Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 605 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| stumpeguri | 2011-11-30 23:12 | |
![]() | SKULKEKALENDEREN Velkommen til årets nye skulkekalender. Ifjor ble den så populär at jeg bestemte meg for og skrive en ny i år. Splitter nye pene adventsdikt er klekket ut og vi starter med og åpne..... 1.DESEMBER DET LÅ ET HODE AV EN GRIS PÅ KJÖKKENBENKEN PÅ JULEVIS, FOR HODESYLTE SKULLE DET BLI. HAN TENKTE(FOR HJERNEN VAR ENNU INTAKT): "SLIK ENDTE MITT LIV NU ER JEG ET SLAKT" | |
| mymlen | 2011-11-30 23:16 | |
![]() | TAKK stumpeguri! Så godt du tar deg bryet i år og. Den skal følges med like stor glede som Eckbo's julekalender :)) | |
| snubi | 2011-12-01 07:31 | |
![]() | ;D | |
| gryhelen | 2011-12-01 09:03 | |
![]() | Herlig :) | |
| stumpeguri | 2011-12-01 15:37 | |
![]() | sååå fiiint og höre at dokker lik den...ja dokker veit..den er noe förr enhver smak:-)) | |
| pikachu | 2011-12-01 20:31 | |
![]() | skal nok få med mæ alle diktan :) | |
| Happy4You | 2011-12-01 20:36 | |
![]() | me to stumpeguri :)! i like it <3 | |
| stumpeguri | 2011-12-02 00:04 | |
![]() | 2.DESEMBER TO SMÅ SÖTE JULEMUS I MUSEHULLET I JULEHUS. DE FANT EN TÖNNE MED GJÄRET FRUKT... DE RAPPET TÖNNA OG LA PÅ FLUKT!! SÅ LÅ DE I SKJUL UNDER EN BUSK OG SPISTE OPP FRUKTEN...JA HVERT ENESTE RUSK!! MEN FULLE MUS HAR INGEN FRYKT. DE TROR TILOGMED AT KATTENS GAP ER NOE TRYGT. OG KATTEN SLIKKET SEG OM MUNN..... DET SMAKTE GODT MED FULLE MUS I GRUNN!! | |
| LiKo | 2011-12-02 10:14 | |
![]() | hehe.. så bra :) | |
| Sinabelle | 2011-12-02 10:38 | |
![]() | Makabert adventsdikt, men allikevel søtt. :) | |
| Aura1 - Ikke medlem lenger | 2011-12-02 22:08 | |
![]() | For en uinnvidd: Hva er en skulke kalender? | |
| Fiskemann | 2011-12-02 23:16 | |
![]() | Ja, hva i all verden er dette for noe sprøyt? | |
| gompedyret | 2011-12-02 23:57 | |
![]() | Fiskemann: Sprøyt, ja. I motsetning til dine bidrag i forum, som formelig bugner av kreativitet, vidd og skriveglede. Stumpeguri: You go, girl! | |
| Aura1 - Ikke medlem lenger | 2011-12-03 01:30 | |
![]() | Siden Gompedyret har så mye trivelig å fortelle så kan det kanskje fortelle en fortsatt uinnvidd hva en skulkekalender er... eller? | |
| stumpeguri | 2011-12-03 06:27 | |
![]() | 3.DESEMBER VED KIRKA I TROMSØ DET SITTER EN TIGGER OG FRYSER. OG VARMEN HAN FÅR ER FRA KIRKENS VINDUER SOM LYSER. AV OG TIL DET KLINGER LITT I KOPPEN HANS FOR FOLK ER SÅ SNILLE HER,DE GIR GJERNE EN BRUSKORK OG EN FEMTIØRING TIL EN EKTE FILLEFRANS. DE TOER SINE HENDER OG SKRYTER LITT TIL SINE VENNER; "SE SÅ SNILL JEG VAR IDAG... JA DET ER JO JUL OG DA ER JEG I MITT GODE SLAG!" SÅ MESKER DE SEG MED RIBBEFETT. ETER OG SLURPER TIL DE BLIR SVETT! MEN TIGGEREN HAR EN JOKER BAKOM ØRET. NÅR HAN EN DAG TIL HIMMELRIKET DRAR HAN ENGLEVOGNEN SELV FÅR KJØRE. DER SKAL HAN BO BLANT GRØNNE ENGER OG SOVE UT I STORE SENGER. OG STEIK OG LAKS OG SUKKER OG SKREDDERSYDDE MAMMELUKKER! OG DE SOM VAR SÅ SNILLE HER PÅ JORD FÅR IKKE ENGANG SITTE VED HANS BORD | |
| stumpeguri | 2011-12-03 06:31 | |
![]() | KJÆRE AURA1 Ja hvilken aura er det du egentlig innehar? TIL ALLE ANDRE MED HUMOR:TUSEN TAKK:-)) | |
| mymlen | 2011-12-03 08:23 | |
![]() | Ha ha - dette er minst like bra som ifjor! Og siden det er desember og man skal være gode mot hverandre: Aura1, "skulkekalender" er vel åpen for tolkning. Men slik tenker jeg: er det noe du har lyst til å skulke unna - ja så kos deg med kalenderen istedet! Og er det IKKE noe du har lyst å skulke unna i tilværelsen, så trenger du hvertfall en slik kalender.... God advent! :) | |
| stumpeguri | 2011-12-03 08:30 | |
![]() | kjære fiskemannen...ja Mymlen har rett rett...skulker unna hele bakinga og skriver og spiller og koser mæ i adventstida. Sprøyt? Ja d kan godt hende.men det forhindrer ikke at æ har flere hundre lesere her og på facebook til sprøytet mitt. god førjul :-)) Takk Mymlen..jooo æ tror i år den skal bli litt bedre faktisk...men det er ikke sikkert....heheheh | |
| miamaria | 2011-12-03 09:39 | |
![]() | likte den om tiggeren. helt julete. takk,guri. | |
| stumpeguri | 2011-12-03 10:35 | |
![]() | miamaria..takk..JAAA...he lt julete...tihi...litt alvor og litt skjemt må til!! | |