Spillrom
| Sjiraffen | 0 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 0 |
Mobilspill
| Pågående | 8 599 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| YesYes | 2011-12-13 12:32 | |
![]() | Begrense bruken av grt ved bingoer Skal vi si det slik at vi som har spilt en stund og som bruker å skrive grt når en annen får bingo nå kan, uten å regnes som mindre høflig, begrense bruken av grt når bingoen er forholdsvis enkel, som f.eks. at bingoen ender på ene, ende, ing, inga eller andre enkle bingoer og samtidig at bingoen er et velbrukt ord. Det finnes jo sikkert sjeldne fremmedord som kan ha en typisk bingoendelse som nevnt ovenfor og da kan man jo gjerne gratulere om man ønsker. Synes altså at når man spiller og man vil slappe av i en god sittestilling så blir det litt for strevsomt å bøye seg over tastaturet for å skrive grt hver gang motspilleren legger en enkel bingo. Hva mener folk om dette ? | |
| Marie89 | 2011-12-13 12:34 | |
![]() | Jeg vil gjerne ha grt når jeg legger bingo, for det skjer heller sjeldent, og jeg er veldig stolt av meg selv når jeg klarer det :P Men jeg blir ikke sur altså, da skal det ganske mye til ;) | |
| MyRuin | 2011-12-13 12:35 | |
![]() | Er ny debatt og tfs, grt.. Gjør som du vil! Enkelt og greit. | |
| bris1 | 2011-12-13 12:38 | |
![]() | Jeg er helt enig, YesYes. Noen stor bingolegger er jeg ikke, men det hender jeg slumper til. Har ingen opplevelse av å ha fortjent en gratulasjon fordi jeg fikk syv bokstaver som passet sammen. Men bevare meg vel, jeg både ønsker å få - g gir gjerne - kommentarer når en av oss smeller til med noe utenom det vanlige :) | |
| VeldiGlad | 2011-12-13 13:14 | |
![]() | Helt enig. Vil heller ble skjelt ut for å legge ENDENDE enn å bli gratulert. Men det er påbudt å kommentere de riktig fine! Irriterende å legge ut en særdeles sjelden og ikke åpenbar bingo med å bli møtt med "du har så flaks", eller enda verre: "grt". | |
| ohelene | 2011-12-13 13:21 | |
![]() | Det er lettare å legge bingo enn å gi riktig kompliment (eller la være på rett plass) til motspelar :P | |
| rbm | 2011-12-13 13:27 | |
![]() | enig Veldiglad sløsing med E'er er ingenting å gratulere ...lol | |
| snubi | 2011-12-13 13:38 | |
![]() | Likte ohelene sin kommentar jeg! =) Sannelig ikke enkelt å tilfredsstille alle ønsker og krav her inne, med hva man skal/bør gjøre og ikke gjøre... | |
| VeldiGlad | 2011-12-13 13:41 | |
![]() | Sant snubi, jeg er for eksempel ikke mulig å tilfredsstille. Og konsekvensene er STORE! | |
| twiver | 2011-12-13 13:42 | |
![]() | Ja uansett hva man skriver eller gjør, (eller ikke skriver eller ikke gjør) så er det noen som ikke liker det :) Derfor skriver og gjør jeg det som passer meg, så får andre gjøre som de vil. | |
| Hortensdame | 2011-12-13 13:53 | |
![]() | Enig med deg twiver, jeg skriver også det som passer meg alt etter humøret...... | |
| Amicofritz | 2011-12-13 13:56 | |
![]() | Enig med VeldigGlad; jeg påskjønner alltid uvanlige ord, uansett om det er bingo eller ei. Det er jo det som er kjernen i dette spillet: å få til kreative løsninger og spennende bokstavkombinasjoner? | |
| ello | 2011-12-13 14:10 | |
![]() | Utrolig hva man kan starte en diskusjonstreng med! Alt man skal bry seg med å mene noe om | |
| snubi | 2011-12-13 14:19 | |
![]() | Hey, VeldiGlad, vi må ta et spill snart så jeg får slengt en passe fornærmende kommentar om din lite imponerende bingo, og så kan du komme med en motfornærmelse når jeg legger null bingoer i hele spillet ;) Og så kan vi krydre det hele med å true hverandre med STORE konsekvensene som ingen riktig vet hva er men som absolutt er ustyrtelig truende! | |
| Cygnus | 2011-12-13 14:25 | |
![]() | YesYes - du høres veldig stuffy ut! Chill out! Selv liker jeg å gratulere når noen legger fine ord, enten de er bingo eller ikke-bingo! Men kan gjerne gratulere ved enkle bingoer - det kommer nok an på hvem en spiller med | |
| Swoon | 2011-12-13 14:36 | |
![]() | "strevsomt å bøye seg over tastaturet for å skrive grt". Hvor lat kan man bli? | |
| bris1 | 2011-12-13 14:42 | |
![]() | ello, så sant, så sant ; | |
| abelon - Ikke medlem lenger | 2011-12-13 15:06 | |
![]() | Helt koko at man skal gratulerer for hver eneste bingo ! Da blir oppriktigheten borte... og det blir egentlig litt pinlig. Når motspiller,eller en selv...,har lagt en bingo som får en til å utbryte : Dæven,den var bra ! Da føles det riktig å gi en positiv kommentar. Det må være ekte. | |
| VeldiGlad | 2011-12-13 15:07 | |
![]() | Snubi, kjenner jeg blir passiv-aggressiv allerede! Grt! | |
| snubi | 2011-12-13 15:11 | |
![]() | Stas! Min favorittreaksjon. Grt selv! | |