Spillrom
| Sjiraffen | 6 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 6 |
Mobilspill
| Pågående | 8 702 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| HPL | 2012-03-20 19:05 | |
![]() | Vonde dager Det er sikkert mange som har det verre, men vondt nok for meg. Hunden vår, min trofaste turkamerat, en glad fem og et halvt år gammel 3/4 Beagle, klarte å komme over et gjerde og etter hvert ut på motorveien, midt i morgenrushet. Der fant jeg ham, helt stille, nær midtdelet. Jeg fikk løftet ham opp, da pustet han, men han døde i mine armer. Jeg følte bare behov for å dele det med dere. Jeg er sikker på at den stakkars bilisten som traff ham, ikke hadde en sjanse til å unngå ulykken. | |
| heidihv | 2012-03-20 19:08 | |
![]() | Huff, så trist! Føler med deg, søk trøst i de gode minnene. | |
| Mira7 - Ikke medlem lenger | 2012-03-20 19:17 | |
![]() | Så vondt det må være, føler absolutt med deg! Alle hundeeieres mareritt... Som heidihv over her sier, søk trøst i de gode minnene:) | |
| Red - Ikke medlem lenger | 2012-03-20 19:20 | |
![]() | Føler med deg. Trist å miste en god kompis! | |
| miamaria | 2012-03-20 19:22 | |
![]() | stakkars dag! fryktelig! håper du snart skaffer deg en ny hund - mange skjønne som venter på sin nye eier i omplasserings-kennel. | |
| margra | 2012-03-20 19:49 | |
![]() | oddajangen.wordpress...nn -er-dod/ | |
| margra | 2012-03-20 19:51 | |
![]() | Det er forferdelig å mista sin beste venn, og de etterlate et stort tomrom.. Men ein ny hund kan ofta væra med på å både hjelpa og huska.. :) | |
| Sanding | 2012-03-20 20:04 | |
![]() | Stakkars... Husker hvordan jeg gråt i flere dager når ene katta vår døde. Og da kan jeg bare tenke meg hvordan det er å miste en hund. Nesten skummelt å anskaffe seg dyr når man blir så ufattelig glad i dem, men så er det jo så mye glede i dem! | |
| ellen12345 - Ikke medlem lenger | 2012-03-20 23:49 | |
![]() | Forferdelig å miste en venn sånn, eller i det hele tatt. Gråt hver dag i månedsvis over hunden min, han ble 16, og han er fortsatt i mine tanker. Tenk på de gode stundene dere hadde sammen :) | |
| ave - Administrator | 2012-03-21 01:08 | |
![]() | Det er 3,5 år siden verdens mest elskelige og barnekjære pus, Katja, ble påkjørt og drept av en nabo da pusen bare skulle jage bort en inntrenger. Stor sorg og gråt i heimen da, og ja, hun har egen urne og RIP-plass i stua fortsatt. Daglig blir vi minnet på hennes utrolige gemytt når vi må forholde oss til de to sure kattene som er igjen. | |
| Mariann33 | 2012-03-21 09:13 | |
![]() | Man blir så utrolig glad i dyra våre, og sånn skal det selvfølgelig være. Men det er helt grusomt når de går bort. Føler med deg i sorgen. | |
| Krepsefrua | 2012-03-21 09:27 | |
![]() | Det var forferdelig trist...Sender deg mange varme tanker ! | |
| Cygnus | 2012-03-21 09:28 | |
![]() | HPL: vi er (som du nå ser) mange som forstår sorgen når dyrene våre dør, og jeg vil også si at jeg føler med deg - vet du, jeg sørger ennå over en katt som døde for mange år siden enda vi har to nye skjønne katter. | |
| Sinabelle | 2012-03-21 10:45 | |
![]() | Jeg føler med deg. ;( Bruk så lang tid du trenger på å sørge, men ikke glem de gode minnene dere har hatt sammen. | |
| fingerniorda | 2012-03-21 13:28 | |
![]() | Man trenger ikke ha mye fantasi, HPL, om hvordan dine følelser er etter en slik hending. Vært gjennom slike opplevelser selv, med andre scenarioer, og det opplevdes/oppleves grusomt. Værste hendingen var når min hund og jeg gikk gjennom isen og bare jeg selv kom hjem. Beste råd er å snakke ut med andre hundeforståere, og raskt gå til anskaffelse av en erstatter. Forøvrig så har andre her påpekt at du nå skal ta vare på de gode minnene, som du sikkert har masse av, og dermed konsentrere deg om en ny hund, helst valp om du spør meg. Dette siste fordi du da bruker mye energi på inn-/opplæring og masse "babykjærlighet", noe som gjør savnet etter den forulykkede mindre. Uansett så ønskes deg lykke til videre, og ikke minst, vi er mange som føler med deg. | |
| HPL | 2012-03-21 15:33 | |
![]() | Takk for alle kloke og varmende ord. Det hjelper! | |
| sekhmet | 2012-03-21 17:04 | |
![]() | Føler med deg - det er en tragedie å miste en venn enten den har fire eller to bein! | |
| CaB | 2012-03-21 18:31 | |
![]() | Jeg føler med deg! Det er alltid trist å miste et dyr og en god venn! | |
| Ruschne | 2012-03-21 18:43 | |
![]() | Mitt spørsmål er : Stoppet ikke føreren og tilkalte hjelp? Vedkommende har selvfølgelig hørt og eller sett hva som skjedde. Ingen vitner har meldt seg? | |
| Lillekylling | 2012-03-21 18:45 | |
![]() | Føler med deg, trist å miste sin beste venn... | |