Spillrom
| Sjiraffen | 10 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 10 |
Mobilspill
| Pågående | 8 648 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Lillemis | 2012-01-20 16:46 | |
![]() | To spill på én gang Rett som det er slutter motstanderen å legge (oftest når de ligger noe under). Av og til sier de ifra at de blir forhindret med noe - og så holder jeg meg i nærheten og legger ut mine brikker til spillet avsluttes. Nylig skjedde dette igjen - det var omtrent et kvarter igjen av spilletiden og motstander legger ikke. Så fikk jeg spørsmål om å delta i en runde lynrask. Og jeg gidder ikke å sitter der og vente og vente, så jeg legger ned spillet - ikke med kryss, men med strek - og oppretter en runde lynrask i et annet spillerom. Etterpå ser jeg 1) at jeg ikke får opp det første spillet, og 2) jeg har fått i statistikken at jeg har avbrutt dette spillet. Så jeg lurer bare på: Går det i det hele tatt an å være med i to spill samtidig når slike situasjoner oppstår, eller må jeg fortsette å bruke mye dødtid på å la spillet gå ut for å unngå at jeg får "avbrutt" på min statistikk?. Eller er det andre måter å gå frem på slik at man unngår dette? | |
| twiver | 2012-01-20 17:02 | |
![]() | Man kan IKKE være i mer enn ett spill av gangen. Her er noe jeg kopierte fra "Vanlige spørsmål" : Den jeg spiller mot legger ikke noen brikker, spiller passivt og lar tiden gå ut. Hva skal jeg gjøre? Det enkleste er å sørge for at du har mer poeng enn motspilleren gjennom å legge dine ord som vanlig. Når du er lei, passer du. Hvis du passer tre ganger på rad samtidig som motstanderens tid da går ut, vil spillet automatisk bli avsluttet, men sørg for at du har flest poeng først! | |
| Lillemis | 2012-01-20 17:40 | |
![]() | Åhh - det var jo erkelurt! Nå skjønner jeg hvordan jeg skal få avrunda slike spill! Takk skal du ha! :-) | |
| Dannyboy94 | 2012-01-20 17:51 | |
![]() | ja | |
| Dannyboy94 | 2012-01-20 17:54 | |
![]() | man skulle kunne ha spilt i flere samtidig | |