Spillrom
| Sjiraffen | 25 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 25 |
Mobilspill
| Pågående | 8 684 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| fortogsakte | 2012-03-01 23:47 | |
![]() | Katter og mobilladere Hva er det med katter og mobilladere? Jeg tror da Fia og Felix får nok mat men i dag gikk det åt skogen med mobilladeren. Krise i disse WF tider......... | |
| bentelu3 | 2012-03-02 00:27 | |
![]() | Mine rører ikke ladere :-) heldig jeg da. | |
| snubi | 2012-03-02 08:38 | |
![]() | Joda, katten min digget ledninger han også....har spist i stykker både mobillader, ledning til pc, ledning til el-tannbørste, ledning til hårføner, ledninger til div lamper. Nå er han voksen og klør ikke ikke i tennene lenger, så nå har det heldigvis roet seg ;) | |
| plinda2 | 2012-03-02 13:23 | |
![]() | Joda, kjenner til det samme. Har tyggemerker både på pc, mobil og mobillader. Regner med det gir seg når han blir voksen. | |
| Anagram | 2012-03-02 19:07 | |
![]() | Mine rører heller ikke ledninger. De er dreserte til å ikke gjøre det. De går heller ikke på benkene i huset her. | |
| fortogsakte | 2012-03-02 22:21 | |
![]() | Felix er 6 år nå men tygger enda på ladere selv om det har blitt bedre. Som regel tror jeg det er for å få oppmerksomhet. Hvis jeg sover litt lenge så hender det at han tygger på headsetet eller mobilladeren som ligger ved siden av senga. Når jeg reagerer på tyggelydene og kikker over sengekantene har han sluttet å tygge og kikker opp med et "ja??!!!" i blikket. Han vil vel ha meg opp :-) | |