Spillrom
| Sjiraffen | 19 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 19 |
Mobilspill
| Pågående | 8 687 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| annhetty | 2012-02-08 19:09 | |
![]() | Wordfeud Nå har jeg spilt dette i ca 1 uke og har noen betraktninger om det: Jeg synes det er gøy, men negativt at man kan hale ut spillet så lenge. Synes også at det burde være en rankingliste som ble automatisk oppdatert for å gjøre det mer interessant. Har også lagt merke til at hvis jeg spiller med ukjente så er det veldig mange som går ut av spillet hvis jeg leder med over 200 poeng, noe som er ganske irriterende. Så ordspill er fortsatt min favoritt! | |
| Torill | 2012-02-08 19:38 | |
![]() | Jeg vil gjerne igjen få reklamere litt for turneringer på wordfeud. wordfeud.aasmul.net/ Fra en sped start i sommer med 4 deltagere i første runde, har det vokst til en stor turnering med 8 divisjoner og over 1400 deltagere, nye kommer til daglig. Her treffer du mange ordspillere og andre mer eller mindre gode spillere. Men nivået også i de laveste divisjonene er høyere enn om du velger tilfeldige spillere. Du får også en ranking og sjansen til å rykke oppover i divisjonene. | |
| loisa | 2012-02-08 20:43 | |
![]() | Turneringen på wordfeud er bra:) | |
| annhetty | 2012-02-09 10:21 | |
![]() | ok, dette visste jeg ikke. Takk for opplysningen. Høres bra ut. | |
| ave - Administrator | 2012-02-09 23:18 | |
![]() | Vi har allerede en wordfeudtråd, bruk denne: www.ordspill.no/foru...ea did=8379 | |
Diskusjonen er arkivert og ikke åpen for nye innlegg.