Spillrom
| Sjiraffen | 22 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 22 |
Mobilspill
| Pågående | 8 659 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| peren - Ikke medlem lenger | 2011-09-25 17:25 | |
![]() | poesi Er du som meg ein likandes kar som sprett opp om morgonen, er alltid klar for ordspel og bingo frå morgon til kveld innlogga er eg jo føre jo hell` Sjiraffen er visst min beste venn På eventyr drar me igjen og igjen Les litt i forum om mykje og mangt Ja, ordspel har jammen meg fenga og fangt God ettermiddag | |
| Gardinstang | 2011-09-26 01:12 | |
![]() | Jeg er som peren, en likandes kar. En dag blir jeg helt sikkert en kjempegod far. Men når fruen ligger skrikende på fødestua, sitter jeg her og legger bingoen ALPELUA. Når barnet skriker, og fruen må opp om natten, står jeg også opp og sniker meg inn i Katten. En liten time før det er rett i seng, storfornøyd med å ha lagt bingoen REFRENG. Men selv om ordspill.no tar mye tid, rekker jeg nok å skifte bleier på si' Denne planen er nok litt i det fjerne, men jeg håper barnet blir som bingoen; nemlig en STJERNE God natt! | |
| stumpeguri | 2011-09-26 06:17 | |
![]() | hahaha til begge to!!! Ja brødbaksten svulmer og renner på bordet, pytt pytt æ er jo blitt ei ordspillhore! Og svidde poteter er ganske godt krydret med ordet kjempeflott! | |