Spillrom
| Sjiraffen | 11 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 11 |
Mobilspill
| Pågående | 8 648 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Mariti | 2012-01-15 23:52 | |
![]() | syk Hvordan føles det å få diagnosen kreft....jeg vet! Derfor blir jeg litt irritert over folk som syter...men skjønner at enhver sykdom er plagsom..feks.influensa.. .men det går over !!! Min kreft kan gå over med cellegift og operasjon..har vært heldig...ingen aggresiv kreft. Tenker på dem som ikke får den beskjeden..her er det ingen ting å gjøre .Fikk den beskjeden i starten- men etter 2 mnd. fikk jeg høre at det er en "snill" kreft...som å få livet i gave !!! | |
| BeeJay | 2012-01-16 00:03 | |
![]() | Man får litt perspektiv på tingene etter alvorlig sykdom. Jeg har selv hatt - og overlevd - kreft. Jeg har mistet min datter til denne jævlige sykdommen. Likevel: De tre ukene med sylta , pottetett forkjølelse jeg nettopp hadde, var ikke noe festligere av den grunn. Jeg syntes veldig synd på meg selv, men samtidig visste jeg jo med fornuften (og følelsene med) at der finnes jammen verre ting. Lykke til med behandlingen!! håper det skal gå bra med deg | |
| Mariti | 2012-01-16 00:19 | |
![]() | Gratulerer, du har vunnet over denne jævlige sykdommen....jeg prøver å tenke positivt...det skal ikke knekke meg..! Å miste et barn må være det verste..du er sterk og har virkelig fått "leve" livet ,også på den grå siden...ser opp til deg !!!! | |
| BeeJay | 2012-01-16 03:20 | |
![]() | For meg føles det forferdelig utrettferdig at jeg overlevde, og ikke hun. Skulle en av oss dø, skulle det vært meg. Hun var ung og hadde et lite barn. Fandens sykdom. Men jeg slapp unna stråling og cellegift, det ble fjernet vha kirurgi. Riktignok med store skader (sykehustabber av slurvete kirurger). Vi fikk helt forskjellige kreftformer, forøvrig. MEN: jeg er full av selvmedlidenhet når forkjølelsen slår til. :) Det er mange måter å møte alvorlig sykdom på, og jeg tror nok at sterk vilje og tro på at dette skal gå bra, er en hjelp. Hele jobben gjør det ikke, men det hjelper. Så krysser fingre for deg, og håper du har et sterkt støtteapparat rundt deg. (Jeg hadde det ikke.) Jeg unner ikke noen dette fandenskapet. | |
| Emmas | 2012-01-16 09:55 | |
![]() | Ønsker for deg at dette skal gå bra, Mariti! Lykke til!! BeeJay, til deg og! Håper du og barnebarnet kan ha mye godt sammen videre i livet! | |
| Mariti | 2012-01-16 11:24 | |
![]() | Takk ! Prøver å tenke positivt, men av og til ramler jeg i kjelleren igjen. Har familie rundt meg som støtter meg. | |
| pikachu | 2012-01-16 11:59 | |
![]() | Marti , det hjelper mye på å ha godt humør og positive tanker ,og skjønner deg veldig godt når du har de tunge dagene og ramler helt sammen. Det er lov og jeg kjenner veldig godt til det. Har en far som har hatt kreft i 5 år og ser hvor hvor mye han er "spist" opp av den dritten.Men humøret hans er bestandig på topp og jeg tror at det er til god hjelp for han og forhåpentligvis for deg og. stå på !!! BeeJay,håper barnebarnet kan gi deg mye glede i livet og JA,livet er urettferdig til de grader... Min har har sin første stråling i dag etter 5 år med cellegift. Vi krysser fingrene for at det kan hjelpe han.Den siste cellegifta tok knekken på nyra hans .... | |
| ieu | 2012-01-16 12:01 | |
![]() | Der er ein kanal i oss som heiter HER OG NO. Gjer den så stor og breid du kan, sjå dei små og store gode tinga og medmenneska rundt deg. Alt godt til deg!! | |
| LilleLaila | 2012-01-17 16:47 | |
![]() | Enig med ieu, ingen av oss har noen garanti for morgendagen. Vi må faktisk leve i dag og prøve å være takknemlige for det vi har her og nå! Kreft er en uhyggelig og djevelsk sykdom, ja! Men det er mange som blir friske av den også, takk og lov! | |
| Actros | 2012-01-19 00:40 | |
![]() | Ønsker deg all mulig lykke til LilleLaila Har selv sett hvordan nære personer visner hen til ingenting. Nyt dagen idag og dagen i morgen | |
| tvea | 2012-01-19 02:42 | |
![]() | Lykke til---tenker på dere.Jeg vet hvordan det føles.Har vært alvorlig syk siden mars i fjor.Vekt/muskeltap---ing en krefter.Behandlingen har vært vellykket--trenet meg opp igjen--og er nå i full jobb.Livet er herlig---Igjen lykke til til dere som er midt oppe i det.Ikke lett,men forsøk å se de små fremskritta :-) | |