Spillrom
| Sjiraffen | 13 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 13 |
Mobilspill
| Pågående | 8 608 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| jeheid | 2012-01-12 20:18 | |
![]() | Hvorfor ikke "avbruddsforsikring"????? ? Blir bare så usannsynlig irritert over serverbrudd, ustabilt internett osv - som er en katastrofe for rankingen!!!!! Har ikke tall på hvor mange ganger jeg blir kasta ut og får over 100 i minus på ranken fordi det tar votter og vinter før jeg kommer meg inn igjen. Og folk bare spiller på - selv om de jo MÅÅÅ forstå hva som er skjedd. Blir noen kobla av så bytter jeg brikker eller passer til de er tilbake igjen - fordi jeg vet hvor vondt det gjør! Er alle opportunister eller? Har akkurat spilt 4 spill - vant 3 spill med over 150 poeng hver gang mot spillere litt over min egen rank. Det ga meg 120 i pluss på ranken. Så ble jeg kasta ut og brukte langt tid på å komme tilbake i spill 4 - og fikk 116 i minus. Føler meg usannsynlig urettferdig behandla :-(((( Det må da være mulig å lage en slags "avbruddsforsikring" i spillet (som i nettpoker) hvor man unngår store tap i slike situasjoner???? Får meg faktisk til å vurdere å slutte å spille et spill som gir meg masse glede og godt tidsfordriv. Og kom ikke her å si at jeg skal ta det med et smil - dere som klarer det får heller være glade for at dere er skrudd sammen slik :-) Takk for meg! | |
| snubi | 2012-01-12 20:33 | |
![]() | Du kan furte så mye du vil for meg, skal ikke komme med innvendinger på det... Men, problemet med frakoblingen din skyldes vel nettet du har hjemme, så da er det vel dit du får sende din "klage" og ikke her på ordspill....eventuelt skaffe deg et mere stabilt nett så du slipper å bli sur, frustrert, forbanna osv ved rankingtap som skyldes nettet. Har fibernett her og blir så og si aldri frakoblet pga feil ved mitt eget nett... =) | |
| Happy4You | 2012-01-12 20:34 | |
![]() | snubi, enig med deg, jeg også blir koblet av pga nettet "hopper" av :)! så ikke klag eller furt på oss, men prøv heller å skaffe ett nytt nettverk eller prøv å forbedre det du har :)! | |
| Angelbaby - Ikke medlem lenger | 2012-01-12 20:48 | |
![]() | Skjønner godt hva du mener jeg jeheid, for det er irriterende....Og det er ikke alltid nettlevrandør har noe og si...her har vi hatt diverse nettlevrandører, men det er nok med litt ruskevær så blir nettet ustabilt, mulig fordi vi bor litt på "landet", men da bør vi kanskje både flytte til byen og skaffe oss annet nett da eller??...synes ikke ideen om "avbruddsforsikring" er dum i det hele tatt...!!! Og sånne forslag må man vel kun komme med uten at div "travere" her inne skal med "pekefingeren"?? Det er jo stadig tråder her inne med sure og irriterte innlegg! | |
| Happy4You | 2012-01-12 20:51 | |
![]() | angel, det er noen som klager på at de mister poeng pga at de blir avbrutt, men noen avbryter og gjør det værre for seg selv enn for motstander :)! men er enig. | |
| CleverDuck | 2012-01-12 21:01 | |
![]() | Hehehe Snubi er "traveren med pekefinger'n" :p | |
| snubi | 2012-01-12 21:08 | |
![]() | Jøssda, har til og med to hvis det skulle skorte på ;p | |
| CleverDuck | 2012-01-12 21:14 | |
![]() | oioi, da er det bare å oppføre seg..! | |
| GreteSB | 2012-01-12 21:14 | |
![]() | Du får notere deg hvem som spiller videre når du faller ut og heller la være å spille med dem. Det er mange som gjør som deg, passer når andre faller ut. Spill heller med de. Det gjør jeg. | |
