Spillrom
| Sjiraffen | 8 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 8 |
Mobilspill
| Pågående | 8 732 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| nici | 2012-06-26 08:56 | |
![]() | Wordfeud Nå har jeg også skaffet meg wordfeud. Men tror det ikke slår ordspill. Hva syns dere er best av Wordfeud og ordspill? | |
| Jegleravdu | 2012-06-26 10:57 | |
![]() | I begynnelsen forsto jeg ikke hva som apellerte med wordfeud, men etter at jeg ble med på Eskils Wordfeud League of Honor har jeg blitt veldig glad i det:) Ta en titt på wordfeud.aasmul.net. Ligasystem hvor man begynner i 8. divisjon og kan klatre oppover hvis man spiller bra. Men pass opp. Det er svært mange dyktige folk, og fordi man kan tenke så lenge man vil, blir kvaliteten på leggene bedre enn her hvor man ofte må kjempe mot klokken. Kjempegøy:) | |
| jeykz | 2012-06-26 12:04 | |
![]() | Jeg synes ordspill er mye bedre :-) Har spilt både ordspill og wordfeud veldig mye! | |
| Sqz | 2012-06-26 14:37 | |
![]() | Må si jeg er litt skeptisk etter å ha sett muligheten for "hjelp" i wordfeud... | |
| olasonn | 2012-06-26 15:36 | |
![]() | Foretrekker helt klart ordspill eller "live" Scrabble. I WF kan man prøve vilt helt til noe klaffer, og man vet aldri om noen bruker jukse-app. Har vært med på en Scrabble-turnering, og liker tidspresset, det å sitte overfor mostanderen, spenningen, det å konsentrere seg om ett spill om gangen...etc. WF blir bare en middels god erstatning, for når man ikke kan spille mot noen eller at ordspill kobler en fra så man ikke orker spille her mer. :( | |
| gompedyret | 2012-06-26 17:19 | |
![]() | Hm, wordfeud. Det hørtes jo gøy ut. Legge ord og greier. | |
| Supersonic | 2012-06-27 00:44 | |
![]() | Det hadde jo vært en fordel om Wordfeud og ordspill brukte samme *ordliste* Jeg tapte de 4 første partiene på ordspill pga at det var en drøss med ord jeg ikke viste om her,men begynner å lære de nå :) | |
| Ettigrib | 2012-06-27 07:53 | |
![]() | Jeg har forelska meg i wordfeud i løpet av den siste uka. Perfekt å spille når man bare har mobil og ikke pc tilgjengelig. Forøvrig er wf et spill jeg stort sett alltid kan trekke opp av lomma når jeg kjeder meg, og det virker ikke fullt så tidkrevende som ordspill. (Legg merke til virker, for alt jeg vet bruker jeg mer tid på å spille wf enn å spille på ordspill.) Spiller stort sett mot tilfeldige motspillere, og de oppfører seg stort sett som på ordspill; forskjellig. Noen skravler høl i hodet på deg, mens andre er fullstendig tause. Noen bruker kanskje jukseapp, men kan ikke si å ha lagt merke til det - og sånn generelt vil jo det eventuelt bare være en utfordring. Tror dessuten man skal være forsiktig med å beskylde folk for juks, for det finnes dyktige folk der ute også. Sånn ellers; ordspill har jo sine fordeler. Som dette forumet. Som skravlesjuke meg kan skrive lange innlegg i på morrakvisten. Kort oppsummert er situasjonen nå slik, for min del: wordfeud > ordspill | |
| nici | 2012-06-28 20:44 | |
![]() | Ordspill er mye bedre syns jeg! Men har meldt meg på neste sesong i wordfeud, kanskje det blir bedre-- | |
| Erudangant | 2012-06-29 02:01 | |
![]() | 1. IRL Scrabble 2. Wordfeud (men bare pga Wordfeud League of Honour) 3. Ordspill * * * X. Rumble | |
| krakemor | 2012-06-29 19:26 | |
![]() | ganske mange drar opp tlf og spille wf ved alle anledninger, ikke alltid så sosialt når det er flere sammen for og prate, men sikkert bra tidsfordriv. blir like hekta uansett :-)) | |
| krakemor | 2012-06-29 19:28 | |
![]() | men jeg har ikke prøvd rett og slett fordi min tlf ikke er av det slaget :-)) | |
| DomTom | 2012-06-29 19:33 | |
![]() | Scrabble er best! Bli med på turnering! www2.scrabbleforbundet.no er siden sin det! | |
| arvebe | 2012-06-29 22:22 | |
![]() | Spillene har hver sin sjarm. Jeg spiller både i WLoH, og mot en haug av folk jeg har split fast mot lenge, og har trivelige chatter med mennesker jeg aldri har møtt. Det er et aspekt som fungerer bedre i WF enn Ordspill (Selv om jeg har blitt kjent med folk her og), fordi du har så mye bedre tid til småpraten under spillene | |
| linnols | 2012-07-01 19:53 | |
![]() | Ja takk, begge deler :) | |
| CleverDuck | 2012-07-08 18:11 | |
![]() | Wordfeud var jo ganske kult :) Jeg brukte laaang tid før jeg drista meg inn i android-verdenen (sammen med iphone, en verden jeg har avskydd de siste årene), men nå er jeg der! Wf var fett nok, men jeg ville digga det enda mer om ikke en av mine (tydeligvis) tilhengere har stjelt mitt nick! Jeg skjønner at folk kaller seg selv messi, van persie carragher o.l, men please, mitt nick er mitt så vennligst piss off og finn ditt eget! Takk på forhånd for at du bytter :) Klemzzzzz fra CD | |
| Fidelma | 2012-07-08 18:25 | |
![]() | Det samme har jeg opplevd, CleverDuck! Kanskje vi kan velge å tolke det dithen at noen vil være som oss? | |
| Torill | 2012-07-08 18:32 | |
![]() | Til og med mitt nick var det noen som hadde tatt! Fryktelig frekt!!!! | |
| CleverDuck | 2012-07-08 18:49 | |
![]() | Ja tipper vi har en hærskare med fæns her inne! CleverDuck og Fidelma er jo liksom ikke det første som slår deg når du vil velge et nick! Torill er vel, uten å disse ditt navn, ikke akkurat unikt :p (Ett navn du deler med 6669 andre kvinner i Norge) Så litt mere forståelig det er rift om det navnet | |