Spillrom
| Sjiraffen | 13 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 13 |
Mobilspill
| Pågående | 8 608 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Randien | 2012-01-11 17:28 | |
![]() | Hva skjer? Hva har skjedd når spillet går sin gang en stund, og så plutselig kommer vi ingen vei... tiden tikker og går, ingen meldinger kommer.... Tiden går mot -5 min for min motspiller, og jeg venter en melding om at tiden er gått ut.... men klokken tikker videre til -10 min. ... Jeg går ut av spillet og logger på igjen, men har ikke noe spill å gå tilbake til. Og jeg som hadde høyest poengsum, da ! | |
| GreteSB | 2012-01-11 17:43 | |
![]() | Dersom motstanderns tid går ut og det ikke blir din tur, er du blitt frakoblet. Det er ikke alltid du får beskjed. Du kan gå ut i spillrommet og forsøke å trykke f5, da vil du, hvis spillet ikke er gått ut på tid, få beskjed om at du er i et spill og kan gå inn igjen. Se forøvrig under fanen Vanlige Spørsmål, der finner du ofte svar på ting du lurer på. | |
| twiver | 2012-01-11 17:45 | |
![]() | Vil anta at din motspiller ble frakoblet. Hender det ikke kommer opp beskjed om det. Hvis spillet er registrert, så skal du ikke ha tapt noe i ranking, så vidt jeg vet. | |
| Randien | 2012-01-11 18:17 | |
![]() | Takk for svar - og ja, det er riktig at jeg ikke tapte i rankingen. | |
| BeeJay | 2012-01-12 02:01 | |
![]() | Men den som blir kobla fra, taper MASSE på det! Burde være en funksjon i spillet som stopper klokka når en spiller blir kobla fra. skjedde nettopp med meg....;( Igjen....Og "alltid" når jeg faktisk ligger godt an i spillet...nå tapte jeg så det sang etter å ha ledet med en god del. | |
| Darrang | 2012-01-13 01:52 | |
![]() | Ja ja, det er jo bare et spill, en lek. Kan ikke ta det så alvorlig ... | |
| gompedyret | 2012-01-13 03:12 | |
![]() | Det er mange ting som _burde_ vært på plass per nå. Dessverre har utviklingen av ordspill i praksis stått bom stille de siste to årene og Aftenpostens politikk har i bunn og grunn vært å bruke minst mulig penger og ressurser på dette nettstedet. Suksessen til spill som Wordfeud hinter til hvor stort potensialet er for websider som denne, men kommer ordspill.no til å bli noe annet enn en tuslete bakevje der ingenting skjer eller oppdateres? Nei, det klarer jeg ikke lenger å se for meg. | |
| Darrang | 2012-01-13 16:49 | |
![]() | Synes siden er grei, jeg. Hvorfor må det skje så mye annet enn selve spillet? (er kanskje litt bakstrebersk jeg da :)) | |
| bisl | 2012-01-13 19:49 | |
![]() | tredje dag her inne, og jeg detter ut og alt låser seg omhverandre. Kommer nok ikke til å være så mye her :( Artig spill hvis det funker :) | |
| twiver | 2012-01-13 20:43 | |
![]() | Spillet funker nok det, men det må være noe "galt" med din pc eller ditt nett. Prøv tipsene i denne tråden : www.ordspill.no/foru...ea did=6270 | |