Spillrom
Sjiraffen1
Krokodillen1
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede2
Mobilspill
Pågående8 703

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
ordfattig - Ikke medlem lenger2012-04-11 17:21
Antall innlegg: 5

hva skjer?
BeritMarie meldte sin interesse av å splille med meg men alt stoppet opp. Jeg lurer på om jeg taper hvis jeg gir opp noe som ikke er begynt engang ?????

GreteSB2012-04-11 17:25
Antall innlegg: 7777

Hvis bokstavene ikke er kommet opp, kan du bare gå ut. Du taper ingenting.

nabodama2012-04-11 18:45
Antall innlegg: 119

Har i det siste stadig opplevd at spillet starter, men at jeg ikke får flyttet ut brikkene mens motspiller kan spille og min tid blir brukt opp, hva er dette ?
Eneste mulighet er å trykke gi opp og nå har jeg tapt irriterende mye rating på dette tullet, er det fler som opplever det samme ?

Porthos2012-04-11 19:31
Antall innlegg: 120

Nettet ditt har nok da falt ut. Ett vanlig problem hvis en har trådløst/mobilt bredbånd. Jeg pleier å koble meg til på nettet igjen og logge meg inn igjen til ordspill på nytt.Hvis spillet fremdeles pågår får en spørsmål om en vil fortsette påbegynnt spill når en kommer inn igjen i sjiraffen.

olasonn2012-04-11 23:27
Antall innlegg: 39

SVARTE!!!!!!!!!!
Lå nære 100 foran da jeg fikk feilmelding og ble bedt om å logge inn på nytt. Greit nok, mistet en tur pga dette, men ingenting dramatisk. Satt så og ventet på at mostander skulle legge, og ble mistenksom da det nærmet seg 5min. uten at et trekk kom tilbake. Prøvde å skrive noe i chat'en og da det ikke gikk skjønte jeg at jeg var frakoblet igjen, denne gangen uten å få melding.

Dette skjedde flere ganger til, og jeg var nesten uten tid igjen, og måtte skrive et lite . i chatten hvert 10.sekund for å sjekke om jeg var påkoblet.

Trenger vel ikke si at den kampen ble tapt, og selv om det bare er et spill er det utrolig irriterende.

Kommer ikke til å spille mer i kveld, og håpe dette er i orden senere i uken da det ikke er noe problem på mitt nett. Må være noe med serverne til ordspill.

Harissa2012-04-12 08:42
Antall innlegg: 4

nabodama: Det opplevde jeg også en periode. Prøvde alt mulig og fant til slutt ut at jeg måtte oppdatere java. Jeg kan nå spille på Google Chrom men ikke på Firefox som jeg bruker til alt annet. Hadde en mengde avbrutte spill pga. det problemet.

idob2012-04-12 14:25
Antall innlegg: 17

Prob her også ,men gjorde det samme som Harissa og nå funker det bra -alt for bra ifl mine nærmeste;))

memma2012-04-12 14:53
Antall innlegg: 42

Jeg er såpass ny enda at jeg er uvant med å chatte. Prøver å svare på "tfs" (da jeg endelig skjønte hva det betydde), men ofte forlater motspiller spillet før jeg får svart. Føler at jeg er uhøflig......
Og så er det alle tegnene som brukes. Jeg vet desverre ikke hva de betyr. Fins det noen oversikt så jeg også kan lære "chatte-språket"?
F.eks. :) osv. Føler meg så dum, men jeg elsker jo å spille.......

Vet ikke om dette er riktig sted å spørre, men jeg prøver.
Og en ting til - hvorfor er det noen som observerer av og til?

rbm2012-04-12 15:02
Antall innlegg: 859

Det er nok for å lære..? Å observere kan være kjempebra når man er ny...plukke opp ord man ikke har *inne* selv. Jeg er ikke ny ..men observerer ofte hvis jeg ikke kan spille selv.

memma2012-04-12 15:15
Antall innlegg: 42

Tusen takk for svaret, rbm. Jeg trodde det var noe "skummelt"......
Da kan jo jeg også observere, har mye å lære enda, ord med C og W, forkortelser som er lov. Det er ikke så lett i begynnelsen

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?