| bearo | 2012-01-12 21:14 | |
![]() | Konge med avbruddsforsikring, så kan eg berre stikke når det går dårlig uten å tape noko. | |
| Happy4You | 2012-01-12 21:15 | |
![]() | :o. må skuffe dere, men jeg skal begynne med det :/! jeg bare fortsetter jeg :/! men skal begynne å passe :/! | |
| trampoline - Ikke medlem lenger | 2012-01-12 21:18 | |
![]() | Detter aldri ut, har stabilt nett :-) Detter noen andre ut forsetter jeg å spille....får jo poeng! :-D | |
| Brunett | 2012-01-12 21:19 | |
![]() | Skjønner ikke noe jeg. Hvorfor mister ofte den jeg spiller mot poeng selv om han/hun vinner kampen? Så får jeg pluss poeng? | |
| Angelbaby - Ikke medlem lenger | 2012-01-12 21:35 | |
![]() | Travere kan jo like gjerne være de som er nødt til og ha ett innlegg i hver eneste tråd som blir opprettet her da....og gjerne flere også....Vet ikke om Snubi er av de (foresten godt du har to pekefingere;)), men poenget var nå uansett at det ikke alltid kommer ann på nett og levrandør...like mye området rundt...og været..Mye vind og mye nedbør feks.... Også er det lov og furte og klage litt innimellom...:) | |
| gmw | 2012-01-12 21:37 | |
![]() | Jeg detter så og si aldri ut. Men i går skjedde det to ganger, og da var jeg visst ikke alene om det... Og nå ser det ut til at de fleste har falt ut samtidig igjen. Da kan det jo ikke være ens egen nettilkobling...Regner med det er dette du sikter til jeheid. Skjønner deg godt,... | |
| Angelbaby - Ikke medlem lenger | 2012-01-12 21:44 | |
![]() | gmw *liker* :) | |
| jeheid | 2012-01-12 21:46 | |
![]() | Og jeg fikk ut frustrasjonen da - ble mye blidere etterpå :-) Og ser poenget til Bearo - en avbruddsforsikring krever at folk er ærlige og bare avbryter pga teknisk feil - og det er jo ikke alle som er. Så da får jeg heller bare oppfordre til å være så hyggelig som mulig - evt legge en gang eller to for å ta igjen evt det en ligger bak - og så passe ut - og ikke spare seg opp til bingoer og spille videre - for deretter å godte seg over 130 ufortjente plusspoeng :-) For ranken motiverer sikkert fler enn meg her inne :-) Til gsbj - hvis jeg bare skal spille mot dem jeg vet/tror spiller (det jeg mener er) fair - så må jeg sitte lenge å vente er jeg redd. Men da vet jeg iallefall at du er en av dem (og jeg vet flere andre også - for all del) Tror for øvrig det ikke er ustabilt nett - men en ustabil laptop som oftest er problemet her hos meg. Får håpe jeg får råd til en ny en snart :-) | |
| sirkeline19 - Ikke medlem lenger | 2012-01-12 23:03 | |
![]() | Men skal man da bytte ut gode bokstaver hele veien til vedkommende kommer tilbake? Og er det ikke slik at hvis man bytter flere ganger, stopper spillet opp? | |
| ellen12345 - Ikke medlem lenger | 2012-01-12 23:29 | |
![]() | Det kan like gjerne være router som nettleverandør. Ring leverandør og de kan sjekke opp, evt putt i kabel. Er det stabilt med kabel, er det router som må fixes/byttes. Etter at jeg byttet min faller jeg aldri ut, hjemmefra, men er jo endel på hotell og da... Jeg tar de poengene jeg kan få, er ikke alltid man ser om person er fallt ut eller ikke gidder mer, så jeg bare fortsetter Så da er den hemmeligheten avslørt :-) | |
| TRAKTORTOR | 2012-01-13 00:15 | |
![]() | Jeg har avbruddsforsikring i If. Billig polise.. | |