Spillrom
| Sjiraffen | 12 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 12 |
Mobilspill
| Pågående | 8 597 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Lene T | 2011-11-05 16:25 | |
![]() | Vent litt, da! Noen ganger kan bli sittende og vente en stund før noen blir med å spille. Da er jeg sikkert ikke alene om å gjøre andre ting på pcen mens jeg venter. Men selv om jeg da går rett inn i spillet for å starte når jeg hører dingelyden, hender det ofte at den som ville spille allerede har gått ut igjen før jeg rekker å starte. Skjønner at det er kjedelig å vente på at spillet starter, men vent LITT da, folkens:) | |
| Boubou | 2011-11-05 16:33 | |
![]() | Skjer med meg og Lene :-) Men har også opplevd å bli sittende og vente på noen som aldri kommer. Sånn går nu dagan.... | |
| Emmas | 2011-11-05 16:40 | |
![]() | Det hender jeg venter så lenge at jeg til slutt skjønner at den jeg har klikket inn på ikke vil spille med meg. Hun/han bare venter på at jeg skal gå ut igjen. Da er det bedre å få den tidligere, omdiskuterte meldingen: "Det passer ikke nå". Etterhvert har jeg sluttet å føle meg støtt over den meldingen. Det er greit at ikke alle vil "leke" med meg til enhver tid. | |
| meisa | 2011-11-05 16:57 | |
![]() | Noen klikker på alle spill. Det er trolig fordi de ikke har endret instillingene sine. De ser ikke ranking, type spill etc. før de er inne i spillet. | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-11-05 18:00 | |
![]() | Noen vil på død og liv spille mot spillere med dobbel så høy rank. En uting. | |
| DollyD | 2011-11-05 18:18 | |
![]() | Fysj. Spille mot høyere rankede? For en skammelig handling! | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-11-05 18:23 | |
![]() | ja!!! Tenke seg til! Men ikke bare "høyere rankede", men DOBBELT så høyt rankede. Kanskje enda høyere og. | |
| giggsy | 2011-11-05 18:29 | |
![]() | elsker å spille med folk på lavere ranking.... kanskje no med at jeg hater å tape | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-11-05 18:33 | |
![]() | tror ikke du elsker å spille mot spillere i 5-600 rank klassen. | |