Spillrom
Sjiraffen13
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede14
Mobilspill
Pågående8 302

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Philologicus - Ikke medlem lenger2008-06-29 13:34
Antall innlegg: 352

Spektakulær sommer
Hva er det mest utenomordentlige du gjør denne sommeren? Og hva er det mest eksotiske stedet du befinner deg på ved ordspillbrettet online?

seilermarthe2008-06-30 18:18
Antall innlegg: 642

Blir ikke mye eksotisk på meg i sommer. Skal være hjemme og bade og kose meg i sola (når den kommer)! Ellers skal jeg en tur til Sverige for å seile Junior Nordisk og til Tønsberg for å seile VM.

Philologicus - Ikke medlem lenger2008-06-30 18:34

Høres enormt eksotisk ut, Seilermarthe - og så VM, da! Holder meg i dyrehagen så lenge jeg...

seilermarthe2008-06-30 19:40

Ja, der er det jo mange eksotiske dyr ;-)

ajnor2008-06-30 23:46
Antall innlegg: 958

Vel - terrassen min er ikke videre spektakulær.... Og hvordan jeg skal overleve abstinensen i fire dager på hytta tør jeg ikke tenke på en gang..... Det mest spektakulære er allerede over: nemlig Landskappleiken i Oppdal - kjempegøy! Redd jeg ikke scorer videre høyt på listen over eksotiske sommerutflukter, den neste går antakelig bare til Lilleputthammer.

Philologicus - Ikke medlem lenger2008-07-01 04:34

En behøver ikke å reise så langt for å oppleve noe spektakulært. Jeg opplevde ekstreme kontraster i fjellet forleden. Like under den runde, kvinnelige fjelltoppen vi var oppe på, ca. 997 moh, så vi på nært hold en rypemamma med unge. Fra den mannlige, steile, høye fjelltoppen imot dundret noen minutter seinere en kjempestein nedover fjellsiden, fra nesten 1133 moh til ca. 800 moh. Steinen hadde kanskje en diameter på 1-2 m. Det var svakt tordenvær på himmelen i det fjerne, og et nært, buldrende fra jorden. Ellers en sval og fin kveld.

Mooseman2008-07-01 08:38
Antall innlegg: 1596

Ikke mye eksotisk i Elgelandet, men ville bare ønske seilermarthe lykke til i sommerens konkurranser ;)
Kom tilbake med gull er du snill ;)

Alfa932008-07-01 11:51
Antall innlegg: 7771

Hei, Philologicus, lurte bare på beskrivelsen din av fjellene. Runde, kvinnelige fjell og steile mandige.
Synes det er litt trist at de tøffe, bratte blir sett på som mandige, mens de litt roligere rundere blir oppfattet som kvinnelige.
Kvinner kan da være like tøffe som menn, skal du ut og seile VM i sommer, kanskje?
Ikke ment som kritikk, altså, jeg bare reagerer på at det virker som om du ikke tror kvinner kan gjøre tøffe ting og være litt vågale.

Ellers skal vi til Spania i sommer, men vet jo ikke om det blir noen ordspillspilling der.

Lykke til, Seilermarthe;-)

Philologicus - Ikke medlem lenger2008-07-01 12:08

Alfa93; Jeg SÅ det bilde for meg; det runde, kvinnelige til venstre og det mandige til høyre, i hvert fall var det en kontrast, som på en måte ble befestet i løpet av turen. En kvinnekropp er oftest lavere og rundere i formene enn en mannekropp - tror ikke jeg la så mye mer i det.

seilermarthe2008-07-01 12:13

Til Mooseman: Takk for det, men er nok ikke sikkert det blir noe gull ;-)
takk til Alfa93 og!

petra2008-07-01 13:38
Antall innlegg: 89

Vår sommer blir ikke av det mest eksotiske (så langt den er planlagt). Det blir på tur med "vogna". Vi har tenkt å bruke veiene i Sverige nordover og Norge sørover igjen. Ellers har vi planlagt at vi skal på Bluegrassfestivalen i Risør og selvfølgelig Bluesen på Notodden. Mer en det er foreløpig ikke planlagt. Vi planlegger heller noe mer eksotisk til neste sommer.

heidihi2008-07-01 13:54
Antall innlegg: 134

Reiser til Kuala Lumpur i morgen, heldigvis skal eldstemann låne PC-en min... Kunne jo ikke si at jeg måtte ha den med for å spille ordspill. Er redd for at familien da ville lagt meg inn til avvenning... Ellers vil jeg ønske alle en riktig trivelig sommer uansett hvor i verden dere er!!

Klemmer fra Heidi

HCW2008-07-01 13:59
Antall innlegg: 89

Jeg fortsetter å logge meg inn fra lounger og hoteller rundt omkring :-) Sitter i Paris nå, med trykkende varme utenfor hotellet, og ditto temperament i trafikken når man våger seg inn i en taxi. Vi tar litt sommer hjemme i Tønsberg, og litt laks i Finmark i August (håper jeg)

Duppedingser2010-03-23 00:24
Antall innlegg: 467

La oss håpe den kommer snart...

bearo2010-03-23 01:35
Antall innlegg: 888

Veldig spent på om seilermarthe vann gull merkar eg.

pizza1 - Ikke medlem lenger2010-03-23 05:50
Antall innlegg: 124

1. Det kan jeg ikke skrive her, men det er positivt for meg.
2. Altanen.

bestemormor2010-03-23 13:34
Antall innlegg: 66

HUSK Å IKKE SKRIV NOE STED PÅ NETTET AT DU REISER BORT PÅ ET BESTEMT TIDSPUNKT! Innbruddstyvenes beste tips kommer fra div. nettsteder.
Om noen i familien blir igjen for å passe huset og det ikke står nevnt, så løper de en risiko ved å være hjemme i annonsert tomt hus!

1: Jeg skal gjøre noe så ekstraordinært som å begrense antall og hyppighet på besøkende, gikta orker ikke mer hotelldrift på hytta denne sommeren.
2: mest eksotisk? Hjemme! jeg bor nemlig i Groruddalen- omgitt av all verdens foklkeslag. Eksotisk nok for meg.
hilsen paranoide bestemormor

mabe1402010-03-23 20:48
Antall innlegg: 7

ingen eksotisk plass da jeg får masse masse besøk, det blir mye grilling, og.... det svir å si dette... men .... lite tid for ordspill :(

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?