Spillrom
| Sjiraffen | 1 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 1 |
Mobilspill
| Pågående | 8 705 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| La paloma | 2012-03-26 22:25 | |
![]() | iPad Er det noen planer om å lage en app så vi kan spille ordspill på iPhone/iPad el.l.? Savner dette enormt! | |
| Frappuccino | 2012-03-27 09:48 | |
![]() | Er vel ikke så sannsynlig så lenge Apple "regjerer". Apple har visstnok ingen planer om å gjøre det mulig å installere Adobe flash player. Leste det i et eller annet blad. Savner også dette!!! Hadde vært kjekt! | |
| Knusifix | 2012-03-27 11:01 | |
![]() | Kanskje løsningen pr dags dato, kan være å kjøpe ett nettbrett? | |
| snubi | 2012-03-27 13:55 | |
![]() | Hvorfor sutres det alltid om at det er Apple som liksom skal være så vrange fordi de ikke vil bruke Flash lenger? Flash er vel strengt tatt noe utdatert....og Apple ser vel litt lenger frem enn som så. Hva om Ordspill konverterte fra Flash til HTML5 i stedet? Noen planer om det i nær fremtid? | |
| snubi | 2012-03-28 09:15 | |
![]() | Noen spillverter/programutvikl ere som kan svare på om det blir en ordspill-app snart...? | |
| funkywrath | 2012-03-28 10:47 | |
![]() | Nå har jo Apple valgt å være veldig vrange lenge før det ble fastslått at flash var utdatert og skulle gå over til HTML5, de vil jo som regel på død og liv gå sin egen vei og forventer at alle andre skal følge dem (og ja, det er nok av sauer der ute). Dette skrives forøvrig på en latterlig dyr macbook pro 17" som jobben tvang på meg, og hadde det ikke vært for at jeg har både windows xp og windows 7 installert på denne maskinen hadde jeg ikke klart å gjøre halve jobben min.. :p | |
| Katiem | 2012-03-29 10:06 | |
![]() | Med tanke på hvor populært WF har blitt er det jo et tydelig behov for litt fornying av Ordspill. Ordspill er etter min mening et bedre spill, så savnet etter å kunne bruke det på IPAD er STORT!! | |
| laila77 | 2012-03-30 17:16 | |
![]() | synes ikke om WF da det kan gå over mange dager/uker før spillet blir ferdigt..... savner ordspill på min samsung note | |
| Lefebure | 2012-03-31 17:23 | |
![]() | Enig med Snubi. Få ordspill som en app til ipad. Jeg betaler gjerne om det blir tilgjengelig. | |
| Glory | 2012-03-31 17:49 | |
![]() | Enig med snubi. Og jeg skjønner aldri de som skryter så veldig av PC. Må være mange som har glemt hvordan PC faktisk fungerte og så ut før Apple kom å satte standarden. | |
| otto911 | 2012-04-01 20:01 | |
![]() | IPAD!!!!!!! | |