Spillrom
| Sjiraffen | 21 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 21 |
Mobilspill
| Pågående | 8 659 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| baurora | 2011-09-26 19:54 | |
![]() | Vær så snill, noen... Jeg kommer fortsatt ikke inn i noen spillrom og kjenner abstinensen river i kroppen nå.. Jeg har snart spilt 6000 spill her, har ikke endret noe på min datamaskin og får ikke kontaktet noen spillvert når jeg ikke kommer inn. Har noen fått denne mld i spillrommet samtidig som alt annet der inne er blankt? Hva gjorde dere i såfall? » Kobler til spillrommet... » Serveren svarer ikke. Prøv et annet spill. Dersom det ikke fungerer, kan det skyldes at du sitter bak en brannmur. Se "Vanlige spørsmål" på hjemmesiden! » Tilkobling opprettet. For å begynne å spille, kan du starte et nytt spill, eller bli med på et allerede opprettet, nytt spill ved å klikke på et åpen dør-symbol i spillmenyen til høyre. Lykke til! | |
| GreteSB | 2011-09-26 20:07 | |
![]() | Ja, det skjer av og til, men jeg har som regel kommet inn ved neste forsøk. | |
| Kirsti | 2011-09-26 20:08 | |
![]() | Det finnes mange gode råd i denne tråden: www.ordspill.no/foru...ea did=6270 Og noen ganger er det rett og slett så enkelt at du må oppdatere Flash. | |
| rbm | 2011-09-26 20:10 | |
![]() | Restarte maskinen, håper du har prøvd det..oppgrader adobe flash osv | |
| baurora | 2011-09-26 20:15 | |
![]() | Jeg har selvfølgelig gjort det her noen ganger i løpet av dagen. Nå kom jeg imidlertid inn, kanskje det var trygling som måtte til;) Takk for hjelpa uansett... | |
| Tengil | 2011-09-26 20:34 | |
![]() | evt så kan du legge maskinen pen ned på gulvet, gå opp på bordet, ta sats og hoppe på maskinen, og deretter rusle en tur å kjøpe en ny :) | |