Spillrom
| Sjiraffen | 19 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 19 |
Mobilspill
| Pågående | 8 687 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Helen | 2012-02-04 21:55 | |
![]() | Velkommen til alle dere som er nye Morsomt at dere har funnet veien fra wordfeud til ordspill! Vi som har vært her en stund er som folk flest, forskjellige. Ikke gi opp om dere møter en supomp. Er noen direkte ufine, si fra til en spillvert. De har + foran navnet sitt i spillrommet. | |
| Marita13 | 2012-02-04 22:03 | |
![]() | Takk, det var hyggelig :) Ser forresten at vi er fra samme sted..... | |
| Fiskemann | 2012-02-04 22:30 | |
![]() | Takk | |
| skrabla | 2012-02-05 00:43 | |
![]() | takk skal du ha.har ikke fått noen ekle bemerkninger,men har lest en del av innleggene og det virker som om enkelte mener at ordspill.no helst skulle vært forbeholdt de som er unge og rappe i hodet. selv er jeg blitt pensjonist og merker godt at jeg ikke er like kvikk og ser mulighetene like like raskt som før, men ser på det som en utmerket måte å holde tankegangen i sving på. og så synes det er veldig morsomt. tiden flyr jo mens jeg spiller! | |
| unkn0wn | 2012-02-05 03:32 | |
![]() | Absolutt en utmerket måte å holde tankegangen i sving på, som du sier. Min bestefar er 83, og jeg tror noe av grunnen til at han er helt klar i hodet er fordi han alltid har løst kryssord. Og det er ikke forbeholdt noen, bare spill og ha det fint. | |
| Sile | 2012-02-05 09:48 | |
![]() | Takk for hyggelig velkomst :) Ordspill ser ut til å være sterkt vanedannende og stort sett er motspillerene hyggelige og høflige. Og du verden så mye man lærer. | |
| mor48 | 2012-02-05 09:58 | |
![]() | Absolutt vanedannende ja:-) Men det fins jo verre ting å bli avhengig av.... | |
| Boubou | 2012-02-05 10:47 | |
![]() | For et godt initiativ Helen! Ja velkommen alle nye - håper dere vil trives - sanrt har vi fullt hus i alle rom :-) | |
| grekarls | 2012-02-05 11:00 | |
![]() | Takker for velkomst jeg og. Dette er nytt for meg og er litt treg og klønete. Er ikke på facebook så jeg er ikke vant med å skirve i åpent rom. Ha tolmodighet med meg,så blir jeg forhåpentligvis bedre etter hvert. | |
| mor48 | 2012-02-05 11:02 | |
![]() | Det blir du helt sikkert grekarls:-) | |
| Sanding | 2012-02-05 11:14 | |
![]() | Ordspill er direkte farlig når man også har andre ting man skal ha gjort. Tiden flyr sjeldent så fort som da. Men artig, det er det! :) | |
| JamesO - Ikke medlem lenger | 2012-02-05 11:55 | |
![]() | Dere nye må også vite at etterhvert som man spiller og får erfaring så blir man mye bedre i ordspill. | |
| Brunett | 2012-02-05 15:00 | |
![]() | Tusen takk, pluss det må sies at jeg kun har møtt super hyggelige folk her ! Hei hei til goguttene og jentene jeg har blitt kjent med og spilt mot her inne:) | |
| Angelgrinder | 2012-02-05 17:28 | |
![]() | Jeg er også ny, men hadde ikke spilt wordfeud før (god, gammal nokia). Ønsker heller å spille mot noen med ranking i nærheten av min for jeg antar vi ligger litt på samme nivå og det er enklere å lære seg hvilke ord som er godkjent her og ikke. Har gått på mange smeller med normale ord som ikke er godkjent her, så det er tydelig at man må lese seg litt opp på forskjellige spill. Har stort sett hatt det trivelig her, bortsett fra en spiller som var ganske ufin i munnen. Dumt av folk med høy ranking og bevisst velge oss med lavere ranking å spille imot for å øke sin egen følelse av suksess. Uansett er jeg nysgjerrig på hvor jeg finner info om forskjellen på tilfeldig spill og standard spill? | |