Spillrom
| Sjiraffen | 3 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 3 |
Mobilspill
| Pågående | 8 720 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| andermg - Ikke medlem lenger | 2012-06-20 22:16 | |
![]() | kunne ikke laste programtillegget? Hei, jeg har hatt problemer med å komme inn i spillrommene i dag. Får plutselig en feilmelding "kunne ikke laste inn programtilegget". That`s all. Ikke til å bli veldig klok av. Jeg bruker Chrome... Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre for å få bukt med problemet? | |
| rbm | 2012-06-20 22:22 | |
![]() | Vel...har ikke noe svar på den feilmeldinga...MEN det er noe rart her på ordspill nå---etter at en lastet ned siste Adobe Flash må jeg stadig forlate spillrommet..for så å komme inn igjen (det står at man er frakoblet )eller at jeg ikke får started nytt spill..alt er *frosset* Det finnes en annen tråd om dette..Men den har ikke nevnt den meldinga du får... | |
| Emmas | 2012-06-20 22:46 | |
![]() | Akkurat ferdig med et spill i kveld da alt "fryses". Skal si tfs til medspiller (motspiller?) da jeg får beskjed om at noe er feil med Adobe Flash player. Har blitt koblet ut før, men aldri fått den beskjeden jeg fikk i kveld. Har ikke lastet ned i det siste, heller... Men hadde jo litt flaks at spillet egentlig var ferdig! | |
| Porthos | 2012-06-20 23:41 | |
![]() | Blir forslag på generell basis mer,men kan være at flashversjonen ikke er oppdatert. Uninstall og installere google chrome på nytt annet forslag,kan dog være kjipt hvis passordcookies blir borte. System restore annen løsning. | |
| twiver | 2012-06-21 00:28 | |
![]() | Jeg oppdaterte/lastet ned Flash 15/6, ikke hatt noe trøbbel, hverken før eller etter :) | |
| GreteSB | 2012-06-21 05:26 | |
![]() | Jeg fikk problemer etter siste oppdatering av Adobe Flash player. Må være noe feil ned den siste versjonen. | |
| Edro | 2012-06-21 09:53 | |
![]() | Hvilken nettleser bruker du twiver? jeg gikk over fra Firefox til Chrome og alt gikk bra helt til i går kveld... :) | |
| andermg - Ikke medlem lenger | 2012-06-22 01:27 | |
![]() | jeg har noe motvillig gått tilbake til Explorer som funker tålelig bra, men ikke så bra som Chrome gjorde inntil problemene oppstod. Skal teste ut noen av forslagene Porthos. Takk! | |
| twiver | 2012-06-22 06:45 | |
![]() | Edro ... jeg bruker Explorer og haralltid gjort det, aldri hatt trøbbel. | |
| Edro | 2012-06-22 14:05 | |
![]() | ok twiver takk:) | |