Spillrom
| Sjiraffen | 21 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 21 |
Mobilspill
| Pågående | 8 691 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| piggy | 2012-02-19 23:54 | |
![]() | Spillet blir borte... Ååååå,nå skjedde det igjen!! Spillet blir borte,og jeg kommer ikke inn igjen!! Hva skjer,og hvordan komme seg inn igjen? | |
| piggy | 2012-02-19 23:56 | |
![]() | Er oppført med 4 avbrutte spill nå,og det er ikke frivillig at jeg har gjort det......ser jo ut som en useriøs spiller,og det er jeg ikke.... | |
| GreteSB | 2012-02-20 06:51 | |
![]() | Hvis du blir frakoblet under et spill, skal du, hvis spillet ikke er avsluttet, komme inn igjen. Du kan jo se om du finner noe her som kan hjelpe deg: www.ordspill.no/faq/ Lykke til! | |
| staalpe | 2012-02-20 12:14 | |
![]() | Det hevdes at våre nettforhold er problemet, når spillene går i stå, men jeg nekter å være med på det fullt og helt. Hvorfor skal nettforhold som jeg sjeldent ellers plages med, volde så mye problemer her? Nei, jeg kan ikke data opp og ned, men jeg er rimelig sikker på at mye kunne vært forbedret på/i nettstedet... | |
| lakota | 2012-02-20 15:04 | |
![]() | Dette hente meg for et par dager siden også - da var det serverproblemer, og jeg var ikke den eneste som opplevde det. | |
| lakota | 2012-02-20 15:06 | |
![]() | ... ogh jeg fikk samme svaret som gsbj gir nå, men sammtidig og i tillegg informasjon om at det var serverproblem fra en annen spillevert. | |
| Alfa93 | 2012-02-20 16:36 | |
![]() | Det hender at serverne "hikker" litt slik at mange spillere blir kastet ut samtidig, men vanligvis er det nettforbindelsen til hver enkelt som volder problemet. Grunnen til det er at Ordspill er mer følsomt enn en del andre nettsider, og små avbrudd som du ikke vil merke på en annen side, vil oftere føre til utkobling her. I denne tråden vil du finne en del løsninger dersom du ofte har problemer: www.ordspill.no/foru...ea did=6270 | |
| Emmas | 2012-02-20 20:29 | |
![]() | Heldigvis lenge siden sist, men ble akkurat koblet helt ut, uten å komme inn igjen, som jeg vanligvis får til. Fikk beskjed om at Firefox ikke svarer. Måtte helt ut, og da var spillet sikkert brutt? Var ihverfall fullt i rommet... | |
| Fiskemann | 2012-02-20 23:44 | |
![]() | useriøst... | |
| Zebus | 2012-02-21 10:02 | |
![]() | Jeg får rett som det er beskjed om at "spillet svarer ikke" men går da på startsiden og trykker på spillrommet selv om det er fullt og det går bra. Noen ganger må jeg oppdatere startsiden først. | |