Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 599 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| LilleLaila | 2011-12-11 23:24 | |
![]() | Fornærmelser Folk som begynner å fornærme en under spillet, kalle en "dum", og diverse andre ting, burde man ikke advare andre og få dem kastet ut herfra? | |
| trampoline - Ikke medlem lenger | 2011-12-11 23:29 | |
![]() | Jøss..-aldri opplevd noe sånt jeg. Men ja de burde jo spille bondesjakk istedet!! | |
| Tobea - Ikke medlem lenger | 2011-12-11 23:33 | |
![]() | Slik oppførsel tolereres ikke her på ordspill, men du må gi beskjed til en spillvert, slik at vi kan ta affære. Ta gjerne en kopi av chatten da du opplever fornærmelser:) | |
| Tobea - Ikke medlem lenger | 2011-12-11 23:34 | |
![]() | Her finner du liste over oss spillverter: www.ordspill.no/faq/#57 | |
| Omar | 2011-12-11 23:35 | |
![]() | Har opplevd det der, var bare en mail til en spillvert... vips..borte var han:-) | |
| Fidelma | 2011-12-11 23:43 | |
![]() | Det beste du kan gjøre er å ta kontakt med en av spillvertene og fortelle hvem du har spilt mot, og hva som ble sagt, gjerne med kopi av chatten. Spillvertene har et ansvar for å bidra til et trivelig miljø for alle på Ordspill. Spillverter har også muligheten til å gripe inn overfor spillere som ikke følger reglene eller har en uønsket framferd. Spillvertene er: Alfa93 Ave Awi Fidelma Gsbj Liddell NOWI Tobea Twiver | |
| LilleLaila | 2011-12-11 23:46 | |
![]() | OK, takk for tipset. Man er jo her for å ha det gøy, ikke bli skjelt ut! | |
| utlending | 2011-12-12 20:01 | |
![]() | jeg ble kalt "retard" og "idiot" og "dust" - noe jeg er enig i. | |
| stumpeguri | 2011-12-12 21:03 | |
![]() | det er i det hele tatt blitt mye frekke folk her inne.Æ kjenner ikke igjen ordspill lengre. | |
| Fidelma | 2011-12-12 21:08 | |
![]() | Synd hvis du opplever det slik, stumpeguri. Vi spillverter tar tak i problembrukere etter hvert som vi blir oppmerksomme på de. Oppfordrer derfor til å melde fra til oss hvis dere møter ufine motspillere. Hvis vi ikke blir gjort oppmerksomme på hvem som ikke greier å oppføre seg, får vi heller ikke gjort noe med det. | |
| Chablis | 2011-12-12 21:23 | |
![]() | Synes de fleste er svært trivelige. Ukvemsordgjengen forsøker antagelig å psyke ut, slik at de vinner. Synes like synd på de som ikke tar seg tid til en start- eller avslutningshilsen, de fikk vel ingen oppdragelse i oppveksten. | |
| Ruschne | 2011-12-12 21:45 | |
![]() | Jeg har spilt mot mange ufine motstandere. Felles for dem alle er at de har slått meg i spill . Ufint synes jeg. | |
| Happy4You | 2011-12-12 22:00 | |
![]() | jeg husker en gang jeg ble kalt NEGERFITTE noe som jeg reagerte sterkt på pga at jeg ikke er brun eller kommer fra et annet land :(. jeg fikk også beskjed om å stikke til helvete og at jeg skulle gå og henge meg selv :(! men dagen etter var den personen borte :)! og jeg kan smile igjen :D! | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2011-12-12 22:05 | |
![]() | hehe :-) . Tragisk, men kan ikke annet enn å le heller. Den slags er lite/ikke utbredt blant panikk-tilfeldigspillerne . Ingen som har tid til å strø rundt seg med møkkameldinger der. | |
| YesYes | 2011-12-12 22:23 | |
![]() | Vant nettopp en match med å avslutte med bingo og motstanderen skrev: Flaks. Kanskje ikke så ille, men du verden ..... | |
| YesYes | 2011-12-12 23:10 | |
![]() | Helt utrolig det du opplevde der H4U | |