Spillrom
| Sjiraffen | 8 |
| Krokodillen | 0 |
| Elefanten Turneringsrom | 0 |
| Innloggede | 8 |
Mobilspill
| Pågående | 8 732 |
Forumkategorier
| Brukere | Innlegg | |
|---|---|---|
| Moostar | 2012-07-04 10:21 | |
![]() | Hvor er sommeren? Du vet det ikke ble sommer når : … du går ut og inn, og ut og inn igjen – kun fordi du optimistisk hadde på deg for lite klær og kjenner du må ha på et lag eller to til… … du får neglesprett av å luke fuktig ugress i hagen … … kattene forsøker å grave seg ned og inn i morgenkåpen din når du endelig orker å stå opp… … ordet ”vinterved” fungerer like godt i juli som januar… … du ikke slutter med ...det tykke flanellsengetøyet og går over til kjølig bomull… … blomkålen vi planta ut blomstrer, da den hoppet over en sesong fordi det var så kaldt… … du drikker mer varm te og kakao enn kald pils og hvitvin… … staudene i blomsterbedet har vokst like mye frem til juli som de burde ha gjort til mai… … kattene ikke har røyta av seg vinterpelsen… … du har glemt hvor du la bikinien – for den har ikke vært i bruk siden i fjor… … du får lyst på varm grønnsakssuppe til middag… … du kjenner deg lyssky når solen en sjelden gang titter frem… … tønnegrillen er fylt med regnvann og ikke glødende kull… … du synes det plutselig er greit at Ellos reklamerer for høstens moter i juni… … du tilbringer mer tid inne enn ute… … du blir glad når gradestokken viser 15 varmegrader (det er jo tross alt 4 grader mer enn snittet siste måned)… … du fremdeles ikke har tatt frem sommerskoene… … stadig snakker om hvilket varmere land du vil flytte til når du blir pensjonist om 25 år… … når epletrærne ikke er ferdig med å blomstre – i juli… … når du for en gangs skyld og med optimisme i stemmen sier ”men det regner i hvert fall ikke”… … når du er glad du ikke rakk å rydde bort alt vintertøyet… … og du oppdager at du stadig bruker noe av det… … har større utgifter til bruk av varmekabler på badet enn til solkrem… … and so on… | |
| twiver | 2012-07-04 11:09 | |
![]() | Godt skrevet :) | |
| andermg - Ikke medlem lenger | 2012-07-04 12:12 | |
![]() | HER er det sommer. 19 grader i Oslo, lett skyet, svalt og deilig. Egentlig helt perfekt. Liker den norske sommeren jeg... passe variert og ikke FOR varmt. Noe som i alle fall kan være ubehagelig. Tenk heller på hvor bra det er nå, sammenliknet med om vinteren :) synes nordmenn flest er noen mestere i å syte over sommerværet, som om det forventes en klimamessig revolusjon hvert år, men skal gi trådstarter kred for original form på klagesangen :) | |
| arctic - Ikke medlem lenger | 2012-07-04 12:28 | |
![]() | tja, kan slenge meg på her. etter 3 år på svalbard er situasjonen slik; jeg er i tromsø -her er det "sommer" jeg eier ikke en shorts har kun tykke ullsokker synes 10 grader er deilig 15 grader da er det slitsomt å jobbe ute. puh sommersko har jeg ikke, hva er galt med fjellstøvler på stranda? synes det er fælt mørkt om natta er vant til å bruke heldekkende ansiktsmaske i stedet for solkrem God sommer alle sammen =) | |
| Lynge | 2012-07-04 12:40 | |
![]() | God sommer til alle,uansett vær! | |
| nutitta | 2012-07-04 13:38 | |
![]() | Bra innlegg Moostar, her i Javea på Costa Blanca er det ihvertfall sommer. Her måtte vi bytte ut flanellslakenet som vi brukte som dyne med vanlig laken. Egentlig trenger man ikke noe i det hele tatt. Få nordmenn vet om denne perlen, men jeg nyter det i fulle drag.....nesten året rundt. God sommer der hjemme, håper det blir bedre! | |
| Anitapita | 2012-07-04 18:14 | |
![]() | Her i Romsdalen er det sommertemperatur i dag :) Enn så lenge, får en vel slenge på... - det handler nok om å nyte øyeblikkene :p | |
| gompedyret | 2012-07-04 19:00 | |
![]() | Sommeren er der borte. *peke* | |
| Red - Ikke medlem lenger | 2012-07-04 19:06 | |
![]() | Shorts- og t-skjortevær. Vært ute og grilla. Sommer. | |
| nici | 2012-07-04 20:29 | |
![]() | Fint vær! | |
| Matsine | 2012-07-04 21:55 | |
![]() | Vel. Bare solen skinner LITT på oss, så synes vi det er sommer. Men jeg, som elsker å bade, er det ikke NOK sommer. Derfor planlegger jeg sommeren litt senere, d.v.s. når jeg reiser til syden. Skal sannsynligvis til Kemer i september. Ha en fin sommerkveld. | |
| ajnor | 2012-07-04 23:33 | |
![]() | Jeg mistenker at sommeren har tatt sommerferie og reist bort. Det er bare noen udugelige vikarer igjen, sånne som bare gjør en brøkdel av det de har lovet... | |
| rbm | 2012-07-04 23:58 | |
![]() | Sommeren er i Toronto!! 36+C...SOL og litt bris...så du orker å gå ute !! | |
| wstine - Ikke medlem lenger | 2012-07-05 21:47 | |
![]() | her | |
| kuami | 2012-07-05 22:54 | |
![]() | Åhhh, jeg skal til Toronto, men først i november, og da er det vel ikke mer sommer igjen der heller. Ser turistene i Frognerparken - det er et slags sommertegn... | |
| siinja | 2012-07-06 10:15 | |
![]() | Vet en er nordmann når en sitter ute i regnvær og griller. For grille skal en! God sommer :) | |
| solfridpeder | 2012-07-06 11:11 | |
![]() | æ spurte en gang kor det ble av snøen--ååå ---igår var det varmt--idag tåke og regn--en bestilling kom--men den andre har vi ventet på--god sommer. | |
| jeykz | 2012-07-07 17:00 | |
![]() | Godt jeg reiser til Hellas i morgen!!! Kan aldri stole på sommere i Norge | |
| Moostar | 2012-07-07 18:09 | |
![]() | Jeykz : jeg rømmer jeg også! En venninne skal reise - og det er en ledig ekstraseng på hotellrommet hennes og 7 ledige seter på flyet... Så jeg fikk tuske meg inn :) Koster meg flesk - men hva som helst er bedre enn det vi har her nå; det er meldt MENGDER med nedbør de neste 7 dagene også. | |