Spillrom
| Sjiraffen | 25 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 25 |
Mobilspill
| Pågående | 8 684 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| sirkeline19 - Ikke medlem lenger | 2012-03-01 14:42 | |
![]() | Ny bærbar PC Skal kjøpe ny laptop, men hvilket merke skal jeg velge? Hva bør jeg styre unna? Får ulike svar, avhengig av hvilken butikk jeg går i. Noen tips? | |
| GreteSB | 2012-03-01 14:46 | |
![]() | Jeg har ASUS og er veldig fornøyd. Det som er viktigst for meg er lang batterilevetid og god service. Har hatt Acer tidligere og servicen der var utrolig dårlig. Det kommer vel an på hva du skal bruke den til. Du får antagelig like mange svar som det fins merker. Lykke til! | |
| sirkeline19 - Ikke medlem lenger | 2012-03-01 15:40 | |
![]() | Jeg har også hørt at servicen på Acer er elendig. Ofte må pcene sendes til utlandet for rep. og blir da svært lenge borte. Men jeg syns at uansett hvem jeg spør, får jeg ulike svar;) Takk for at du tok deg bryet med å svare meg;) | |
| nabodama | 2012-03-01 15:55 | |
![]() | Jeg har Pacard Bell og den har det vært mye tull med, den er treg og "henger" stadig, lyden forsvinner når den blir varm og den har vært på reparasjon fordi det ikke gikk an å skru den av / på. Dårlig service hos Lefdal der jeg kjøpte den, de sier selvsagt at det ikke er noe galt med maskinen nå den er på verkstedet hos dem. Sist gang var den på verksted i over 2 uker for å skifte ut ledningen på AV/PÅ-knappen !! | |
| sirkeline19 - Ikke medlem lenger | 2012-03-01 16:17 | |
![]() | Da styrer jeg unna Pacard Bell;) Takk for svaret;) | |
| ddustin99 | 2012-03-01 16:55 | |
![]() | kjøp en mac heller. litt dyrere, men bedre og mer pålitelig | |
| NOWI | 2012-03-01 16:58 | |
![]() | Jeg har brukt både Acer og HP tidligere, og ikke vært noe særlig fornøyd med noen av dem. Er gått over til MacBook Pro nå, og er svært fornøyd. Som dustin sier, litt dyrere, men jeg har fått veldig mye igjen for pengene. | |
| Cygnus | 2012-03-01 17:18 | |
![]() | Ja velg en mac! | |
| sirkeline19 - Ikke medlem lenger | 2012-03-01 17:19 | |
![]() | Takk for svaret. Tror neppe det blir Mac, selvom de er kjempefine. | |
| Vostro94 | 2012-03-01 17:30 | |
![]() | jeg personlig synes både at Dell og Acer er gode, men også Toshiba og Samsung og HP er gode. her har du noen sider hvor du kan se flere utvalg :)! side 1: www.expert.no/Search..._t est=true side 2: www.netonnet.no/art/...mA odvlSIWQ side 3: www.komplett.no/k/kc...mA oddk8zVA og siste siden: side 4: www.prisguide.no/kat...ba erbar-pc håper noen av sidene her kom til interesse. prøv også å skaffe hjelp av en som har god greie på pc'r og andre ting. :)! Hilsen Vostro :)! | |
| imew | 2012-03-01 17:30 | |
![]() | Jeg sier bare aldri mere HP, har acer nå, og den er jeg fornøyd med. Godt fornøyd!!! | |
| Lille-fix | 2012-03-01 17:33 | |
![]() | jeg kjøpte packard bell i høst. er veldig fornøyd med den. routeren fra telenor, derimot... | |
| sirkeline19 - Ikke medlem lenger | 2012-03-01 17:34 | |
![]() | Takk Vostro og imew;) | |
| sirkeline19 - Ikke medlem lenger | 2012-03-01 17:41 | |
![]() | Og til Lille-fix;) | |
| POLITIe | 2012-03-01 18:00 | |
![]() | Mac er tingen Låser aldri | |
| miamaria | 2012-03-01 18:09 | |
![]() | kjøp en på nett! multicom.no! | |
| arvebe | 2012-03-01 22:12 | |
![]() | sirkeline: Hvor mye penger har du tenkt å legge i det - mange av rådene du får er helt avhengig av hvor mye penger du har tenkt å legge i det. De billige maskinene til enkelte fabrikanter kan være ganske kjipe, mens de dyre er bra. Ellers bør du også tenke over hva du skal bruke den til? Skal den bare stå på et skrivebord i hjemmet, eller kommer du til å bruke den som en bærbar maskin? Rent personlig: Hvis jeg skulle lagt minst mulig i en maskin, så har jeg god erfaring med Asus (Eee PC) - for de litt dyrere har jeg i mange år brukt Lenovo X-series, men de koster det hvite utav øyet. Og som flere her sier: Macbook Pro er helt fortreffelige maskiner, men hvis du vil ha en lettere maskin, så er Macbook Air også bra. Hvor du kjøper har egentlig veldig lite å si - prisene er ganske like overalt, men det er aldri feil å handle hos Komplett som har god kundeservice og leverer raskt og rimelig. | |
| Glory | 2012-03-01 22:39 | |
![]() | mac er, som andre også sier, tingen. Ikke blir de veldig mye dyrere, heller, fordi mye mer av programvaren følger med. Mye mer for pengene. | |
| arvebe | 2012-03-01 22:48 | |
![]() | Glory: Prisen på programvare er egentlig ikke et argument for hverken Windows eller OS X - de fleste av de beste programmene er allikevel gratis for begge - for vanlige folk er det for eksempel liten grunn til å velge Microsoft Office fremfor LibreOffice, og realiteten er at mange nesten uansett bare bruker nettleseren. | |
| sirkeline19 - Ikke medlem lenger | 2012-03-01 23:41 | |
![]() | Jeg hadde ikke tenkt å bruke mer enn 6000 kr på en pc. Og jeg skal vel stort sett dra den med meg rundt hjemme her. Vil ikke stasjonær. Har fått tilbud på en HP pavilion dv6-6b42eo. Til 5490.- Koster 7000 kr egentlig. Men så sier mange at jeg ikke må kjøpe Hp. Blir så usikker jeg. Takk for at dere gidder svare meg, og spesielt til deg arvebe;) Du har liksom lagt så mye i svaret ditt;) | |