Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede1
Mobilspill
Pågående8 705

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
rognkjeksen - Ikke medlem lenger2012-03-23 14:56
Antall innlegg: 548

wordfeud mesterskapet til mesterskapet..

Er litt irritert at aftenposten satte tidfristen til kl 14 på formiddagen,, kunne vært drøyd ut til litt senere på ettermiddagen når folk hadde kommet hjem......ikke alle som sittter å surfer på nyheter på jobben,,grr

rognkjeksen - Ikke medlem lenger2012-03-23 14:57
Antall innlegg: 548

ble litt rar overskrift gitt til aftenposten skal det være sikkert bare irritasjonen som gjorde det...

Kirsti2012-03-23 16:08
Antall innlegg: 1946

Dette mesterskapet ble kunngjort på onsdag, Rognkjeksen, to døgn før påmeldingsfristen.

terø2012-03-23 17:52
Antall innlegg: 1916

Spiller ingen rolle for meg - skal ikke være med jeg, nei!

Torill2012-03-23 19:50
Antall innlegg: 3668

Uansett var det veldig kort påmeldingsfrist. Aftenposten er en stor og riksdekkende avis, større enn Bergens tidene. Men har mobilisert færre deltagere. Kanskje de ikke hadde lyst til å ha med så mange? Men litt dumt siden det er snakk om å kåre en uoffisiell norgesmester.

Torill2012-03-30 13:34
Antall innlegg: 3668

Aftenposten har nå lagt ut info om runde to, for sent i forhold til hva som var annonsert på forhånd. Jeg ser at det er ganske stort frafall, altså kamper som ikke har blitt spilt i det hele tatt. Min motspiller i første runde hadde trodd han skulle få en e-post med hvem han skulle spille mot, siden han hadde måttet oppgi e-postadressen sin. Det er bra at Aftenpposten har tatt dette initiativet, men informajsonen kunne vært mer presis. Dette blir forhåpentligvis bedre neste gang. Om det blir noen.

ave - Administrator2012-03-30 13:58
Antall innlegg: 4987

For min del er det mest irriterende at jeg ikke får scrollet kamplista på mobilen min (Samsung), eller bladd videre til ark2 eller hvordan systemet er.
Jeg skjønner at det evt kan være min manglende kunnskap om hvordan håndtere dette, men må få påpeke at i WloH er alt jeg trenger tilgjengelig på mobilen. Dette burde jo være en selvfølge all den tid det er et spill beregnet på mobiler.

Så litt prematurt virker ap-cupen jo, med meldefrister midt i alminnelig arbeidstid, noe som vanskeliggjør rapportering hvis man utelukkende har tilgang til mobil eller jobb-pcer med brannmurer.....

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?