamer på FB-profilen din:

Siden jeg er yngre enn dere [17 år for å være nøyaktig] får jeg veldig og da legger jeg trykk på veldig masse reklamer om spill [f.eks. Playstasjon 3 spill: Skate 3 og diverse skyte spill] og en haug med ting som faktisk skal vise meg frem til sånne datesider -.-

det er veldig plagsomt å få opp og opp igjen spørsmålet: "Singel? Finn drømmedamen din og bli sammen her!".

ellers er det som en sa tidligere en haug med klær, & feriesider...

men jeg trykker ikke på noen av dem.. gjør dere? :)

Jeg tenker liksom at det ikke er trygt, at de som lager reklamen skal hacke pc'en min! tenk litt på hva som er virkelig reklame og hva som er hackereklame! :) ett smart tips fra H4Y :)

lurer du på hva ordet Hacke betyr? se denne siden: no.wikipedia.org/wiki/Hac ker.

Viser siden: 1 2
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?