Spillrom
Sjiraffen13
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede13
Mobilspill
Pågående8 608

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Randien2012-01-11 17:28
Antall innlegg: 64

Hva skjer?

Hva har skjedd når spillet går sin gang en stund, og så plutselig kommer vi ingen vei... tiden tikker og går, ingen meldinger kommer....

Tiden går mot -5 min for min motspiller, og jeg venter en melding om at tiden er gått ut.... men klokken tikker videre til -10 min. ...

Jeg går ut av spillet og logger på igjen, men har ikke noe spill å gå tilbake til.

Og jeg som hadde høyest poengsum, da !

GreteSB2012-01-11 17:43
Antall innlegg: 7777

Dersom motstanderns tid går ut og det ikke blir din tur, er du blitt frakoblet. Det er ikke alltid du får beskjed.
Du kan gå ut i spillrommet og forsøke å trykke f5, da vil du, hvis spillet ikke er gått ut på tid, få beskjed om at du er i et spill og kan gå inn igjen.

Se forøvrig under fanen Vanlige Spørsmål, der finner du ofte svar på ting du lurer på.

twiver2012-01-11 17:45
Antall innlegg: 3469

Vil anta at din motspiller ble frakoblet. Hender det ikke kommer opp beskjed om det. Hvis spillet er registrert, så skal du ikke ha tapt noe i ranking, så vidt jeg vet.

Randien2012-01-11 18:17
Antall innlegg: 64

Takk for svar - og ja, det er riktig at jeg ikke tapte i rankingen.

BeeJay2012-01-12 02:01
Antall innlegg: 968

Men den som blir kobla fra, taper MASSE på det! Burde være en funksjon i spillet som stopper klokka når en spiller blir kobla fra. skjedde nettopp med meg....;( Igjen....Og "alltid" når jeg faktisk ligger godt an i spillet...nå tapte jeg så det sang etter å ha ledet med en god del.

Darrang2012-01-13 01:52
Antall innlegg: 1121

Ja ja, det er jo bare et spill, en lek. Kan ikke ta det så alvorlig ...

gompedyret2012-01-13 03:12
Antall innlegg: 4381

Det er mange ting som _burde_ vært på plass per nå.

Dessverre har utviklingen av ordspill i praksis stått bom stille de siste to årene og Aftenpostens politikk har i bunn og grunn vært å bruke minst mulig penger og ressurser på dette nettstedet.

Suksessen til spill som Wordfeud hinter til hvor stort potensialet er for websider som denne, men kommer ordspill.no til å bli noe annet enn en tuslete bakevje der ingenting skjer eller oppdateres? Nei, det klarer jeg ikke lenger å se for meg.

Darrang2012-01-13 16:49
Antall innlegg: 1121

Synes siden er grei, jeg. Hvorfor må det skje så mye annet enn selve spillet? (er kanskje litt bakstrebersk jeg da :))

bisl2012-01-13 19:49
Antall innlegg: 1

tredje dag her inne, og jeg detter ut og alt låser seg omhverandre.
Kommer nok ikke til å være så mye her :(
Artig spill hvis det funker :)

twiver2012-01-13 20:43
Antall innlegg: 3469

Spillet funker nok det, men det må være noe "galt" med din pc eller ditt nett. Prøv tipsene i denne tråden :

www.ordspill.no/foru...ea did=6270

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?