Spillrom
Sjiraffen0
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede0
Mobilspill
Pågående8 599

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
giggsy2011-11-29 09:20
Antall innlegg: 139

stengte tråder ..
i steden for å stenge en tråd for godt ma det vel kunne gå an å stenge evt. upassende innlegg... enig at ting og tang kan gå litt over styr men synes i flere tilfeller at tråder blir stengt mer på folks holdninger en selve temaet ... kanskje noe å tenk på ?

Gizma - Ikke medlem lenger2011-11-29 18:16
Antall innlegg: 22

Synes det er helt greit å stenge en tråd når den tar en diskriminerende og rasistiske vendinger. Mobbing av enkeltgrupper eller enkeltidivider bør heller ikke tollereres i et forum av denne typen.

giggsy2011-11-29 19:01

så i prinsippet kan vær tråd stenges om det kommer ett useriøst innlegg.....

wstine - Ikke medlem lenger2011-11-29 19:38
Antall innlegg: 2369

kan nok det giggsy :-)

men det blir jo både gripende og tragikomisk når de som roper opp om diskriminering taster i vei og prøver seg på litt mobbing og sånn :-))

for balansens skyld? I rettferdighetens navn? I ren frustrasjon?

ingenting å si på engasjementet da, og det er jo bra!

Liddell2011-11-29 19:51
Antall innlegg: 3125

Vi sletter enkeltinnlegg også giggsy, men noen ganger blir en tråd helt meningsløs om plutselig halvparten av innleggene blir borte. Sletter man ett innlegg må ofte svarene også slettes, siden de da ikke lengre vil gi noen mening.

Det er det ofte like greit å stenge hele tråden.

Gyda Lill2011-11-29 21:08
Antall innlegg: 29

giggsy - en ting er en useriøs kommentar, men når den følges opp gang etter gang med argumenter i samme sjanger så er det ikke useriøst men tilsiktet. Linja mellom morsomme kommentarer og mobbing er tynn ...... de fleste av oss behersker og ser den ikke før det er for seint

Nattfiol2011-11-29 23:31
Antall innlegg: 14

Må si jeg er litt undrende.... Her har tydeligvis en tråd blitt stengt fordi noen føler at det har kommet støtende eller upassende innlegg. Men jeg har da faktisk sett og lest flere tråder og innlegg her som er minst like støtende som den siste som ble stengt, og disse har fått lov til å fortsette nesten i det uendelige likevel. Kan ikke skjønne at det er noen forskjell på om de ufine kommentarene gjelder utseende, holdninger, religion, følelser osv...

wstine - Ikke medlem lenger2011-11-30 16:02

Overvekt - det siste tabu.......

bris12011-11-30 17:43
Antall innlegg: 2601

Jeg har lest den omtalte tråden og ser at du tramper ivei, wstine. (og snubi følger på, som den trofaste klakkøren hun er). Jeg trodde du hadde fått tilstrekkelig utløp for feitefobien din sist du hadde en tråd om samme sak, men så feil kan man altså ta. Godt at vi har spillverter som har anstendigheten i orden. Hilsen ei med noe for høy BMI.

wstine - Ikke medlem lenger2011-11-30 20:10

klakkøren du....!

og feitefobi.....

Nu ja, tråden er stengt. Ja, sånn kan det gå når slemme piker tramper i vei og snille piker tramper med for å arrestere de slemme pikene for det syns de at de må, og på veien dit blir de snille pikene slemme -og det er greit nok det, for de slemme pikene har tross alt ikke monopol på å være slemme. Og da blir det ikke så rent få slemme piker som tramper i vei.

snubi2011-11-30 20:33
Antall innlegg: 500

Bris1: What??
Nå tror jeg det er på tide å roe nepa noget her...jeg har ikke skrevet noen mobbende kommentarer i den nevnte slettede tråden, ei heller heiet frem mobbende kommentarer. Jeg har sagt min personlige mening om en sak. Greit nok å arrestere noen når det er på sin plass, men jeg vil ikke bli arrestert for noe jeg ikke har gjort.

Ja, jeg er fan av måten wstine bruker satire/ironi på og synes mange av innleggene hennes er mer enn festlige, men det er ikke dermed sagt at jeg samtykker i alt hun ytrer til enhver tid.

Men har du noe usnakket med meg, så send meg gjerne en privat mail i stedet for å ta det i forum!

Klakketiklakk..

giggsy2011-11-30 20:55

hey nå blir kanskje stenge tråden stengt ............. bra jobba

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?