Spillrom
Sjiraffen | 7 |
Krokodillen | 0 |
Elefanten Turneringsrom | 0 |
Innloggede | 7 |
Mobilspill
Pågående | 8 640 |
Forumkategorier
Brukere | Innlegg | |
---|---|---|
Rakel | 2008-06-18 22:26 | |
![]() | Spleisen på oppmerksomhet til spillvertene Nå har jeg gitt alle de 5 spillvertene navnene på dere som var med på spleisen og jeg håper at jeg har klart å få med alle. Hvis det er noen som ikke er kommet med på oversikten under så si fra til meg så skal jeg føye de til: Starey Torill Helgabd Tino Imew Dulle Philologicus HanneH Get it here Svensk Rakel Det var fint at så mange av dere ble med. Det var artig å være på NM og få overrekke direkte til de 4 spillvertene - Imew og jeg delte på det morsomme oppdraget. HanneH bestilte et nett til seg selv, så når hun er på ferie f.eks - kanskje det fører til at andre Ordspillere gjenkjenner henne på den - som hun sa. En god ide det. Jeg skal sy en til meg selv også - det er helt sikkert. Hilsen Rakel | |
toveth | 2008-06-19 09:15 | |
![]() | Kan du legge ut ett bilde av veska, den høres så fin ut. | |
HanneH | 2008-06-19 09:39 | |
![]() | Hei Rakel Det er kanskje en ide om du forandrer litt på den jeg bestilte, slik at de 5 som spillvertene fikk forblir unik :) Bare en ide fra min side, skal vel ikke store forandringen til bare slik at de ikke er identisk. Sikkert morsommer for de 5 som fikk også, det kan jo bli mange av oss etter hvert med like nett.:D Toveth om du går inn på en debatt startet av SyntaxError hvor det står Takk, finner du en llink laget av Mooseman hvor det er bilde av vesken. Mvh Hanne | |
Mooseman | 2008-06-19 09:45 | |
![]() | Bildelink i denne tråden : www.ordspill.no/foru...re adid=754 | |
toveth | 2008-06-19 17:54 | |
![]() | takk for linken, og ja, den var fin :-) | |
Rakel | 2008-06-24 21:17 | |
![]() | Takk for tipset, skal ikke lage flere akkurat maken til de. Har nå laget til HanneH og Imew som har bestilt. Nå har jeg forandret litt på design - men kan ikke dette med å legge bilder på nett - må lære meg det. | |
Mooseman | 2008-06-24 21:21 | |
![]() | Du kan sende bilder til meg, så kan jeg legge de ut på nett for deg ;) | |