Spillrom
Sjiraffen11
Krokodillen2
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede13
Mobilspill
Pågående8 656

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
wstine - Ikke medlem lenger2011-10-09 19:05
Antall innlegg: 2369

Driver ut onde ånder....
Driver ut onde ånder av huset sitt...!

www.nrk.no/nyheter/d.../1 .7661509

Men da lurer jeg på; hvor blir de onde åndene av?

ave - Administrator2011-10-09 19:26
Antall innlegg: 4987

Det sier seg jo selv; når åndene må forlate et hus må de hjemsøke et nytt.....

Så kommer åndeutdriverne, gjør jobben sin, and so goes the story on.... ;)

wstine - Ikke medlem lenger2011-10-09 20:01

En evig kamp for tilværelsen altså. For de onde åndene.
Aldri fred å få liksom.

Hva med deg? Har du en ond ånd i huset som ennå ikke er fordrevet?
Eller kanskje du til og med er en ondeåndutdriver?

Cygnus2011-10-09 20:14
Antall innlegg: 44845

Ja stakkars ånder - kjeppjaget rundt i verden! Hvilken skjebne!!!

Pus Svingen2011-10-09 20:19
Antall innlegg: 27

Etter at jeg flyttet inn i dette huset, opplevde jeg stadig at jeg hørte at noen kom subbende inn på soverommet mitt om kvelden og sto ved senga, det skjedde ikke mer enn det og jeg vente meg til det etter hvert, mitt barn fikk imidlertid lite med søvn og påsto at hun hørte lyder om natta. Jeg nevte dette for en dame som holdt på med å hjelpe sjeler over til den andre siden og hun tok saken, hun snakket med dem ( det var totalt 8 stk.) og overtalte dem til å dra videre.

Da ble det plutselig stille i huset, jeg har ikke hørt eller merket noen på rommet og barnet har sovet som en stein siden dette skjedde for 1,5 år siden.

Ikke vet jeg hva som skjedde, men merkelig er det da lell ?

GrandPrix2011-10-09 20:34
Antall innlegg: 60

Det er i alle fall en ond ånd som har bosatt seg her i Ordspill: BRIKKEMAJOREN

pikachu2011-10-09 20:37
Antall innlegg: 102

Åndenes makt i kveld på Tvnorge....

wstine - Ikke medlem lenger2011-10-09 20:40

hvordan kan vi få drevet ut selveste BRIKKEMAJOREN?

Cygnus2011-10-09 20:56
Antall innlegg: 44845

Ja det skulle jeg likt å vite - idag har jeg tapt og tapt og tapt, dalt sinnsyk i i ranking - og INGENTING er min skyld, det er ene og alene brikke-demonen/ånden/majo ren som forfølger meg! Hvor er utdriverene når en først trenger dem!!

wstine - Ikke medlem lenger2011-10-09 21:17

Da er vi to Cygnus. Brikkemajoren har kastet seg over oss. Ja, kanskje til og med alle som skriver om onde ånder!
For å bevise sin eksistens.
Uhu

Pus i svingen: skaff hjelp!

wstine - Ikke medlem lenger2011-10-09 21:42

ps Har tapt de 8 siste spillene! Tallet er 8!

wstine - Ikke medlem lenger2011-10-10 09:51

Hvor kommer de onde åndene fra?

terø2011-10-10 09:55
Antall innlegg: 1916

Åndenes verden er en fin verden - det tror jeg på.
Det er bakkemannskapet det er noe galt med.

wstine - Ikke medlem lenger2011-10-10 10:05

Bakkemannskapet = de trollete åndene som herjer rundt i hus og heim?

JamesO - Ikke medlem lenger2011-10-10 11:07
Antall innlegg: 2649

Derte vet du sikkert selv bedre enn meg wstine ?

Onde ånder wstine er ånden til mennesker som før levde på planeten jorden. De satte ofte suksess i det materielle livet som et viktig punkt og for å oppnå denne suksessen måtte de ty til ondskap. De ønsket ikke andre mennesker lykke og suksess i livet, dette forandret deres personlighet og formet deres ånd. For universet og åndeverdenen er slik at det man tenker det blir man. Disse åndene var så materielt bundet til den fysiske verden at når de døde hadde deres ånd så mye av den fysiske verden i seg at de ikke passerte over til en mer positivt åndelig åndeverden. Disse åndene holdt seg i nær kontakt med den fysiske verden.

Nå må ikke disse "ond åndene" forveksles med andre ånder man kan komme i kontakt med som besøker vår jordiske tilværelse fra en mer oppløftet åndelig verden.

Nå er "onde ånder" svært sjelden og det er ikke mange av de. Ofte går det igjen ånder i sterk nærhet til den fysiske verden som ikke er onde, de ønsker bare kontakt med menneskene i den fysiske verden for å si i fra at de er tilstede. Dette gjør de ved å f.eks. lage lyder og flytte på fysiske ting, noe som for de fleste mennesker virker skremmende, men det er ikke noen grunn til å la seg skremme. I huset jeg bor finnes det ikke noen slik aktivitet, heldigvis.

Jeg er selvoppnevnt ekspert på slike ting så det er bare å spørre med om noen har spm. om dette, men det er ikke sikkert jeg orker svare på alle spørsmål som måtte dukke frem da jeg har andre ting å gjøre også.

peren - Ikke medlem lenger2011-10-10 11:34
Antall innlegg: 169

har mer tro på dårlig ånde enn onde ånder

gompedyret2011-10-10 11:51
Antall innlegg: 4381

Jeg forstår disse åndene godt. Jeg hadde nok også blitt ond til slutt om jeg hadde blitt jaget ut fra samtlige hus jeg prøver meg på. Eller, om ikke ond, så iallefall temmelig gretten.

miamaria2011-10-10 11:53
Antall innlegg: 1002

pus i svingen: modig å fortelle dette! i mitt bardomshjem var det avgjort flere enn oss som sto i manntallet. soverommene var i andre etasje og når vi alle var nede hørtes tydelig skritt ovenpå. dører gled lydløst opp og dunket vanligvis i noen som sto med ryggen til døra. nå var vi en litt sånn spøkelset-på-canterville- familie som lo av det hele (stakkars ikke-manntallsførte beboer..) besøkende lo slett ikke alltid av det.

wstine - Ikke medlem lenger2011-10-10 11:54

Kan det tenkes av selvoppnevnte eksperter er drevet av onde ånder?

En spåmann sa til meg en gang:
- Du har dårlig aura
- Javel, svarte jeg

Hvem av oss er besatt av en ond ånd?

Kjenner vi igjen onde ånder når vi møter på dem?

miamaria2011-10-10 12:16
Antall innlegg: 1002

westine: du ser det i øynene. de er sjelens speil.

Viser siden: 1 2 3
Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?