Spillrom
| Sjiraffen | 22 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 22 |
Mobilspill
| Pågående | 8 659 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-09-29 21:11 | |
![]() | Berømt eller beryktet? Ja, si det nå som det er. Er du en berømt person? I så fall for hva? Er du en beryktet person? I så fall for hva? Lett på sløret, kjære deg. | |
| Boubou | 2011-09-29 21:31 | |
![]() | Jeg er beryktet for å snakke for mye, for høyt, og sånn generelt å ta for mye plass. Men bare her i min lille avkrok, da. Så jeg er ikke så VEEELdig beryktet. Hvis jeg kunne velge tror jeg jeg ville vært beryktet, berømt blit så... hmm... man har på en måte noe å leve opp til. Nå er det sånn at folk blir POSITIVT overrasket når de blit kjent med meg, og det er litt hyggelig. Litt kjipt å bli baktalt, da, og ikke så gøy å høre fra "velmenende" foreldre på skolen at folk synes jeg er uspiselig. Men dog. De finner ut at jeg er kompromissløs, ærlig og real når det kommer til stykket, og noen ganger synes folk til og med det er ålreit at noen tør si i fra Hva med deg wstine? | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-09-29 21:47 | |
![]() | Overhodet ikke berømt, men nokså beryktet for mitt heftige temperament. Tåler ingenting. Smeller løs i hytt og pine. Ingen sak for stor, ingen sak for liten. Til mitt forsvar vil jeg si at jeg behandler alle likt. Ingen forskjellsbehandling her i gården. Totalt hemningsløs. Utblåsningene går fort over da, men endel sarte sjeler takler ikke slikt. Dem om det! Boubou: uspiselig?! Hev deg over den slags kannibalistisk tankegang sier nå jeg da. | |
| miamaria | 2011-09-29 21:52 | |
![]() | jeg har engang blitt mistenkt for å være kjendis. storbyfolk som bebodde en av våre hytter - f eks uten veiforbindelse.. mulig det skjedde mindre enn forventet i ferien deres, trøsten ble: - VAR ikke jeg en eller annen kjendis? (lurer du oss ikke nå...) kort sagt og svart, så KJENNER jeg jo noen, jeg også da.... | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-09-29 23:07 | |
![]() | Ble også tatt for å være berømt en gang. I Oslo rådhus på et storveis Hydrojubileum med masse masse kjendiser. Pluss meg. Jeg trippet avgårde inn garderoben. Mot meg kom Per Ditlev Simonsen. Han lyste opp da han fikk øye på meg. Gjenkjennende, men litt usikker på hvor han hadde meg fra. Nikket og smilte. Han trodde åpenbart at jeg var en kjent person, kanskje en utenlandsk prinsesse? Hadde tross alt shainet meg opp. - Ka pokker, tenkte jeg. Men nikket kjapt tilbake. Ingen grunn til å avsløre identiteten og illusjonen. | |
| picassa | 2011-09-30 10:50 | |
![]() | Jeg har alltid lignet paa kjendiser,men har aldri blitt hverken beryktet eller beroemt av det. ellerJeg maa nok ha hatt et slags standardutseende gjennom tidende,for jeg alltid lignet saaa veeeldig paa noen. Det begynte med at jeg i min groenne ungdom lignet paa Sandy Shaw en engelsk MGP-stjerne.kanskje noen husker henne,hun sjokkerte verden med aa opptre barbeint. HUn sang: Puppit on the string. Saa lignet jeg saa veldig paa Kirsti Sparbo,neste var Anne Enger Landstein. En hoteleier synes jeg var saa morsom og lignet saa mye paa Elsa Lystad at jeg m/5 venninner fikk gratis jacuzzi og en fantstisk lunsj,hehe Naa ligner jeg visstnok bare paa min gamle mor :(( | |
| stumpeguri | 2011-09-30 12:50 | |
![]() | tjaa mine dikt og sanger er viden berømt og også er jeg berømt for skulkekalenderen her på ordspill....også ble jeg berømt for og hatt norges minste cirkus...sirkus marie(kan googles)....Før i tida var æ mest berømt for mine mannfolkhistorier men der er d blitt stilt i de senere år...hahahha...blitt voksen æ nu da...hehehehe | |
| mymlen | 2011-09-30 18:20 | |
![]() | Haha. Kanskje like greit stumpeguri? Det kan bli slitsomt med alle disse mannfolka... :)) | |