Spillrom
| Sjiraffen | 1 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 1 |
Mobilspill
| Pågående | 8 705 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| stumpeguri | 2012-03-31 07:08 | |
![]() | EGGERØRE PÅSKELABYRINTEN Kjerringa ropte og reiv sæ i håret "kan du ikke hjelpe mæ kåre?" "Med ka?"han svarte men han skjønte det godt nu skulle han plages og pines i labyrintens skafott!! Kor e ditt og kor e datt ka heter det høyeste fjellet på øya Hattifnatt? Han sukka trist, morgenfreden forsvant i det blå og kaffekosen likeså. Men gubben va lur "Æ går mæ en morgentur" kvitra han helt uskyldig Til utedassen han vandra avsted Nu sku d pinade bli påskefred. Bak kongebildet på dassen var gjemt ei halv flaske sprit den hadd han ikke glemt! Der kosa han sæ hver morra i påsken mens kjerringa leita og ropte "kor e den der tosken!" Og gubben han flira og tok sæ en tår "Det virker som det blir en bra påske i år!!" Lena Marie | |
| Krepsefrua | 2012-03-31 08:57 | |
![]() | Knallbra :) | |
| kihe | 2012-03-31 09:45 | |
![]() | Den var god, ha ha:) | |
| mymlen | 2012-03-31 10:41 | |
![]() | Herlig! (selv for meg som er en pasjonert tilhenger av Påskelabyrinten) :) | |
| Mariann33 | 2012-03-31 12:29 | |
![]() | Ha ha ha, kom gjerne med fler... | |
| nabodama | 2012-03-31 16:37 | |
![]() | Morsomt :)) mer .... mer .... ropte de begeistret ! | |
| stumpeguri | 2012-04-01 13:00 | |
![]() | KYLLINGEN En liten kylling pjuskete og våt var han inneklemt bak kalkens vegg Han tenkte brått: Gulp nå er jeg et påskeegg... Malt med rosa prikker utenpå Jeg henger i en björkekvist til spott og spe og kikker ut og ser små kyllinger av plast så vakkert stablet opp i krukkene av alabast. Den lille kyllingen ble rent forskrekket av dette underlige syn. Han hakket helt febrilsk i blinde...."jeg vil ut av egget dette må jeg vinne" Og langt om lenge lyktes han. Egget sprakk og ned på kjökkenbordet kyllingen så datt. Men akk o;ve..husets katt.. han hadde ikke regnet med. Den hadde nokså skarpe klör. Nå sitter katten under bordet og rundt den ligger mange kyllingfjör. | |
| Smartgirl | 2012-04-02 00:34 | |
![]() | Å, men den siste var jo meeget sørgelig, snufs. | |
| Junisol | 2012-04-02 06:04 | |
![]() | Nå vet jeg hvorfor jeg alltid må sjekke hva som er å lese i forumet før jeg spiller... Fornøyelige dikt, det fra enda en som elsker å høre på Påskelabyrinten. God påske alle sammen. | |
| stumpeguri | 2012-04-03 06:19 | |
![]() | HOPPENDE HARE O hoppende Hare bring meg et egg på størrelse med en garasjevegg og fylle det for guds skyld med ting som svinger som svisker og rødvin og små obelisker O hoppende Hare | |
| Aricpt | 2012-04-03 13:19 | |
![]() | Stumpeguri!! Været, fridager og dine vers redder påsken!!!! God påske til deg.... :-D | |
| Esme | 2012-04-03 14:12 | |
![]() | Hihi.. Knallbra. God Påske alle sammen :)) | |
| kihe | 2012-04-03 14:27 | |
![]() | Jeg kan være enig i at fridager og dikt redder påsken, men definitivt ikke været. For fem dager siden blomstret krokusen, og nå ligger den under en meter nysnø:P | |
| stumpeguri | 2012-04-04 12:06 | |
![]() | SKITUREN I beste stil vi dro avsted opp på fjellet for og få litt påskefred med natoplanker ifra 1953 med bindinger så rustne at vi lagde røde spor i påskesne!! Og solen strålte skarp og klar og grillet trynet til han far, og rundt dem strømmet folk fra alle kanter med flotte ski og neonfargede gevanter. Vi satt oss ned til syvende og sist men kakaoen med snerk var ganske trist, vi så på folk som halset fort avsted de ville stresse for og finne påskefred, og unger skreik og pølsene var kald dette lignet mere på et hareball!! Vi syntes at vi hadde fått vår dose påsketrim vi ville hjem til sjokolade,øl og påskekrim!! Lena Marie | |