Spillrom
| Sjiraffen | 1 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 1 |
Mobilspill
| Pågående | 8 705 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| snorre89 | 2012-04-07 19:02 | |
![]() | Faar ikke spilt! Hei! Naa er jeg stasjonert hos mine besteforeldre i Frankrike med en god del fritid, og hva passer ikke da bedre enn et par ordspill-matcher? Men nei da, det funker ikke! Jeg har proevd alt som staar under "Dataproblemer? Klikk her!" men faar fortsatt ikke spilt noen kamper. Naar jeg trykker paa et spillrom, staar det "kobler til spillrommet" men ingenting skjer. Er det noen der som har noen gode tips? Jeg har ikke flere pcer i huset saa jeg faar ikke sjekket om feilen ligger i routeren eller paa selve pcen. Til info, jeg har en hvit macbook fra 2007 eller deromkring. | |
| blåveispiken | 2012-04-07 19:08 | |
![]() | Strever, jeg også. Og har prøvd både windows og Chrome..... Så vi får smøre oss med litt tålmodighet, så ordner det seg nok. Kos deg i Frankrike (var i Paris for 2 uker siden. Topp) ! | |
| Mix | 2012-04-07 19:52 | |
![]() | får heller ikke koblet opp noen spill,men ser jo antall spillere øker så noen kommer jo inn | |
| Kurompa | 2012-04-07 20:04 | |
![]() | Hm, vet ikke om dette hjelper , meeen, trur ikke det har noe med pcn å gjøre , men med nettverket og "muren" rundt nettverket ? Jeg får spilt hjemme med pcn, men i fritimene på skolen så får jeg ikke spilt, fordi nettverket på skolen ikke tillater det. Får kommet inn i spillerommene, og ser at fler kommer inn, men ikke jeg. | |
| bearo | 2012-04-07 22:24 | |
![]() | Prøvd både Windows og Chrome gitt! Ja, då har ein prøvd det meste. | |