Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 599 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Hortensdame | 2011-12-12 17:58 | |
![]() | Hva skjer????? Sitter og spiller med en motstander tror jeg, og ingenting skjer og jeg venter å venter!! Går inn på min side mens jeg venter på at motstander skal legge opp sine brikker og der står det at jeg har avbrutt siste spillet, noe jeg absolutt ikke har gjort!!!!!!!!!!!!!!!!! Her har jeg altså tapt masse poseng uten å ha avbrutt eller tapt spillet, jeg har jo bare sittet her og ventet på at motstander skal få lagt et ord! Sånt liker jeg bare ikke, og det er jo forseint å koble seg til igjen. Noen som har opplevd det samme? Eller kan noen i adm. gruppa forkalre meg hva som skjer?? | |
| westbas | 2011-12-12 20:49 | |
![]() | Har vært ute for det samme. Forbasket irriterende, også overfor den andre parten som da kanskje regner med at man bare har avbrutt hele spillet! | |
| Kirsti | 2011-12-12 21:46 | |
![]() | Dere er blitt frakoblet, enkelt og greit. Uten å ha fått noen feilmelding. Sånt skjer. Hvis motspillers tid bare går og går, uten at noe skjer, prøv å skrive en liten testmelding i chatten, et punktum, for eksempel. Hvis den ikke kommer opp, er du frakoblet. | |
| Happy4You | 2011-12-12 21:54 | |
![]() | hehe. sånt har skjedd med meg flere ganger, og jeg har gjort det som Kirsti sier. funker det assa :)! men neste gang send en mld til spillvertene (de med + tegnet forran) :)! da får du svar på det du lurer på :)! | |
| Kirsti | 2011-12-12 22:23 | |
![]() | Jeg tror kanskje spillvertene har nok å gjøre allerede, om ikke de i tillegg skal få meldinger fra alle spillere som lurer på noe ... Prøv i alle fall å søke i forum for å se om noen har lurt på det samme eller se om du finner svaret under Vanlige spørsmål først! | |
| Yksi | 2011-12-12 23:12 | |
![]() | Trykk F5 for resync, gå inn i det samme spillrommet på nytt, og du får beskjed om at du har et åpent spill som venter på deg. Trykk JA, og du er inne i spillet igjen :o) | |
| puertorico | 2011-12-13 03:40 | |
![]() | Frakobling ja. Irriterende nok, men er det mulig å få gjort noe med den ubeskrivelig grusomme påkoblingslyden? | |
| Hortensdame | 2011-12-13 10:10 | |
![]() | Jeg prøvde alle muligheter fra å chatten til å trykke F5 da jeg forstod noe var galt pga at jeg satt der og ventet:-) Men det er vel bare å sanke nye poeng og krysse fingrene å håpe på at dette ikke gjentar seg...... Ha en fin dag allesammen! | |
| Happy4You | 2011-12-13 15:47 | |
![]() | hehehehehe. puertorico, jeg har hatt ett problem med den påkoblingslyden. for 8 dager siden satt jeg her på ordspill og spilte mot en person, plutselig hang spillet seg opp og jeg ble frakoblet. jeg restartet ved å gå ut og inn av nettet og til slutt så kom jeg inn i spillet og ble "påkoblet" igjen. Men påkoblingslyden hang seg fulstendig opp så jeg hørte ikke at den andre trykket pass og tiden min gikk ut takket være den "påkoblingslyden". noen flere med samme problem / som har hatt problemet at påkoblingslyden har hengt seg fulstendig opp? :)! | |
| Lille-fix | 2011-12-13 17:35 | |
![]() | Det skjer meg stadig vekk, sånn er det bare. Synes i grunnen det er greit at det tas opp i forum, for Hortensdame er helt sikkert ikke den eneste som lurer på dette | |
| Fiskemann | 2011-12-13 19:43 | |
![]() | Happy4You: jeg hadde samme problem for 13 dager siden | |
| lenep | 2011-12-13 19:55 | |
![]() | Ja, ja... dette og smørkrisa må vel være i nærheten av det verste som forekommer for øyeblikket... | |