Spillrom
Sjiraffen4
Krokodillen2
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede6
Mobilspill
Pågående9 090

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Rakel2008-06-18 22:26
Antall innlegg: 90

Spleisen på oppmerksomhet til spillvertene
Nå har jeg gitt alle de 5 spillvertene navnene på dere som var med på spleisen og jeg håper at jeg har klart å få med alle. Hvis det er noen som ikke er kommet med på oversikten under så si fra til meg så skal jeg føye de til:

Starey
Torill
Helgabd
Tino
Imew
Dulle
Philologicus
HanneH
Get it here
Svensk
Rakel

Det var fint at så mange av dere ble med.
Det var artig å være på NM og få overrekke direkte til de 4 spillvertene - Imew og jeg delte på det morsomme oppdraget.

HanneH bestilte et nett til seg selv, så når hun er på ferie f.eks - kanskje det fører til at andre Ordspillere gjenkjenner henne på den - som hun sa. En god ide det. Jeg skal sy en til meg selv også - det er helt sikkert.

Hilsen Rakel
 
toveth2008-06-19 09:15
Antall innlegg: 14

Kan du legge ut ett bilde av veska, den høres så fin ut.
 
HanneH2008-06-19 09:39
Antall innlegg: 2289

Hei Rakel

Det er kanskje en ide om du forandrer litt på den jeg bestilte, slik at de 5 som spillvertene fikk forblir unik :)

Bare en ide fra min side, skal vel ikke store forandringen til bare slik at de ikke er identisk. Sikkert morsommer for de 5 som fikk også, det kan jo bli mange av oss etter hvert med like nett.:D

Toveth om du går inn på en debatt startet av SyntaxError hvor det står Takk, finner du en llink laget av Mooseman hvor det er bilde av vesken.

Mvh Hanne


 
Mooseman2008-06-19 09:45
Antall innlegg: 1596

Bildelink i denne tråden :

www.ordspill.no/foru...re adid=754
 
toveth2008-06-19 17:54
Antall innlegg: 14

takk for linken, og ja, den var fin :-)
 
Rakel2008-06-24 21:17
Antall innlegg: 90

Takk for tipset, skal ikke lage flere akkurat maken til de. Har nå laget til HanneH og Imew som har bestilt.

Nå har jeg forandret litt på design - men kan ikke dette med å legge bilder på nett - må lære meg det.
 
Mooseman2008-06-24 21:21
Antall innlegg: 1596

Du kan sende bilder til meg, så kan jeg legge de ut på nett for deg ;)
 
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?