Spillrom
Sjiraffen3
Krokodillen0
Elefanten
Turneringsrom
0
Innloggede3
Mobilspill
Pågående8 720

Forumkategorier

Brukere Innlegg  
Matsine2012-06-15 22:25
Antall innlegg: 99

Strømbrudd
Hei!

Jeg beklager, konkurrent, men jeg fikk strømbrudd. Derfor ble det brutt spill. Dette er brudd nr. 50 siden forrige lørdag, så neste uke kommer elektriker.

Matsine

zyxuz2012-06-16 09:27
Antall innlegg: 12

ja det er kjedelig når sånne ting skjer

Kirsti2012-06-16 11:37
Antall innlegg: 1946

Dagens tips til dere som starter forumstråder for å be motspillere om unnskyldning når slikt skjer:

Gå inn på "Min Side", velg fanen "Statistikk" og klikk på "Vis resultat". Da ser dere en oversikt over de siste spillene deres og kan finne ut hvem dere spilte med da det skjedde. Klikk på navnet til motspiller, så kommer dere til vedkommendes profilside. Der kan dere klikke på "Send en melding til ...", så får dere sendt en melding direkte til den dere spilte med.

Høyst sannsynlig mye mer effektivt når dere føler behov for å forklare, ettersom mange ikke leser forum, så det er gode sjanser for at den det gjelder ikke ser tråden dere starter. I tillegg er temaet strengt tatt veldig uinteressant for alle andre enn nettopp den/dem dere spilte med, så det er litt unødvendig å bruke forum til slikt. Det blir litt som å henge opp lapp på oppslagstavlen i nærbutikken for å be nærmeste nabo om unnskyldning for at du satte vannsprederen for nær det festdekkede bordet deres ... :-)

Innlogging
Logg inn
Ordspill.no er gratis!
Vil du bli medlem?