Spillrom
| Sjiraffen | 22 |
| Krokodillen | 1 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 23 |
Mobilspill
| Pågående | 8 706 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| barearehasle | 2012-02-24 01:00 | |
![]() | POENG Halloen! Er ganske ny i scrabble, og lurer på noe angående poengdelingen her, må ha det inn med t-skje tror jeg, har lest litt men ble ikke så klok.. La oss si jeg sitter med 3 brikker igjen (10p) leder med over 60 poeng over motstander, har agert rasker på alle mine trekk osv. Hvordan kan jeg da få minus poeng? vinner endel kamper men havner i minus mye. Sett meg ordentlig på plass! Spiller en del wordfeud, men der går det som det går ;) | |
| Kirsti | 2012-02-24 01:14 | |
![]() | Er det rankingen du mener når du snakker om minuspoeng? Du kan lese om utregningen og logikken her: www.ordspill.no/rating/ Ta gjerne en titt under Vanlige spørsmål også. Der står antagelig det aller meste du måtte lure på forklart. | |
| ave - Administrator | 2012-02-24 01:15 | |
![]() | Velkommen til Ordspill :-) Dette er et gjengangerspørsmål blant nye. Jeg henviser deg derfor til en annen tråd hvor du finner en link videre. www.ordspill.no/foru...ea did=8685 Ellers anbefaler jeg alle å sjekke ut vanlige spørsmål og spilleregler som dere finner i de øverste fanene. I vårt mangfoldige forum finnes også mange aktuelle problemstillinger. Ønsker alle en fin tid her, og godt Ordspill. | |
Diskusjonen er arkivert og ikke åpen for nye innlegg.