Spillrom
| Sjiraffen | 15 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 15 |
Mobilspill
| Pågående | 8 741 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| mamsen2 | 2012-02-04 22:21 | |
![]() | Fra barnemunn Martin, 9: Gamle folk kan ikke lenger få barn fordi de har tørket opp innvendig, og babyer må jo ha vann mens de gror. Heldigvis sier nå jeg, for ellers kunne man jo risikere at besteforeldrene fikk massevis av onkler og tanter som kanskje ble yngre og yngre. | |
| Marita13 | 2012-02-04 23:42 | |
![]() | Grei forklaring :D | |
| kuami | 2012-02-05 02:06 | |
![]() | En helt logisk forklaring. | |
| mor48 | 2012-02-05 10:01 | |
![]() | Mye bra fra barnemunn ja.. Mormor var inne i oldemors mage- mamma var inne i mormors mage- jeg var inne i mammas mage- men i min mage er der bare kjøttkaker.... | |
| bris1 | 2012-02-05 10:01 | |
![]() | Fantastisk forklaring! En annen fra barnemunn: I oldemors begravelse for 4 uker siden sto 6 år gamle Benjamin ved siden av sin mor og så presten ta sin lille spade og helle først en, så to små porsjoner med jord ned i den åpne graven. Før presten kom til tredje spadestikk hørte jeg Benjamin sukke og hviske til mora: "Mamma, dette kommer til å ta tid!". | |
| meisa | 2012-02-05 12:56 | |
![]() | Laila var 2 1/2 da oldemor døde. Litt senere var hun med mormor på basar i bedehuset. De sat bak en litt eldre dame. Da kom det høyt og tydelig fra laila: Hena kan di snart grava ned i moldo. Heldigvis var damen tunghørt, og hun kunne vel heller ikke vite hvem Laila snakket om. | |
| Brunett | 2012-02-05 14:57 | |
![]() | Hehe de er så søte... Ikke når de skriker !!! | |
| kuami | 2012-02-05 15:11 | |
![]() | Nabohytta så ut som et skrotlager. Eldstemann kommenterte dette: Farfar, du kommer til å være død før de er ferdige med å rydde opp. | |
| Boubou | 2012-02-05 16:01 | |
![]() | Nå ble det mye død og begravelse... Her er to om glede, fra min eldste for en hel del år siden nå: Etter hennes første våkne nyttårsaften ville hun bli vekket om natta igjen "for å se alle de fine pip-pippene på himmelen" og etter ettellerannet fotballmesterskap kunne hun alt om sporten: "De prøver å få ballen inn i det målet, sånn at de kan gi hverandre stor-klem-alle".... | |
| Ettigrib | 2012-02-05 21:22 | |
![]() | Hehe, kommer mye rart ut av munnen på unger. Satt rundt "kaffebordet" i dag, hvorpå følgende fant sted: Far: Hva var så spesielt med de første bilene? Meg: De måtte dras i gang med hester. 2-åring krabber over til mitt fang og stikker frem foten, det var tilfeldigvis hull i strømpebuksa slik at stortåa stakk ut, og sier: Ditte, Ditte, her er hesten. (For de som ikke husker tå-regla; Tittil, tåttil, tillerot, neglfru og store gubben hesten) (Ditte = kallenavnet mitt blant de fleste små barn) | |
| Actros | 2012-02-06 06:05 | |
![]() | Alle dyr kom på jorden før menneskene. Dyrene levde i ro og mak helt til menneskene kom og lagde veier, hus, hoteller og kondomer. (Lars 10 år) | |
| Grøpp | 2012-02-06 10:02 | |
![]() | Min yngste sønn var 10 år og hadde hatt om kroppen på skolen den dagen. Han kommer så til meg og sier: Mamma, jeg tror jeg har kommet i puberteten! Litt pint av latter, spør jeg: Hvorfor tror du det da? Han: Jeg er så ustadig i humøret... | |
| vimsaa | 2012-02-06 10:50 | |
![]() | Jeg snakket med søskenbarnet mitt på sju år her om dagen, da han plutselig uttaler at han er glad han ikke er jente. "Jaha," svarer jeg, "hvorfor det da?" "Fordi jenter må gå med innovertruser!" (her mente han da altså stringtruse). Jeg prøvde å ymte om at han kanskje ikke visste så mye om jenter dersom han trodde alle jenter gikk med sånne truser, men da kommer det enda mer bestemt: "Jo, for jeg har sett det på mamma!" | |
| Gubbjävel | 2012-02-06 10:59 | |
![]() | Jeg og en kompis var i svømmehallen, jeg med min datter og han med sin sønn, barna var ca 5 år. Etter dusjen løper barna rundt i garderoben og leker sisten. Det er kun oss og to eldre herrer der. Guttungen stopper foran en mann på ca 70 år, står 50 cm fra ansiktet hans og stirrer før han spør "Lyver du masse?" Nei! Det gjør jeg ikke, hvorfor spør du om det? "Hvorfor har du så lang nese da? Ord fra barnemunn jeg aldri glemmer. | |
| Actros | 2012-02-06 11:18 | |
![]() | Min niese kom med følgende uttalelse ved middagsbordet. Brokkoli er små trær som vokser i jungelen, det er derfor de er så gode! | |
| ziosh | 2012-02-06 11:29 | |
![]() | Lillesøsteren min var vel rundt 4 eller 5 da hun plutselig spurte en dag hvorfor ikke jeg gikk på skolen, og da jeg svarte at jeg ikke visste hva jeg ville bli tenkte hun seg litt om og sa; du kan jo bli lege....eller rockestjerne! :) | |
| Actros | 2012-02-06 12:17 | |
![]() | Historien går tilbake til den gangen jeg og min eks skulle fortelle barna at vi skulle gå fra hverandre. Etter alt var sagt og barna tydelig skuffet kom det fra yngste jenta 11 år gammel da : jammen, hva skal dere gjøre med sengen da!! | |
| ThinLizzy | 2012-02-06 12:31 | |
![]() | Vi var på handletur etter påske, mitt lille, da engelsktalende,barnebarn og jeg. Tenkte jeg skulle kjøpe billig lørdagsgodt, da alt påskesnadderet lå på tilbud i ei handlevogn vi passerte. Vel hjemme spurte mammaen om bestemor hadde kjøpt lørdagsgodterier? No, sa hun, she snooped it from another lady´s trolley. | |
| margra | 2012-02-06 12:38 | |
![]() | No har eg egne ungar, og som alle sier de og mye morsomt.. Men denna historien komme fra butikken; Mannen hadde med seg sønnen sin på ca 4 år. Gutten var som mange andre opptatt av lastebilar og lignande. Når de endelig hadde kommet seg i kassen, blei de ståande i kø bak ei.. eh, større dama.. Mens de sto i køen, ringte telefonen til damo i køen forann de og gutten ropte: - PASSE DEG PAPPA, HO SKAL RYGGA!! | |
| bris1 | 2012-02-06 13:18 | |
![]() | :-)))) | |