Spillrom
| Sjiraffen | 11 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 11 |
Mobilspill
| Pågående | 8 648 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| lissili | 2012-01-19 13:21 | |
![]() | Jeg blir så irritert!! Jeg er ny her på ordspill, og er såå glad for å ha funnet stedet :o) MEN jeg blir så eitrande forbanna av at folk hele tiden bare forsvinner fra spillet. Jeg nekter å tape et spill bare for at folk ikke gidder å fullføre, med det resultatet at jeg venter og venter og venter og spiller spillet ferdig alene til tiden går ut. IKKE MORO!! Men ordspill - DET er gøy det :o) Ha en fin dag alle sammen. | |
| Halvari | 2012-01-19 13:43 | |
![]() | I feel u bro | |
| Emmas | 2012-01-19 13:46 | |
![]() | Det behøver ikke være med vilje! Ettersom du er ny, vet du sikkert ikke at vi fra tid til annen rett og slett kobles ut! Da får vi ikke gitt beskjed til motspiller. Vi er uten forbindelse. Ikke alle vet, eller får til, å koble seg på igjen under spillets gang. Da blir det slik du sier. En trøst ?: Det blir du som stikker av med poengene til slutt... | |
| lissili | 2012-01-19 13:51 | |
![]() | Takk for svar Emmas :o) Ja det er en trøst. Jeg får i alle fall masse poeng - litt skummelt det også. Kanskje man tror jeg er bedre enn jeg er:o) Men jeg øver for å bli bedre!! | |
| Emmas | 2012-01-19 14:03 | |
![]() | Det som skjer når denne utkoblingen kommer, er at det tar tid før du skjønner det. For meg er det alltid slik at tiden til den andre går og går. Jeg aner ingen fare før det har skjedd med neste legg og. Men det er meg som er koblet ut! Noen ganger kommer det en beskjed i feltet der ordene listes opp etterhvert som du legger, andre ganger ikke. Et råd kan være å sende en melding til motstander. Kommer denne ikke opp i feltet, er det utkobling. Jeg pleier å legge ned alt som er oppe av faner, koble til nettverket på nytt, gå inn i spillrommet på nytt, og trykke JA når du får opp spørsmål om du vil fortsette spillet ditt. Da blir det et rabalder, men du får opp spillet igjen, og den andre kan ha rukket å legge flere ord :( Ikke så gøy å være deg da :( Tok laaang tid før jeg lærte meg dette, men blir fortsatt ganske stressa når jeg prøver å komme inn i spillet igjen. Lykke til i morsomt spill! | |
| LilleLaila | 2012-01-19 17:16 | |
![]() | Husk at alt dette er en lek. Ikke så farlig om man blir koblet ut i ny og ne og taper poeng. Neste gang er det motspilleren som blir koblet ut og man vinner "ufortjente" poeng. Play on ... it's just for fun! | |
| asar | 2012-01-19 17:27 | |
![]() | har to ganger i dag vært ute for spillere som bare har forlatt, tror jeg. Sendte meld til den ene men vedkommende svarte ikke. | |
| asar | 2012-01-19 17:29 | |
![]() | LilleLaila. Bare en lek er ikke bare bare. Liker ikke å bli avbrutt i leken, poeng eller ikke...hi,hi, | |
| meisa | 2012-01-19 19:20 | |
![]() | Du kan jo klikke på en person før du går inn i spillet, så ser du om vedkommende har veldig mange brudd. jeg blir fryktelig irrritert når noen jeg spiller mot forlater spillet og like etterpå er i et nytt spill. Det var en som forlot 7-8 spill like etter hverandre. | |
| asar | 2012-01-19 19:44 | |
![]() | Skal gjøre det. Ikke så lett når man inviterer til spill og de kommer..... | |
| Fiskemann | 2012-01-19 19:51 | |
![]() | Anbefaler at du ber en av spillvertene om råd | |
| meisa | 2012-01-19 19:58 | |
![]() | Om du ser på statisgtikken din, a<sar, viser det at du forlot det siste spillet i dag. Som noen skrev he, merker vi ikke alltid at vi ikke er i spillet lenger. Tiden bare går og går og motspiller legger ikke. prøver du å skrive i chatten, kan du ikke. | |
| berrum | 2012-01-19 21:02 | |
![]() | Er det mulig å irritere seg over at motspiller forlater spillet? Lett- tjente poeng spør du meg. | |
| LilleLaila | 2012-01-19 21:44 | |
![]() | Enig med berrum. Likeglad jeg. Danser bare videre til neste spill. Og gøy er det! | |
| asar | 2012-01-19 22:26 | |
![]() | meisa, jeg forlot fordi motspilleren ikke la noen brikker og ikke gav lyd fra seg da jeg skrev på chatten. Synes det er kjedelig å vente på at tida skal gå ut hver gang. Dere garva spillere har kanskje en annen måte å komme dere "helskinnet" ut av sånne situasjoner he, he, det har jeg i såfall ikke lært meg | |
| Brunett | 2012-01-19 23:08 | |
![]() | Kan alle som spiller mot meg pls bare logge av? trenger noen gratis poeng :P | |
| stefan27 - Ikke medlem lenger | 2012-01-20 03:43 | |
![]() | La nå folk spille som de vil! At en spiller stikker er jo spillerens valg, og den som sitter igjen vinner jo matchen:) God etikk er jo å passe seg ut, men det nytter jo ikke siden de fleste motstandere bare fortsetter å legge. Da er det heller bare å gi opp! | |
| mammakristin | 2012-01-20 23:33 | |
![]() | Jeg går ikke inn i et spillrom når det er bare 2-3 plasser ledig, fordi jeg synes at jeg oftre blir koblet fra da. Noen som har registrert det samme? | |